Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Thomas Dalgaard
Collapse
X
-
-
Dalgaard i spil til reserveholds kamp på mandag
http://www.fyens.dk/sport/OB-Thomas-...rtikel/2668823
Comment
-
http://www.bold.dk/nyt/ob-assistent-...-praestation_2 Dalgaard fik 60 min og scorede1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer
Comment
-
Var nede og se 85 minutter af dagens reserveholdkamp, hvor alle 4 mål blev scoret (3-1). heriblandt kan det noteres at Ove P var til stede Ca. 60 minutter (altså indtil Dalgaard blev skiftet). TD spillede en meget anonym kamp, med en del fejlpasninger, det kan godt ses at manden har manglet spilletid, og derudover jo selvfølgelig også har været skadet. Det skal dog siges til hans ros, at han stadig er iskold foran mål. Det mål han scoret i dag opstod efter ganske enkelt spil, en lang bold fra Ousager op til Kryger der flækker den videre til Dalgaard, der lurede på kanten af offside, Dalgaard lavede herefter et skarpt træk ind i banen (ind foran hans direkte oppasser) hvor efter han stille og roligt loppede bolden over en fremstormede lyngby keeper.
Tror dog ikke at vi skal gøre os de store forhåbninger om at han starter inde, da han som skrevet virkede rusten, men en indskiftning i de sidste 20 min, hvor FCV spillerene forhåbentligvis er trætte, kan han altså godt gøre rigtig ondt
God aften derude.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af forever ob Se indlæg
TD spillede en meget anonym kamp, med en del fejlpasninger... ....Det skal dog siges til hans ros, at han stadig er iskold foran mål.... hvorefter han stille og roligt loppede bolden over en fremstormede lyngby keeper."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af forever ob Se indlægVar nede og se 85 minutter af dagens reserveholdkamp, hvor alle 4 mål blev scoret (3-1). heriblandt kan det noteres at Ove P var til stede Ca. 60 minutter (altså indtil Dalgaard blev skiftet). TD spillede en meget anonym kamp, med en del fejlpasninger, det kan godt ses at manden har manglet spilletid, og derudover jo selvfølgelig også har været skadet. Det skal dog siges til hans ros, at han stadig er iskold foran mål. Det mål han scoret i dag opstod efter ganske enkelt spil, en lang bold fra Ousager op til Kryger der flækker den videre til Dalgaard, der lurede på kanten af offside, Dalgaard lavede herefter et skarpt træk ind i banen (ind foran hans direkte oppasser) hvor efter han stille og roligt loppede bolden over en fremstormede lyngby keeper.
Tror dog ikke at vi skal gøre os de store forhåbninger om at han starter inde, da han som skrevet virkede rusten, men en indskiftning i de sidste 20 min, hvor FCV spillerene forhåbentligvis er trætte, kan han altså godt gøre rigtig ondt
God aften derude.
Comment
-
De første 40 minutter var en kedelig omgang boldbytteri fra begge hold, uden et eneste skud på mål, så ikke nogen der rigtig skinnede igennem der, måske med en lille undtagelse af Diarra, som spillede udenmærket som midterforsvar.
Herefter scorede Dalgaard (se beskrivelse ovenfor) og så skete der ikke rigtig mere i 1 halvleg.
2 halvleg var anderledes spænende, der var knapt gået 1½ minut før Lyngby udnyttede et "lille" koks fra Kirkeskov til at score et godt mål fra kanten af feltet, nede i højre hjørne uden for Ousagers rækkevidde.
Thomas Mikkelsen kom ind for Dalgaard, og scorede et FREMRAGENDE angriber mål, (generelt virkede han som en spiller med en masse sult). Målet var resultatet af en dybdebold hvor Mikkelsen flot holdt Lyngby-forsvaren væk trak lidt ind i felt og smadrede læderet op i modsatte målhjørne, et enkelt ord kan beskrive det = FLOT
Lado er jeg desværre bedømt ud fra kampen idag lidt lunken omkring. Han løber og kæmper som en sindsyg, MEN der er intet slutprodukt at vise for det. Han gik godt med i spillet omkring midten af banen, med gode tæmninger og afleveringer, men lige så snart han nærmede sig feltet mistede han en masse bolde, enten pga. dårlige første touch, ellers bare dårlige afleveringer lige hen til en lyngbyspiller.
Det sidste mål stod Kryger for (han skyldte også en) da han i en 1 mod 1 med målmanden lige fik løftet bolden over en "glideene lyngbymålmand" ganske kølegigt.
generelt var der ikke nogen der spillede blændende (måske lige undtaget Mikkelsen og Diarra) men hele holdet kæmpede, på en dag hvor vejret mildest talt var ELENDIGT, på samme måde var der heller ikke rigtig nogen der faldt igennem, men en masse middel præstationer.
Det var set fra mit synspunkt fuld fortjent at vi vandt, da vi havde bolden mest og spillede os til de største chancer (ville jeg også mene at vi skulle set ud fra det hold vi stillede med)
Ousager
L.Jensen EPJ Diarra Kirke
L. Kryger J. Schoop Azer (Thomsen) M. Greve(Barret)
Lado Dalgaard (Mikkelsen)
Forsat god aften.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af forever ob Se indlægDe første 40 minutter var en kedelig omgang boldbytteri fra begge hold, uden et eneste skud på mål, så ikke nogen der rigtig skinnede igennem der, måske med en lille undtagelse af Diarra, som spillede udenmærket som midterforsvar.
Herefter scorede Dalgaard (se beskrivelse ovenfor) og så skete der ikke rigtig mere i 1 halvleg.
2 halvleg var anderledes spænende, der var knapt gået 1½ minut før Lyngby udnyttede et "lille" koks fra Kirkeskov til at score et godt mål fra kanten af feltet, nede i højre hjørne uden for Ousagers rækkevidde.
Thomas Mikkelsen kom ind for Dalgaard, og scorede et FREMRAGENDE angriber mål, (generelt virkede han som en spiller med en masse sult). Målet var resultatet af en dybdebold hvor Mikkelsen flot holdt Lyngby-forsvaren væk trak lidt ind i felt og smadrede læderet op i modsatte målhjørne, et enkelt ord kan beskrive det = FLOT
Lado er jeg desværre bedømt ud fra kampen idag lidt lunken omkring. Han løber og kæmper som en sindsyg, MEN der er intet slutprodukt at vise for det. Han gik godt med i spillet omkring midten af banen, med gode tæmninger og afleveringer, men lige så snart han nærmede sig feltet mistede han en masse bolde, enten pga. dårlige første touch, ellers bare dårlige afleveringer lige hen til en lyngbyspiller.
Det sidste mål stod Kryger for (han skyldte også en) da han i en 1 mod 1 med målmanden lige fik løftet bolden over en "glideene lyngbymålmand" ganske kølegigt.
generelt var der ikke nogen der spillede blændende (måske lige undtaget Mikkelsen og Diarra) men hele holdet kæmpede, på en dag hvor vejret mildest talt var ELENDIGT, på samme måde var der heller ikke rigtig nogen der faldt igennem, men en masse middel præstationer.
Det var set fra mit synspunkt fuld fortjent at vi vandt, da vi havde bolden mest og spillede os til de største chancer (ville jeg også mene at vi skulle set ud fra det hold vi stillede med)
Ousager
Forsat god aften.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af forever ob Se indlægDe første 40 minutter var en kedelig omgang boldbytteri fra begge hold, uden et eneste skud på mål, så ikke nogen der rigtig skinnede igennem der, måske med en lille undtagelse af Diarra, som spillede udenmærket som midterforsvar.
Ousager
Forsat god aften.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
... en orienttering den er god for at finde målet hurtigt ..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
http://www.ob.dk/artikel/dalgaard-fo...-til-kamp.aspx Dalgaard er klar! :D1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer
Comment
Comment