Zohore ser lidt choppy ud men han har da fart på!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
træningslejr vinter 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fidusen999 Se indlæg
Comment
-
i dagens avis meldes det at OB startede i 3-5-2 opstilling med Ari og Desler som backs og Zohore/Emil på toppen. Efter pausen blev der ændret til 4-4-2 stadig med Zohore på top, dog med Kryger som makker og de virker som "seedede" til startpladserne, TM og Lado må slås om krummerne, Lado virker dog langt mere fit end set før, men har tendens til at "varme" bolden for meget.
2.holdet spillede fint men var under pres i starten af kampen, og mest iøjenfaldende var Lucas og i særdeleshed Magnus Petersensom kaldes et guldæg som højre back, med sin fremragende fysik og hans teknisk meget flotte spil.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægi dagens avis meldes det at OB startede i 3-5-2 opstilling med Ari og Desler som backs og Zohore/Emil på toppen. Efter pausen blev der ændret til 4-4-2 stadig med Zohore på top, dog med Kryger som makker og de virker som "seedede" til startpladserne, TM og Lado må slås om krummerne, Lado virker dog langt mere fit end set før, men har tendens til at "varme" bolden for meget.
2.holdet spillede fint men var under pres i starten af kampen, og mest iøjenfaldende var Lucas og i særdeleshed Magnus Petersensom kaldes et guldæg som højre back, med sin fremragende fysik og hans teknisk meget flotte spil.
Comment
-
Lidt fra spillerne her
http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-det-sagde-spillerne.aspx
Zohore med en kæmpe afbrænder og Emil der viser KLASSE
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
og så er det endnu engang flot journalistisk arbjede;
"De slås i øjeblikket med at få bugt med stopperen Lasse Nielsens fod...." - jeg vil da håbe det er skaden de fokusere på, og lader Lasse beholde sin fod.
Og så har LN åbenbart opfundet tidsmaskinen;
"OB-fighteren, som ikke kunne fuldføre kampen mod Slovacko søndag eftermiddag.- Jeg kan ikke spille mere med den fod,..."
"Alligevel satser han på at blive klar til at træne her til formiddag kl. 8.30 dansk tid.
- Det bliver jeg klar til, mente han lørdag,..."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæglad os håbe de får styr på den fod....ham kan vi ikke så godt undvære.
og så er det endnu engang flot journalistisk arbjede;
"De slås i øjeblikket med at få bugt med stopperen Lasse Nielsens fod...." - jeg vil da håbe det er skaden de fokusere på, og lader Lasse beholde sin fod.
Og så har LN åbenbart opfundet tidsmaskinen;
"OB-fighteren, som ikke kunne fuldføre kampen mod Slovacko søndag eftermiddag.- Jeg kan ikke spille mere med den fod,..."
"Alligevel satser han på at blive klar til at træne her til formiddag kl. 8.30 dansk tid.
- Det bliver jeg klar til, mente han lørdag,..."
Den forsvinder bare helt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægi dagens avis meldes det at OB startede i 3-5-2 opstilling med Ari og Desler som backs og Zohore/Emil på toppen. Efter pausen blev der ændret til 4-4-2 stadig med Zohore på top, dog med Kryger som makker og de virker som "seedede" til startpladserne, TM og Lado må slås om krummerne, Lado virker dog langt mere fit end set før, men har tendens til at "varme" bolden for meget.
2.holdet spillede fint men var under pres i starten af kampen, og mest iøjenfaldende var Lucas og i særdeleshed Magnus Petersensom kaldes et guldæg som højre back, med sin fremragende fysik og hans teknisk meget flotte spil.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægJeg siger det lige igen. MP som vores nye højre back under KN? Tjooo
Ligesom vi godt kan skrive længere kontrakter med både Dalgaard og Zohore selvom Kent Nielsen evt. tog Nicklas Helenius med fra Ålborg ;-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægYes, men derfor kan vi jo godt forlænge med Håkon S......bare for en sikkerheds skyld ;-)
Ligesom vi godt kan skrive længere kontrakter med både Dalgaard og Zohore selvom Kent Nielsen evt. tog Nicklas Helenius med fra Ålborg ;-)Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
Comment