Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Har han ikke været ofte skadet over de sidste år ?
    Det har vist også tidligere været knæene som han har bøvlet med, jeg er bange for at hans store krop gør at han bliver særligt udsat i ledene. Men hvis han finder en længere skadesfri periode på et tidspunkt, tror jeg han kan blive en klasseangriber.

    Comment


      Zohore skal spille U21-bold i næste uge...

      http://www.ob.dk/artikel/zohore-paa-...ndsholdet.aspx
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Zohore skal spille U21-bold i næste uge...

        http://www.ob.dk/artikel/zohore-paa-...ndsholdet.aspx
        Med hans skadeshistorik giver sådanne nyheder mig ingen glæde. Bare bekymringer for, om vi igen får en skadet spiller hjem fra to ligegyldige kampe.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Nogen der har set det her - ser faktisk ret morsomt ud (måske også lidt dumdristigt).

          https://www.facebook.com/u21landshol...50237/?fref=nf

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Med hans skadeshistorik giver sådanne nyheder mig ingen glæde. Bare bekymringer for, om vi igen får en skadet spiller hjem fra to ligegyldige kampe.
            Hvis man er af den holdning at landsholdsfodbold er det største der er og det vildeste der kan vindes er EM og VM, så er disse kampe alt andet end ligegyldige, men hvis ens interesse er begrænset til lokal bold, så er det selvfølgelig en anden sag.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Zohore har scoret til 1-0 mod Ukraine efter 6 min. Spil (U21)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Hvis man er af den holdning at landsholdsfodbold er det største der er og det vildeste der kan vindes er EM og VM, så er disse kampe alt andet end ligegyldige, men hvis ens interesse er begrænset til lokal bold, så er det selvfølgelig en anden sag.
                .. Er det ikke "bare" venskabskampe"?

                Comment


                  Ville gerne have man fik givet zohore en længere kontrakt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
                    Ville gerne have man fik givet zohore en længere kontrakt.
                    Ja han har fået bugt med sine mange skader, og er blevet mere fit, men desværre er der nok også andre klubber som har fået øje på ham, og det er jo ikke sikkert han er interesseret i OBs vej ned ad rangstigen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
                      Ville gerne have man fik givet zohore en længere kontrakt.
                      enig - men mon ikke man var lidt i tvivl stadigvæk - så imponerende var han jo ikke i foråret.

                      men er jeg den eneste der tænker at Morten Olsen burde overveje zohore til Sveriges kampene?? Han har da om nogen fundet målformen...

                      Comment


                        Han har 1.5 år tilbage så tænkte man med en mindre lønstigning godt kunne få sådan en ung mand på en 3.5 år kontrakt. Sp ville vores angreb også være sikkert kvalitet med 3 stærkere angribere de næste mange år.

                        Comment


                          Ja der burde nok forlænges med Zohore. Gerne til 2019 som mange andre af vores bedre spillere...

                          Comment


                            Forlæng nu - inden andre begynder at vise interesse. Sammensætningen af vores angriber-trio er altså ret god, med 3 forskellige typer.

                            Comment


                              Hvor lang kontrakt har Desler egentlig?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                                Hvor lang kontrakt har Desler egentlig?
                                30/6-2017

                                Comment

                                Working...
                                X