Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - HB Køge D. 05-02-2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB - HB Køge D. 05-02-2015

    Kl. 12 spiller vi træningskamp mod HB Køge på kunstbanen bag Herfølge Stadion. Vi stiller i første halvleg med: Toppel-Skogseid, L. Nielsen, Jonasson, Skulason-Falk, Spelmann, Busuladzic, Desler-Dvalishvili, Zohore. Taget fra OBs facebook side!

    #2
    1. mål..

    0-1 OB foran. Lado på straffe. Dessler fik straffe.

    Comment


      #3
      https://twitter.com/odense_boldklub
      "...Jeg tror man kan spare sig ihjel og kalde det ansvarlighed. ... fordi der er ingen der køber billet til økonomisk ansvarlighed."
      Citat: Dan Hammer

      Comment


        #4
        2-0 til OB på mål af Rasmus Falk :)

        Comment


          #5
          Lyder som en fornuftig første halvleg. Men det ser også ud til at vi stiller i stærkeste opstilling, med undtagelse af Emil. Og så er det dejligt at se at Falk score. Kan han ligge det på sit spil, så bliver han for alvor en profil i ligaen (mere end han er).

          Comment


            #6
            kan se Barret er med på banen - nogen der ved hvordan det går med ham? Det vil jo næsten være en ny signing i sig selv hvis han bliver klar. Håber vi får set en del til ham i foråret

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              kan se Barret er med på banen - nogen der ved hvordan det går med ham? Det vil jo næsten være en ny signing i sig selv hvis han bliver klar. Håber vi får set en del til ham i foråret
              Så vidt jeg ved er han fit men mangler lidt efter ikke at have spillet regelmæssig kampe i lang tid

              Comment


                #8
                Opstilling fra 2. halvlegs start:
                Ousager, Pedersen, Momo, Kryger, Kirkeskov, Jensen, Barrett, Greve, Thomsen, Larsen, Mikkelsen.

                Hele holdet er skiftet, og det kan formegentlig få indflydelse på spillet og resultatet. I hvert fald er det Køge som er kommet bedst ud til 2. halvleg.
                Men fint at så mange kommer i spil, og får spilletid.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Så vidt jeg ved er han fit men mangler lidt efter ikke at have spillet regelmæssig kampe i lang tid
                  det er jo det vigtigste.....at formen mangler efter så lang tid på bænken giver jo sig selv, men det er da noget der kan rodes bod på :)

                  - lyder som om der er håb for at vi får ham at se på banen

                  Comment


                    #10
                    65. Ep Jørgensen ind for Greve der fik et slag mod ansigtet. Stadig 2-0. #obdk

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      det er jo det vigtigste.....at formen mangler efter så lang tid på bænken giver jo sig selv, men det er da noget der kan rodes bod på :)

                      - lyder som om der er håb for at vi får ham at se på banen
                      Jeg tror bestemt der er mulighed for at se ham i foråret i form af små indhop hist og pist

                      Comment


                        #12
                        75. 1-2. HB Køge reducerer i en ellers OK periode for OB. De slår kontra efter misset OB-chance. #obdk

                        Comment


                          #13
                          85. 1-3 Anders Thomsen efter Emil Larsen kontra. #obdk

                          Comment


                            #14
                            Vi vandt med 3-1 over HB Køge i den sidste test før træningslejren i Tyrkiet. Læs meget mere på OB.dk senere i dag...

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg tror bestemt der er mulighed for at se ham i foråret i form af små indhop hist og pist
                              Ja han har jo den fordel at han kan spille kant. Her vil det også være godt at kunne sætte en kvalificeret mand ind. I efteråret synes jeg ofte vores indskiftede spillere til kanterne var for usynlige når Emil eller Falk havde spillet dårlige kampe. Her vil det være godt at få alternativer på banen som kan gå ind og skabe noget. Desuden er det spændende om han kommer foran Kirkeskov, hvis Ari bliver skadet.

                              Comment

                              Working...
                              X