Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - HB Køge D. 05-02-2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

http://hbkoge.dk/Default.aspx?ID=47&...d=5505&PID=150
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Var på plads på en råkold kunstgræs bane i Herfølge i dag.

1 halvleg var stærkeste opstilling, pånær Emil (er han skadet?)
      defensivt stod vi fint. Der var god lyd på hallgrimur og især LN. Skogseid så solid ud defensivt, men havde ikke mange (læs 0) raids op af banen. DH var med til opvarmning men kom ikke på banen. JBL spillede anden halvleg på central midt og så ikke hæmmet ud af sin skade.

Offensivt synes jeg ikke der var meget at byde på. Lado/zohore fik ikke meget ud af det oppe foran. Synes ikke Lado ligner en mand der er klar til at bombe i foråret. Håber jeg tager fejl. Zohore mangler nok, meget naturligt, noget kampform.

2. anden halvleg spillede vi med mange unge og spillere på uvante pladser så det blev lidt rodet. Diarra og Magnus P gjorde det fint nede bagved og Emil L havde også nogle ok aktioner, når han gad.

Alt i alt en fin kamp fra vores side, uden vi, i mine øjne, på nogen måde kørte HBK over.

Comment

Var JBL på venstre kanten i dag..?
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Var JBL på venstre kanten i dag..?
          Nej, så vidt jeg kunne se tog JBL central midt i 2 halvleg. Anders Thomsen tog venstre kant. Kirkeskov tog venstre back

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
            Nej, så vidt jeg kunne se tog JBL central midt i 2 halvleg. Anders Thomsen tog venstre kant. Kirkeskov tog venstre back
            Ok, takker, også for opdateringen du kom med...

Synes det har været fint de par gange jeg har set ham på kanten, ved ikke hvad planen er med ham, tænker det kunne være en mulighed, der er nok lidt langt til back pladsen alligevel, med anføreren som fast mand der, som jeg da også vil sige har oppet sig lidt, uden at være prangende...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
              Var på plads på en råkold kunstgræs bane i Herfølge i dag.

1 halvleg var stærkeste opstilling, pånær Emil (er han skadet?)
              defensivt stod vi fint. Der var god lyd på hallgrimur og især LN. Skogseid så solid ud defensivt, men havde ikke mange (læs 0) raids op af banen. DH var med til opvarmning men kom ikke på banen. JBL spillede anden halvleg på central midt og så ikke hæmmet ud af sin skade.

Offensivt synes jeg ikke der var meget at byde på. Lado/zohore fik ikke meget ud af det oppe foran. Synes ikke Lado ligner en mand der er klar til at bombe i foråret. Håber jeg tager fejl. Zohore mangler nok, meget naturligt, noget kampform.

2. anden halvleg spillede vi med mange unge og spillere på uvante pladser så det blev lidt rodet. Diarra og Magnus P gjorde det fint nede bagved og Emil L havde også nogle ok aktioner, når han gad.

Alt i alt en fin kamp fra vores side, uden vi, i mine øjne, på nogen måde kørte HBK over.
              svarer du ikke på dit eget Emil spørgsmål
              Men tak for update

Comment

Fra bold.dk

http://www.bold.dk/nyt/falk-og-dvali...-i-ob-testsejr

Comment

Sammendrag og billeder fra fs

http://www.fyens.dk/sport/OB-vandt-3...rtikel/2655459

Comment

Det morer mig, at Kryger spiller stopper. Han var ringe defensivt som højre back.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      svarer du ikke på dit eget Emil spørgsmål
                      Men tak for update
                      Nej, det synes jeg egentlig ikke jeg gør, men var måske ikke helt klar i spyttet.

Mit spørgsmålstegn hentydede til, om nogen vidste om Emil her i opstarten har været skadet, siden han ikke fremgår i start-11, som ellers er det stærkeste vi kan stille pt, eller om det er fordi desler rent faktisk banker på til start-11 og Ove er lidt træt af Emils nogen gange lade indstilling.

Comment

" Synes ikke Lado ligner en mand der er klar til at bombe i foråret. Håber jeg tager fejl ".

Bodul version 2.0 ???
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          " Synes ikke Lado ligner en mand der er klar til at bombe i foråret. Håber jeg tager fejl ".

Bodul version 2.0 ???
                          Tanken er nærliggende, men har dog så meget tiltro til Ove, at hvis han ikke tror på Lado, vil ham hellere spille med en af de andre angribere, eller falk, Emil, spellmann eller en fjerde som hængende.

Jeg er i hvert fald noget mere tryg ved Oves vurderinger end TBs

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Bodul version 2.0 ???
                            Nej for Bodul plejede jo faktisk at bombe i træningskampene. ;-)
                            Ellers er jeg da med på det ville klæde ham at score lidt kasser her i opstarten, men det er jo meget forskelligt fra spiller til spiller, i hvor høj grad man kan sætte sig op. Enkelte spillere mangler bare de sidste procenter i de her uofficielle kampe uden tilskuere osv. Og så gør man det jo svært for sig selv. Nu må vi se når vi rammer sæsonstart, om ikke vi ser en forvandlet Lado. Ellers har vi heldigvis hentet reserver ind hvis det kommer til at knibe

Comment

Var også en tur i Herfølge, og vil da også gerne smide lidt observationer:

Generelt blev 1. halvleg afviklet i et rigtig godt tempo ift. en træningskamp. Der var virkelig fart på, god intensitet og tætte markeringer. Vi havde egentligt rimelig svært ved at komme frem til de helt store chancer, men vi scorede jo så på dem vi kreerede, hvilket må siges at være meget positivt. 2. halvleg var et lige opgør, men noget rodet. Spillerne skiftede rimelig meget rundt på positionerne til at starte med. Det lignede på det punkt noget fra en seriekamp, og blev understreget da EPJ blev skiftet ind og råbte til Ove "Ja, men hvad plads spiller jeg?!". Der kom dog styr på det efter noget tid. Men positivt at de fleste spillere fra reserverne så ud til at holde et nogenlunde højt niveau, hvor ingen faldt igennem.

Det er svært at vurdere Lado og Zohore, for de fik godt nok ikke meget at arbejde med. Men Lado har klart smidt et par kilo, og ser fysisk noget mere fit ud end tidligere. Vi spiller ham stadig ikke i feltet, og det ser ej alt for godt ud, når han skal løbe med bolden. Han skal have den i/tæt på boksen og helst afslutte på 1. eller 2. berøring.
                              Zohore er en kæmpe. Stærk fysisk. Men så også noget tung og langsom ud. Det ligner ikke kun muskler........
                              Jeg synes et midterforsvar med Haddi og LN så vanvittigt stærkt ud. God kommunikation til holdet, og var gode til at støtte op/rydde op i farlige situationer.
                              Desler knoklede virkelig alt hvad han kunne og gjorde det, i min optik, rigtig godt. Det ser lovende ud med ham.
                              Falk kommunikerede overraskende meget og var efter medspillerne, når han ikke mente, der blev leveret nok (både under opvarmning og kamp), det har jeg ikke hørt fra ham før.

Jeg blev stående lidt bagefter og så reservene blive sendt igennem løbetræning. Her havde Emil godt nok svært ved at følge med. Der mangler han altså lidt. Det var rimelig hurtigt han begyndte at ryge bagud. Det kan måske være en af årsagerne til, at han spillede for reserverne i dag.

"En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                              RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

Comment

2000 tak

Comment

Working...
                                X