Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
træningslejr vinter 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLittle bit of both??
nok mest at han er en boks spiller og at der ikke kommer super meget ind i boksen der kan bruges til meget for ham..
Lado er ikke typen, der sætter 3 mand. Tror han ville være bedre med et par klassiske fløje, der kan gå til baglinjen og smække den indover fremfor det småspil Emil og falk er garanter for.
Kunne rigtig godt tænke mig at se JBL på fløjen. Tror sådan en type kunne gøre Lado mere farlig. De få gange jeg har set skudtræning her i efteråret har Lado været det stærkeste kort ved afslutninger i feltet. Men som sagt tror jeg han er en type, der er afhængig af, at der er nogen der skaber chancerne for ham. Hvis vi ikke stiller med de typer, så får vi ikke det optimale ud af Lado, og så giver det god mening at prøve noget andet.
Men jeg synes det er ærgerligt hvis vi ikke får en målmaskine ud af ham. Det var jeg godt nok ret sikker på vi ville, da jeg havde set den første træning med ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægEr jeg den eneste der læser den måde den er listet til en 3-4-3
toppel
håkon - LN - HJ
desler - spel - Azer - ari
falk - Zohore - Emil
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægEr jeg den eneste der læser den måde den er listet til en 3-4-3
toppel
håkon - LN - HJ
desler - spel - Azer - ari
falk - Zohore - Emil
Mon ikke det kunne være rimelig realistisk med 3 midterforsvarer når Høegh er tilbage og så et par offensive back?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægså få dog forlænget med den den mand JH, han er giftig
(Hvad forventede du ellers? Han spiller i Espens norske sko ... )Last edited by andlox; 08-02-2015, 15:53."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Niels Abildtrup @Niels_Abildtrup 6 min.6 minutter siden
OB fører efter 80 1-0 i Belek m Slovacka. Lasse N. ud. Igen m ondt i fo'en. Skidt to uger før Su'start. Nu Zohore ud, Desler ind. #sportfynStop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
Niels Abildtrup @Niels_Abildtrup 4 min.4 minutter siden
OB vandt 1-0 over Slovacka i Tyrkiet. Lasse Nielsens fodskade driller igen. I aften spiller alternativ-hold mod Novi Sad, Serbien. #sportfynStop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægNiels Abildtrup @Niels_Abildtrup 4 min.4 minutter siden
OB vandt 1-0 over Slovacka i Tyrkiet. Lasse Nielsens fodskade driller igen. I aften spiller alternativ-hold mod Novi Sad, Serbien. #sportfyn
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægPis med Lasse Nielsen. Vi skulle gerne nå at have båden ham og Spelmann helt op i gear. Høegh går jeg ud fra ikke når det. Hvis Lasse er i stykker, hvem ryger så i midterforsvaret med Hallgrimur?
Comment
Comment