Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kenneth Zohore
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægEnig ... Mener ikke Falkesgaard har vist at han er et klart 1. valg ..... Og ikke god nok til at få os op i medaljeniveau ..Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlægHvordan blev Zohore-tråd pludselig til målmands-tråd?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Postet 15:37
http://www.walesonline.co.uk/sport/f...-news-10813452
Football League set to give Zohore move the green light
Kenneth Zohore’s move to Cardiff City is set to be approved by the football league.
The Danish attacker is set to sign for one of Vincent Tan’s other clubs, KV Kortrijk, and will be sent straight out on loan to the Bluebirds.
Sources at Cardiff suggested the deal was not an attempt to circumnavigate their transfer embargo.
In a statement to WalesOnline, the football league said...Common ownership of a number of clubs by a single ownership vehicle is not uncommon in world football, with the success of the Pozzo family whose clubs include Watford being the most prominent current example.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægPostet 15:37
http://www.walesonline.co.uk/sport/f...-news-10813452
Football League set to give Zohore move the green light
Kenneth Zohore’s move to Cardiff City is set to be approved by the football league.
The Danish attacker is set to sign for one of Vincent Tan’s other clubs, KV Kortrijk, and will be sent straight out on loan to the Bluebirds.
Sources at Cardiff suggested the deal was not an attempt to circumnavigate their transfer embargo.
In a statement to WalesOnline, the football league said...Common ownership of a number of clubs by a single ownership vehicle is not uncommon in world football, with the success of the Pozzo family whose clubs include Watford being the most prominent current example.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægMåske kommer der en enkelt handel i morgen, men ellers tror jeg sgu, at man sidder på pengekassen indtil sommer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMed Zohore kommer vi op på 6 spillere ud og 3 spillere ind i dette vindue.. Samt 2 er hentet og ankommer først til sommer..
Arghhhhh JH... Du får travlt i morgen... 1-2 nye ind når vi har friske penge på lommen er vel ikke for meget at forlange...
WOOOOOOWWWW... Fik lige dejavú....
Vi har Azer, Izunna, Makaroni, Desler, Joan, JJT på midten. Barret kan vikariere for Skula på backen. Tingager kan komme i spil hvis Halvgrim skal flyttes ud på backen istedetfor Lund. (Og så har jeg endda udeladt vores FCK'er fra holdkortet)
Synes egentlig det ser fint ud. Hellere vente til sommer og finde den rigtige i stedet for et obskurt panikkøb i 11. time.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlægHvor meget er han solgt for da? Jeg ser ikke umiddelbart det presserende behov for flere blot fordi Zohore er væk. Fester, AK47, Greve i front.
Vi har Azer, Izunna, Makaroni, Desler, Joan, JJT på midten. Barret kan vikariere for Skula på backen. Tingager kan komme i spil hvis Halvgrim skal flyttes ud på backen istedetfor Lund. (Og så har jeg endda udeladt vores FCK'er fra holdkortet)
Synes egentlig det ser fint ud. Hellere vente til sommer og finde den rigtige i stedet for et obskurt panikkøb i 11. time.
Men målmandsposten er rystende usikker med hvem er klar og hvornår samt at jeg ikke syntes at Greve er angriber. Så der er kun 2 rigtige angribere + en masse der "kan" spille pladsen.. Men kun 2 rigtige angribere er for lidt
Comment
Comment