Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det kunne vel betyde, at at man har fået 15-20 for ham og regner med at skulle investere de 8 millioner i en afløser til sommer? Eller er det forkert tolket?
    Jeg ved ikke så meget om transferprisen, men jeg har svært ved at se AaB betale så meget for en spiller. Det er i hvert fald mit indtryk, at de har lagt den økonomiske stil lidt om og Allan Gaarde er ansat med instrukser om at sidde ret tungt på pengekassen.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det er i hvert fald tolket forkert ift. at velinformerede folk, snakker om maks 13 mio.
    Ok!

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Så er der jo også lige den "detalje" at AaB har fået det sådan at de beholder ham et halvt år... det har nok kostet lidt af prisen, samtidig med at det kan vise dig at blive en stor økonomisk gevinst med ham det halve år...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Det kunne vel betyde, at at man har fået 15-20 for ham og regner med at skulle investere de 8 millioner i en afløser til sommer? Eller er det forkert tolket?
    Tror det er tolket forkert. Der er måske indlagt et par millioner til indkøb. Resten af differencen er pga bonusser når han er skiftet

Leave a comment:

• Aagaard
    replied
    Spalvis ville efter denne sæson have haft en frikøbsklausul på 10 mio., så alt hvad Sporting har betalt over de 10 mio. nu, er kun givet for at være helt sikre på at få ham. Så 20 mio. er meget ved siden af, tror jeg. Jeg vil skyde på 12-13 mio. højst.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Det er i hvert fald tolket forkert ift. at velinformerede folk, snakker om maks 13 mio.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Ja, Zohore-handlen var god, men jeg tænker, at der er nogle aftaler i Spalvis-handlen, som gør, at AaB får nogle bonusser, hvis han scorer et vist antal mål, spiller et bestemt antal kampe og alle de ting, som sikrer Sporting, at de ikke betaler for meget, hvis han flopper
    Det er der med statsgaranti, men som du selv hentyder er der en del "if's" i sådan nogle aftaler. At AaB ikke evner at få mere end et par millioner mere for Spalvis i hånden, end vi fik for Zohore, er sgu en smule komisk.

Og hvem ved, om vi ikke selv har nogle klausuler på Zohore? Jeg har i hvert fald ikke hørt, at det ikke skulle være tilfældet, og det er jo rimeligt normal kutyme, når man sælger så unge spillere.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Spalvis til Sporting fra sommer af, AaB opjusterer med 7-12 mio. Det kan jeg godt godte mig over, når man ser på hvad vi fik for Zohore.

Leave a comment:

• NicolaiN
    replied
    Ja, Zohore-handlen var god, men jeg tænker, at der er nogle aftaler i Spalvis-handlen, som gør, at AaB får nogle bonusser, hvis han scorer et vist antal mål, spiller et bestemt antal kampe og alle de ting, som sikrer Sporting, at de ikke betaler for meget, hvis han flopper

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied
    Zohore fik forresten debut i lørdags, hvis folk ikke lige har været opmærksomme omkring dette. Han fik det sidste kvarter. Kampen sluttede dog 0-0.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Spalvis til Sporting fra sommer af, AaB opjusterer med 7-12 mio. Det kan jeg godt godte mig over, når man ser på hvad vi fik for Zohore.

Leave a comment:

• Z.A.E
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    0,5 % pr år indtil han fylder 23. Og han var her et års tid.

Så hvis han bliver solgt for 300 millioner får vi 1.5 million
    Haha man skal aldrig sige aldrig i engelsk fodbold... eller kinesisk, for den sags skyld. Hvad var det dog for et øg af en talentløs angriber, jeg læste om igår, var skiftet imellem to engelsk klubber for svimlende 70 mio.

Og var det 300 mio. for, bænkevarmeren Jackson Martinez, fra Atletico til Fengshoui Gongong FC (whatever...) ?

Det er tæt på at overgangssummen, for Bale til Real Madrid, kunne ligne et regulært scoop...

Leave a comment:

• MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

Troede det stoppede ved 21... My bad.

Mvh

MaxHH

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Kommer det ikke an på salgets klausuler? Vi har jo ingen uddannelsespenge at hente, og hvis han er solgt uden videresalgsklausuler, ser vi vel ikke en krone, uanset om han bliver solgt til Cardiff eller en anden klub...?

Mvh

MaxHH

Leave a comment:

• MaxHH
    replied
    Kommer det ikke an på salgets klausuler? Vi har jo ingen uddannelsespenge at hente, og hvis han er solgt uden videresalgsklausuler, ser vi vel ikke en krone, uanset om han bliver solgt til Cardiff eller en anden klub...?

Mvh

MaxHH

Leave a comment:

Working...
X