Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Thomas Dalgaard

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-mig-og-zohore

om evt makkerskab med Zohore

Comment

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ede-friske-ben

lad os håbe bentøjet er klar til på fredag

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ede-friske-ben

lad os håbe bentøjet er klar til på fredag
        Hvis han ikke er bedre fredag får vi godt nok store problemer

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Hvis han ikke er bedre fredag får vi godt nok store problemer
          Så satser Ove bare og smider Kryger på top :-)
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Så satser Ove bare og smider Kryger på top :-)
            Han var decideret pinlig - uha uha et dårligt køb!

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Han var decideret pinlig - uha uha et dårligt køb!
              Kryger? Det synes jeg faktisk ikke. Jeg var ikke voldsomt imponeret da han blev hentet, men jeg kan sagtens se værdien i at have en stabil all-round spiller i truppen, med erfaring og en no-nonsense tilgang til spillet. Han spiller der hvor han får bud på det, og sidder på bænken hvis det er det han får bud på, uden brok og ballade. Dem har en trup også brug for, ligesom den har behov for stjernetyper som Falk, der med garanti kræver noget mere coaching og HR på en uge, end Kryger har haft brug for gennem hele karrieren... ,o)

Mvh

MaxHH

Comment

Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Kryger? Det synes jeg faktisk ikke. Jeg var ikke voldsomt imponeret da han blev hentet, men jeg kan sagtens se værdien i at have en stabil all-round spiller i truppen, med erfaring og en no-nonsense tilgang til spillet. Han spiller der hvor han får bud på det, og sidder på bænken hvis det er det han får bud på, uden brok og ballade. Dem har en trup også brug for, ligesom den har behov for stjernetyper som Falk, der med garanti kræver noget mere coaching og HR på en uge, end Kryger har haft brug for gennem hele karrieren... ,o)

Mvh

MaxHH
                Det er fint nok at han ikke brokker sig, men mon ikke også det hænger sammen med at han simpelthen ikke har kvaliteterne.
                Jeg ville foretrække en bedre spiller og lidt brok, end en 1.div spiller som ikke brokker sig, men som heller ikke tilfører holdet det store.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Det er fint nok at han ikke brokker sig, men mon ikke også det hænger sammen med at han simpelthen ikke har kvaliteterne.
                  Jeg ville foretrække en bedre spiller og lidt brok, end en 1.div spiller som ikke brokker sig, men som heller ikke tilfører holdet det store.
                  Nej, han genopfinder ikke måden at spille back, eller angriber, på. Men han fylder et hul hvis det opstår, og løser sine opgaver bedst muligt. Og det har også en værdi, for klubben, og træneren.

Mvh

MaxHH

Comment

Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Nej, han genopfinder ikke måden at spille back, eller angriber, på. Men han fylder et hul hvis det opstår, og løser sine opgaver bedst muligt. Og det har også en værdi, for klubben, og træneren.

Mvh

MaxHH
                    Hvis man er middelmådig polyvant, så kan man komme på landsholdet

MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Lyder ikke pt. som om TD har en fremtid i Heerenveen, hvis vi skulle gå den vej...

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/randers-topscorer-kan-afloese-dalgaard-i-heerenveen

"Det ser umiddelbart heller ikke ud til, at Thomas Dalgaard vender tilbage til Heerenveen efter dette forårs lejemål i OB"
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Jeg tror ikke han er en type, der passer til Kents måde at spille på, så jeg tror ikke vi har ham efter sommerpausen. Jeg kunne godt se Kent tage AK med tilbage til Fyn, da han er en type lige efter Kents hoved. AK og Greve, samt en ny mere, så vil jeg egentlig være fint tilfreds med angrebet.

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                          Jeg tror ikke han er en type, der passer til Kents måde at spille på, så jeg tror ikke vi har ham efter sommerpausen. Jeg kunne godt se Kent tage AK med tilbage til Fyn, da han er en type lige efter Kents hoved. AK og Greve, samt en ny mere, så vil jeg egentlig være fint tilfreds med angrebet.
                          Tjo, men trænere kan jo ikke "bare" tage spillere med til andre klubber... dels skal AK jo ville skifte, dels skal AaB være villige til at slippe ham, og dels skal Jesper Hansen være villig til at betale det AaB vil have, og det AK vil have...

Og begynder Dalgaard at smide kasser ind på stribe, og er til at få billigt, kunne man sagtens se Kent acceptere ham... mål er trods alt temmelig vigtige i fodbold.

Mvh

MaxHH

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                            Hvis AK skulle udgøre en af hovedpersonerne i OB's angreb fremover, så giver jeg fortabt....jeg ser ikke det store i ham, udover en måske, i bedste fald, en middelmådig angriber....
                            Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

AK har kontraktudløb til Nytår, så KN kunne måske slæbe ham med billigt, såfremt AK er med på den... men enig med Kent(obforever) i at han ikke skal være hovedperson i angrebet...

Kan han få Enevoldsen med, må han derimod rigtig gerne gøre det, hans kontrakt udløber om 2 måneder...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Det må satme kunne gøres bedre end AK hvis en stor sommer oprustning er på vej

Comment

Working...
                                X