Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

har vi noget at gøre i europa i vores nuværende forfatning?

Eftersom vi har været ligaens 4 bedste hold siden Ove tog tøjlerne fra TB, vil jeg i den grad mene at vi har noget at gøre i europa, ligeså meget som Randes i det mindste :)

Og er det jo aldrig dårligt at have den småkage baglommen, til eventuelt nye spillere at kunne lokke med europæisk

Comment

Oprindeligt indsendt af forever ob Se indlæg
      Det er da bare perfekt stort herfra. tillader mig at være optimist og håbe på europæisk via 4 pladsen, skal denne opnås må Randers da hjertens gerne tabe en masse point, vores slut program indeholder jo lige netop også Randers
      Tror ikke på at vi hente hestene, selvom vi mangler at møde dem. De er en del mål bedre end os og skal nok hente nogle points mod Silkeborg og Hobro. Vi skal ihf gøre rent bord i de sidste runder for at gøre os forhåbninger, og med tanke på hvordan det gik sidst vi spillede europæisk er jeg nu heller ikke overbevist om at vi skal satse på det.

Men Hobro og AaB er bestemt realistiske at overhale.
      Last edited by ScouserTommy; 18-05-2015, 20:34.

Comment

Ja hvordan synes du de andre danske hold klarer sig i Europa? Det kan vi sagtens gøre lige så dårligt.

Comment

Sdj - Randers 1 -1

Comment

Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
            Jeg kan vist finde et par fribilletter hvis det skulle være .
            Hvis du vil tage mod fribilletter fra en Bayern fan
            Hey, tak for tilbuddet, men jeg har nu allerede billeter. Men selv hvis du er en Bayern-fan vil jeg gerne give en øl. Flere af mine venner er Bayern-fans. (Jeg ved, at hver mand faktisk har sine mørke sider...). Jeg står på Stiften i venstre side af centrale blokken på højde af indgangen med en Lasse Nielsen-trøje. Vi kunne ja skåle på FC Barcelona ...
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Hey, tak for tilbuddet, men jeg har nu allerede billeter. Men selv hvis du er en Bayern-fan vil jeg gerne give en øl. Flere af mine venner er Bayern-fans. (Jeg ved, at hver mand faktisk har sine mørke sider...). Jeg står på Stiften i venstre side af centrale blokken på højde af indgangen med en Lasse Nielsen-trøje. Vi kunne ja skåle på FC Barcelona ...
              Du kan jo tage en Bayern trøje på, så jeg lettere kan genkende dig
              Men fedt du gider tage til Odense for at se bold

Comment

Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                Du kan jo tage en Bayern trøje på, så jeg lettere kan genkende dig
                Men fedt du gider tage til Odense for at se bold
                Det er desværre ikke mulig, jeg har en allergie...
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

En dejlig aften for os:
                  Fiskerne har fanget 3 point for os, Sønderyske holder god afstand og 7 point i Randers er mange, men stadig lader os drømme.
                  - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Det er desværre ikke mulig, jeg har en allergie...
                    Der er nu også en gul trøje som er voldsomt meget pænere , hvis det skal være tysk klubtrøje ;-)
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Det kunne være sygt. Meeeeen jeg hælder dog stadig mest til FCV
                      Ja, nu ligner det mere og mere, det var kortvarig EfB var min kandidat...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Beklager hvis det har været oppe at vende før, men giver 5. pladsen noget?

MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

midti den meget snak om bedst mulige placering må det være på sin plads at vise denne video fra Haderslev i går hvor RFC på groveste belv bortdømt på Elmers mål

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/201...0518232327.htm
                          Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            midti den meget snak om bedst mulige placering må det være på sin plads at vise denne video fra Haderslev i går hvor RFC på groveste belv bortdømt på Elmers mål

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/201...0518232327.htm
                            Det kan der ikke være tvivl om. Men vi har jo også været pænt uheldige med dommerkendelser tidligere på sæsonen. Så jeg håber da ikke, at Randers får lavet en historie ud af den her kendelse, hvis de mister den europæiske plads, bare fordi det sker her sidst på sæsonen.
                            This is what you have been trained for, makes us proud!

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg

MvT
                              Den giver lidt flere penge og så naturligvis en hjemmekamp mere næste sæson for alle top 6 klubberne. Man træder vist også først ind i pokalturneringen en runde senere som top 6 klub. Samtidig vil det være rart og vigtigt for klubben og et godt signal til omgivelserne (sponsorer mm.) at vi så småt begynder at nærme os de europæiske pladser igen efter alle vores sløje 10. pladser.
                              Men nej der er ikke europacup til 5. pladsen eftersom vi er raslet ned af UEFA-ranglisten de seneste år pga sløje resultater.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg

MvT
                                Nej, der er ikke noget at hente ved 5. pladsen...

1,2, og 3 skal i Europa, og så vinderen af pokalen, men det må jo så blive 4. i pladsen i stedet, da FcK jo vandt...

Kan i øvrigt se vi er nr. 2 på Fair-Play listen, lige i hælene på Hobro... der er jo noget med en ekstra plads der, hvis og hvis og hvis...

(Jeg var lige lidt for langsom kan jeg se)
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
                                X