Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Thomas Dalgaard
Collapse
X
-
Last edited by OB4fan; 07-07-2015, 13:26.Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
-
Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlægHehe, sjovt du kalder dem Haderslev. Det er da efterhånden en del år siden, SønderjyskE hed det ;0) Men ja, TD skulle ikke bruge lang tid for at score sit 1. mål i klubben! (Målet faldt i 2. minut!)
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlægNu har han lagt to kolde i kassen...sidder lidt med en fornemmelse af at han aldrig rigtig fik chancen fra start hos os :(
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHan er kontra-angriber og skal have 10 hårdtarbejdende folk bag sig. Gør mig ikke noget, at vi ikke har ham, selv om de nok skal lære både at elske og hade ham i Haderslev
Jeg tror også vi kunne have fået en del mere ud af ham i foråret hvis han var startet hver kamp, men på længere sigt har jeg svært ved at se vi kunne bruge ham som andet end indskifter. Han fungerer godt på bundhold, der spiller meget direkte, men på hold der har "større" ambitioner for spillet er han svær at finde plads til, som jeg ser det.Last edited by Agbre; 17-07-2015, 17:48.
Comment
Comment