Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Ja, Zohore-handlen var god, men jeg tænker, at der er nogle aftaler i Spalvis-handlen, som gør, at AaB får nogle bonusser, hvis han scorer et vist antal mål, spiller et bestemt antal kampe og alle de ting, som sikrer Sporting, at de ikke betaler for meget, hvis han flopper
    Det er der med statsgaranti, men som du selv hentyder er der en del "if's" i sådan nogle aftaler. At AaB ikke evner at få mere end et par millioner mere for Spalvis i hånden, end vi fik for Zohore, er sgu en smule komisk.

    Og hvem ved, om vi ikke selv har nogle klausuler på Zohore? Jeg har i hvert fald ikke hørt, at det ikke skulle være tilfældet, og det er jo rimeligt normal kutyme, når man sælger så unge spillere.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Det kunne vel betyde, at at man har fået 15-20 for ham og regner med at skulle investere de 8 millioner i en afløser til sommer? Eller er det forkert tolket?
      Det er i hvert fald tolket forkert ift. at velinformerede folk, snakker om maks 13 mio.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Det kunne vel betyde, at at man har fået 15-20 for ham og regner med at skulle investere de 8 millioner i en afløser til sommer? Eller er det forkert tolket?
        Spalvis ville efter denne sæson have haft en frikøbsklausul på 10 mio., så alt hvad Sporting har betalt over de 10 mio. nu, er kun givet for at være helt sikre på at få ham. Så 20 mio. er meget ved siden af, tror jeg. Jeg vil skyde på 12-13 mio. højst.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Det kunne vel betyde, at at man har fået 15-20 for ham og regner med at skulle investere de 8 millioner i en afløser til sommer? Eller er det forkert tolket?
          Tror det er tolket forkert. Der er måske indlagt et par millioner til indkøb. Resten af differencen er pga bonusser når han er skiftet

          Comment


            Så er der jo også lige den "detalje" at AaB har fået det sådan at de beholder ham et halvt år... det har nok kostet lidt af prisen, samtidig med at det kan vise dig at blive en stor økonomisk gevinst med ham det halve år...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Det er i hvert fald tolket forkert ift. at velinformerede folk, snakker om maks 13 mio.
              Ok!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Det kunne vel betyde, at at man har fået 15-20 for ham og regner med at skulle investere de 8 millioner i en afløser til sommer? Eller er det forkert tolket?
                Jeg ved ikke så meget om transferprisen, men jeg har svært ved at se AaB betale så meget for en spiller. Det er i hvert fald mit indtryk, at de har lagt den økonomiske stil lidt om og Allan Gaarde er ansat med instrukser om at sidde ret tungt på pengekassen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Jeg ved ikke så meget om transferprisen, men jeg har svært ved at se AaB betale så meget for en spiller. Det er i hvert fald mit indtryk, at de har lagt den økonomiske stil lidt om og Allan Gaarde er ansat med instrukser om at sidde ret tungt på pengekassen.
                  Ja og nøjagtig det samme er gældende for OB nu efter at Jesper Hansen er kommet hertil.��

                  Comment


                    Nu er det måske lidt off topic, men hvad sker der for Zohores tatoveringer? Det ligner noget der er tegnet i sløjd?

                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Zohore update

                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/z...-i-u21-lejren/

                      Comment


                        Zohore har desværre fået en skade i låret og er derfor ikke med for u21.

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...ohore-paa-u21/

                        Comment


                          Så scorede Zohore sit første officielle mål for Cardiff efter 5 min på banen

                          Comment


                            Allerede nu er han bedre end Cornelius

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                              Allerede nu er han bedre end Cornelius
                              Ingen sammenligning

                              Comment


                                Zohore med første start idag

                                Comment

                                Working...
                                X