Annoncering

Collapse
No announcement yet.

træningslejr vinter 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    nej nej ikke topform endnu - men nu er det jo også hold som svendborg, viborg og hb køge vi har mødt - en smule måtte han nu gerne vise ;) bare han er klar om....2 uger er det sgu da kun - fuck det nærmer sig.....så fint med mig
    Jeg kan se mange gode ting ved Lado, meeeen jeg er også lidt nervøs for om han slår til hos os. Det er jo ikke for sjovt at vi henter to nye angribere ind, samt at Emil fortrækkes i dag kontra Lado. Han skal nok til at stramme sig lidt an.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Little bit of both??

nok mest at han er en boks spiller og at der ikke kommer super meget ind i boksen der kan bruges til meget for ham..
      Du har nok ret.

Lado er ikke typen, der sætter 3 mand. Tror han ville være bedre med et par klassiske fløje, der kan gå til baglinjen og smække den indover fremfor det småspil Emil og falk er garanter for.

Kunne rigtig godt tænke mig at se JBL på fløjen. Tror sådan en type kunne gøre Lado mere farlig. De få gange jeg har set skudtræning her i efteråret har Lado været det stærkeste kort ved afslutninger i feltet. Men som sagt tror jeg han er en type, der er afhængig af, at der er nogen der skaber chancerne for ham. Hvis vi ikke stiller med de typer, så får vi ikke det optimale ud af Lado, og så giver det god mening at prøve noget andet.

Men jeg synes det er ærgerligt hvis vi ikke får en målmaskine ud af ham. Det var jeg godt nok ret sikker på vi ville, da jeg havde set den første træning med ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
        Er jeg den eneste der læser den måde den er listet til en 3-4-3
        toppel
        håkon - LN - HJ
        desler - spel - Azer - ari
        falk - Zohore - Emil
        Ove har jo udtalt at han overvejer om han skal afprøve begge systemer i kampen i dag (den første) - det ene er jo i hvert fald 3-5-2 om det andet er - som du skriver 3-4-3 eller 4-4-2 - så tror jeg nok mest på det sidste.... Men spændende hvor meget han kan få det optimeret.

Comment

Går ud fra, at der ikke findes livebilleder fra kampen?

Comment

Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
            Er jeg den eneste der læser den måde den er listet til en 3-4-3
            toppel
            håkon - LN - HJ
            desler - spel - Azer - ari
            falk - Zohore - Emil
            Er jeg den eneste der godt kunne tænke mig at se sådan en opstilling med Falk bag to angribere?

Mon ikke det kunne være rimelig realistisk med 3 midterforsvarer når Høegh er tilbage og så et par offensive back?

Comment

1-0 Skogseid.

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                1-0 Skogseid.
                så få dog forlænget med den den mand JH, han er giftig
                Last edited by manner; 08-02-2015, 17:47.
                Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Højre back er målfarlig i træningskampene ....

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    så få dog forlænget med den den mand JH, han er giftig 

(Hvad forventede du ellers? Han spiller i Espens norske sko ... )
                    Last edited by andlox; 08-02-2015, 15:53.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Hvad står der?

Comment

Niels Abildtrup@Niels_Abildtrup 6 min.6 minutter siden
                        OB fører efter 80 1-0 i Belek m Slovacka. Lasse N. ud. Igen m ondt i fo'en. Skidt to uger før Su'start. Nu Zohore ud, Desler ind. #sportfyn
                        Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                        Kristian Morre

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hvad står der?
                          OB fører efter 80 1-0 i Belek m Slovacka. Lasse N. ud. Igen m ondt i fo'en. Skidt to uger før Su'start. Nu Zohore ud, Desler ind. #sportfyn

Comment

Niels Abildtrup@Niels_Abildtrup 4 min.4 minutter siden
                            OB vandt 1-0 over Slovacka i Tyrkiet. Lasse Nielsens fodskade driller igen. I aften spiller alternativ-hold mod Novi Sad, Serbien. #sportfyn
                            Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                            Kristian Morre

Comment

Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                              Niels Abildtrup@Niels_Abildtrup 4 min.4 minutter siden
                              OB vandt 1-0 over Slovacka i Tyrkiet. Lasse Nielsens fodskade driller igen. I aften spiller alternativ-hold mod Novi Sad, Serbien. #sportfyn
                              Pis med Lasse Nielsen. Vi skulle gerne nå at have båden ham og Spelmann helt op i gear. Høegh går jeg ud fra ikke når det. Hvis Lasse er i stykker, hvem ryger så i midterforsvaret med Hallgrimur?

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Pis med Lasse Nielsen. Vi skulle gerne nå at have båden ham og Spelmann helt op i gear. Høegh går jeg ud fra ikke når det. Hvis Lasse er i stykker, hvem ryger så i midterforsvaret med Hallgrimur?
                                Lasse Kryger har fået en del spilletid som stopper i træningskampene, men det er ikke optimalt hvis Lasse Nielsen ikke bliver helt klar.

Comment

Working...
                                X