Oprindeligt indsendt af ScouserTommy
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Foråret 2015 og det samlede resultat.
Collapse
X
-
Haha, så er Bronby limsnifferne
på tribunen i gang igen...lightere, mønter etc i nakken på Stephan A. Det kører for Pestegnen
Leave a comment:
-
Undgår vi som minimum at tabe kampene mod Slagelse er vi efter mine begreber næsten i sikkerhed. En sejr eller toOprindeligt indsendt af adahlk Se indlægSå, nu dukker fortidens skuffelser igen op og vækker pessimisten i mig. Det ender sikkert med en uafgjort eller det der er værre mod FCV, så vi bliver hængende i dønnet indtil cirka 30 runde. Håber at pessimismen er grundløs.
, så må den være hjemme.
Hobro ser ud til at ville melde sig ud af nedrykningskampen; det er ikke smukt, det de laver, men de slæber deres points hjem. Indtil for et par dage siden troede jeg at Esbjerg måske kunne komme i farezonen, men efter deres 2. halvleg mod AaB er jeg ikke så sikker længere...Last edited by ScouserTommy; 08-03-2015, 14:19.
Leave a comment:
-
Hehe, slog over på kampen i 86'minut, da jeg var forundret og trak sgu også lidt på smilebåndet. Det eneste forudsigelige ved den her liga, er at intet er forudsigeligt.Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlægSynes du stadig det, nu da der står 3-2 i slut minutterne 😉
Leave a comment:
-
Esbjerg ligner superligaens ringeste hold pt. Hold da op hvor er de tamme i aften. Pt bagud 0-2 ved halvtid.
Leave a comment:
-
det mener jeg så stadig er alt alt alt for tidligt - vi har fat i holdene lige over os - og med en sejr i næste runde bør vi kunne vende fokus opad.....men lad os lige vinde den kamp først :)Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig. Vi har faktisk været svage på udebane og vi skal ud de næste 2. Kan vi få 4p i dem kan vi måske snakke om top5.
Ellers er det alt overskyggende mål stadig at undgå nedrykning
- så kan der AGF i den bagefter
Leave a comment:
-
Så, nu dukker fortidens skuffelser igen op og vækker pessimisten i mig. Det ender sikkert med en uafgjort eller det der er værre mod FCV, så vi bliver hængende i dønnet indtil cirka 30 runde. Håber at pessimismen er grundløs.Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægNemlig. "Én kamp ad gangen" er ekstra aktuelt på mandag.
Leave a comment:
-
Hvis vi slår Vestsjælland, kan vi begynde at kigge opad. Alle andre scenarier, og vi skal kigge ned.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig. Vi har faktisk været svage på udebane og vi skal ud de næste 2. Kan vi få 4p i dem kan vi måske snakke om top5.
Leave a comment:
-
Enig. Vi har faktisk været svage på udebane og vi skal ud de næste 2. Kan vi få 4p i dem kan vi måske snakke om top5.Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægNej. Slå lige koldt vand i blodet. Vi har faktisk tabte en del kampe - også under Ove Pedersen. Kan vi begynde at sammensætte en stime af 3-4 sejre, så begynder det selvfølgelig at ligne noget, men lige nu har vi 'kun' vores hjemmebane at hænge vores hat på.
Leave a comment:
-
Nej. Slå lige koldt vand i blodet. Vi har faktisk tabte en del kampe - også under Ove Pedersen. Kan vi begynde at sammensætte en stime af 3-4 sejre, så begynder det selvfølgelig at ligne noget, men lige nu har vi 'kun' vores hjemmebane at hænge vores hat på.
Leave a comment:
-
-
det villevære for SINDSYGT, men nu må der ikke gå GF i os/den bare fordi vi nu har et forsvar og en vunden kamp over nogen ligegyldge KøwenhavnereOprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHa! Hvor hjernedødt ville det ikke være, hvis Ove afleverer os på de europæiske pladser? Så rejser vi en statue af ham på Flakhaven.
Leave a comment:
Leave a comment: