Annoncering

Collapse
No announcement yet.

træningslejr vinter 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja det har han sagt. Og det lyder bestemt ikke til at Lado har overbevist nogen om en plads i Start11 i de træningskampe vi har deltaget i
    - stadig ikke i form? eller passer han bare ikke ind i Oves stil?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      tror da også at den opstilling er tæt på hvordan vi stiller op når foråret går igang, jeg kunne sagtens se os stille op sådan - måske mere i en 4-5-1 til de første kampe mod fcm og fck
      - om det så lige bliver emil eller falk bagved angriberen er måske knap så vigtigt, de to skal bare gerne være i nærheden af hinanden da de som regel kommer fra dem når der sker noget.

Om manden på toppen så er Zohore eller Lado....kommer nok an på dagsformen - og her har jeg ikke set nok til at vide hvordan det går med de 2 herrer.....kunne også være kryger - han har gjort det fint som opspilsstation hidtil.

Men Mikkelsen eller Dalgaard bliver det næppe - så meget ved vi vidst
      Rart der bare et LIDT kamp om pladserne... Glæder mig til at Dalgaard bliver klar.
      Så er der flere muligheder i spil

Comment

Little bit of both??

nok mest at han er en boks spiller og at der ikke kommer super meget ind i boksen der kan bruges til meget for ham..

Comment

Nu så jeg lidt af kampen imod Viborg. Der lignede Lado en spiller der måske lige akkurat kunne indgå på et seriehold. Det skal lige siges at jeg ellers ikke har været efter ham, men nogen topangriber lignede han bestemt ikke. Håber han modbeviser i løbet af foråret.

Comment

Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
            Nu så jeg lidt af kampen imod Viborg. Der lignede Lado en spiller der måske lige akkurat kunne indgå på et seriehold. Det skal lige siges at jeg ellers ikke har været efter ham, men nogen topangriber lignede han bestemt ikke. Håber han modbeviser i løbet af foråret.
            Så ku ham og TM jo danne et godt par

Comment

Rart der bare et LIDT kamp om pladserne... Glæder mig til at Dalgaard bliver klar.
              Så er der flere muligheder i spil
              helt enig - vores angreb ser knap så tandløst ud lige pt. og det sgu vigtigt især i dette forår...fuck det bliver spændende

Comment

Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                det lyder sgu godt nok sørgeligt...men ja lad os håbe han modbeviser det

Comment

helt enig - vores angreb ser knap så tandløst ud lige pt. og det sgu vigtigt især i dette forår...fuck det bliver spændende
                  Spændende=nervepirrende

Comment

det lyder sgu godt nok sørgeligt...men ja lad os håbe han modbeviser det
                    nu er der selvfølgelig heller ingen der regner med at Lado skal være i topform her 3-5 uger før turneringsstart..
                    men det burde ikke forhindre ham i at vise en form for SL klasse i glimt

Comment

jeg tror han er i form, men han er vel købt til TB's fodboldfilosofi
                      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

nu er der selvfølgelig heller ingen der regner med at Lado skal være i topform her 3-5 uger før turneringsstart..
                        Han manglende form da han ankom i sommers taget i betragtning, er jeg da bestemt en af dem, som regner med at han ville være i topform nu. Var jeg i hans situation, ville jeg da gøre alt for at vise, at det ikke var en fejl de købte mig. Laller han halvfed rundt og triller seriebold 14 dage før turneringsstart, skal han da bare ud......
                        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                        JM Barometer 1
                        2 3 4 5 6 7 8 9 10

Comment

Er jeg den eneste der læser den måde den er listet til en 3-4-3
                          toppel
                          håkon - LN - HJ
                          desler - spel - Azer - ari
                          falk - Zohore - Emil

Comment

Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                            Han manglende form da han ankom i sommers taget i betragtning, er jeg da bestemt en af dem, som regner med at han ville være i topform nu. Var jeg i hans situation, ville jeg da gøre alt for at vise, at det ikke var en fejl de købte mig. Laller han halvfed rundt og triller seriebold 14 dage før turneringsstart, skal han da bare ud......
                            vi skal jo spille to kampe i dag, så kan jo være Lado starter den anden?

Comment

Spændende=nervepirrende
                              yup....men modsat de sidste par år så går jeg ind til foråret med en reel tro på tingene.....vi skal nok få vores point, om fcv så går helt amok er jo en anden sag.
                              Men under Troels der havde jeg bare ingen tro på det til sidst....

Comment

nej nej ikke topform endnu - men nu er det jo også hold som svendborg, viborg og hb køge vi har mødt - en smule måtte han nu gerne vise ;) bare han er klar om....2 uger er det sgu da kun - fuck det nærmer sig.....så fint med mig

Comment

Working...
                                X