Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Daniel Larsson
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægMå indrømme at jeg kender ham ikke, men efter at have læst op på ham, så synes jeg han ser endog meget spændende ud.
Jeg tror så også Emil eller Rasmus er på vej væk. Daniel er mest højre kant (transfermarkt) og vi har også været efter en belgisk kant. Synes det er lidt "spøjst" vi kigger på kanter, når vi ser på hvordan vores rigtige angribere præsterer."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægMåske har Ove skåret igennem, og sagt at vores angribere (Dvalishvili/Mikkelsen) er gode nok, og at det er "fodringen" af dem der er for dårlig?
Bliver spændende de næste par dage. Jeg tænker (nok snarere håber) også lidt, at vi er ude i, at vi henter Daniel og en rigtig angriber, samt får solgt Emil. Hans gode tid ved os er overstået.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg er meeeget loren ved denne signing, hvis den skulle vise sig at gå igennem.
Hans målsnit er simpelthen for lavt.
0.2 mål pr. kamp, eller et mål i hver femte kamp, vil svare til 3 mål i forårets 17 kampe. Og det er et snit han har holdt gennem hele sin karriere, samt hvad vigtigere er, de sidste tre sæsoner han var i svensk fodbold, som nok er det niveau vi skal sammenligne os med. Og hans snit har stort set været faldende seks år i træk.
Det lugter af Morten Skoubo, der heller ikke var "den slags angriber" vi skulle bruge, men til gengæld var dyr.
Jeg tror ikke på, at en 28-årig kantspiller, der kommer hjem til Skandinavien efter et mislykket ophold i Spanien, og som aldrig har scoret specielt mange mål, er svaret på vores målscoringsproblemer. Og det er vores absolut største problem lige nu.
tror det ikke, men håbet lever vel 3 dage endnu
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg vi ved jo heller ikke om han hentes ind som angriber. Kan jo være at der hentes en mere..
tror det ikke, men håbet lever vel 3 dage endnu"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægJa, måske.
Bliver spændende de næste par dage. Jeg tænker (nok snarere håber) også lidt, at vi er ude i, at vi henter Daniel og en rigtig angriber, samt får solgt Emil. Hans gode tid ved os er overstået.
1) alternativet på VK er ikke bedre
2) kunne jo være at hvis han bare spiller nogenlunde her i foråret at vi kan få mere for ham end han er værd nu
der er sikkert også andre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg er meeeget loren ved denne signing, hvis den skulle vise sig at gå igennem.
Hans målsnit er simpelthen for lavt.
0.2 mål pr. kamp, eller et mål i hver femte kamp, vil svare til 3 mål i forårets 17 kampe. Og det er et snit han har holdt gennem hele sin karriere, samt hvad vigtigere er, de sidste tre sæsoner han var i svensk fodbold, som nok er det niveau vi skal sammenligne os med. Og hans snit har stort set været faldende seks år i træk.
Det lugter af Morten Skoubo, der heller ikke var "den slags angriber" vi skulle bruge, men til gengæld var dyr.
Jeg tror ikke på, at en 28-årig kantspiller, der kommer hjem til Skandinavien efter et mislykket ophold i Spanien, og som aldrig har scoret specielt mange mål, er svaret på vores målscoringsproblemer. Og det er vores absolut største problem lige nu."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægOk, det er en pointe. Men når jeg ser på Jesper Hansens hidtidige indkøbshistorie, er jeg ikke fortrøstningsfuld. Hvis vi henter både Larsson og en "rigtig" angriber, er det en hel anden snak.
Men hvis han har fået en pose penge kunne det jo være at han havde lidt flere muligheder at vælge imellem
dette er ikke et forsvar af JH. Det har han ikke gjort sig fortjent til efter det transfer vindue i sommers
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSpansk Ideal skriver at Esbjerg har meldt sig på banen, og lige nu ligger til at skrive med Larsson.
http://granadacf.ideal.es/noticias/2...130160915.html
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægJa det lader til at Esbjerg snupper ham for næsen af OB.
http://granadacf.ideal.es/noticias/2...130160915.html
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
Comment