Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Daniel Larsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Altså drenge for helvede..
    dømme en spiller for fiasko inden det er officielt..

    nu må i sgu lige
    Enig. Stoler på Ove har styr på det. Vi kan jo også nå at signe flere. Og så har Ove uden tvivl et noget bedre indblik i DL's kvaliteter end de fleste herinde.
    https://www.youtube.com/watch?v=TkIbbmKQ-Fk

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
      Bestyrelsen består af én person, der igen har postet penge i et hul. Personen der har postet pengene i, er dog samtidig ham som i sidste ende trækker af på beslutningerne. Så man skal vel nærmest kun begræde hans mangelende overvurdering af egne evner, når det kommer til sportslig indsigt samt beslutninger. Det går hårdt udover egne penge....... Og NEJ - JH får ikke gennemført noget af betydning uden godkendelse fra ham med pengene!
      det første passer så overhovedet ikke
      og det er jo JH der finder emnerne han præsenterer for bestyrelsen/sportsudvalget

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af longo Se indlæg

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
          Enig. Stoler på Ove har styr på det. Vi kan jo også nå at signe flere. Og så har Ove uden tvivl et noget bedre indblik i DL's kvaliteter end de fleste herinde.
          https://www.youtube.com/watch?v=TkIbbmKQ-Fk
          linket virker ikke

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Altså drenge for helvede..
            dømme en spiller for fiasko inden det er officielt..

            nu må i sgu lige
            Selvfølgelig skal vi ikke fordømme manden. Men han synes ikke at være en målmaskine, sandsynligvis snærere en (forhåbentlig) god offensiv spiller. Og hvis han skulle spille sammen med Dalgaard for os, vil jeg gerne være tilfreds med denne transfervindue ...
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              det første passer så overhovedet ikke
              og det er jo JH der finder emnerne han præsenterer for bestyrelsen/sportsudvalget
              Skal ikke begynde på en ved bedst krig. Men det passer desværre alt for godt - tro mig!

              Og ja - JH finder emner og præsenterer dem. Når der så bliver nikket kan vi vel konstatere, at ekspertisen overall ikke er ret høj?

              Comment


                #52
                Er ikke rigtig bekendt med hans skader i efteråret, men mig bekendt var han mere eller mindre fast mand i Valladolid og skiftede kun væk fra dem fordi de rykkede ud af La Liga. Der var vidst et par halvstore svenske klubber som forsøgte sig i sommers, men fik en kurv. Jeg tror at han kan blive et stort hit.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                  Er ikke rigtig bekendt med hans skader i efteråret, en mig bekendt var han mere eller mindre fast mand i Valladolid og skiftede kun væk fra dem fordi de rykkede ud af La Liga. Der var vidst et par halvstore svenske klubber som forsøgte sig i sommers, men fik en kurv. Jeg tror at han kan blive et stort hit.
                  Now thats the spirit

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                    Er ikke rigtig bekendt med hans skader i efteråret, men mig bekendt var han mere eller mindre fast mand i Valladolid og skiftede kun væk fra dem fordi de rykkede ud af La Liga. Der var vidst et par halvstore svenske klubber som forsøgte sig i sommers, men fik en kurv. Jeg tror at han kan blive et stort hit.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
                      Skal ikke begynde på en ved bedst krig. Men det passer desværre alt for godt - tro mig!

                      Og ja - JH finder emner og præsenterer dem. Når der så bliver nikket kan vi vel konstatere, at ekspertisen overall ikke er ret høj?
                      Det kan vi sagtens blive enige om ja. Men at NT skulle have lagt alle pengene selv er jeg pænt sikker på ikke passer...
                      Ove P som ny sportschef?

                      Comment


                        #56
                        Så mødte Niels på redaktionen

                        http://www.fyens.dk/sport/OB-lun-paa...rtikel/2651981

                        Comment


                          #57
                          4 timer gammel, ved ikke om den kommer sig af rygterne herhjemme...

                          http://granadacf.ideal.es/noticias/2...130160915.html

                          "El Granada gestiona la cesión de Larsson al Odense de Dinamarca"
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            4 timer gammel, ved ikke om den kommer sig af rygterne herhjemme...

                            http://granadacf.ideal.es/noticias/2...130160915.html

                            "El Granada gestiona la cesión de Larsson al Odense de Dinamarca"
                            det passer meget godt med tidspunktet ja

                            Comment


                              #59
                              Jeg er meeeget loren ved denne signing, hvis den skulle vise sig at gå igennem.

                              Hans målsnit er simpelthen for lavt.

                              0.2 mål pr. kamp, eller et mål i hver femte kamp, vil svare til 3 mål i forårets 17 kampe. Og det er et snit han har holdt gennem hele sin karriere, samt hvad vigtigere er, de sidste tre sæsoner han var i svensk fodbold, som nok er det niveau vi skal sammenligne os med. Og hans snit har stort set været faldende seks år i træk.

                              Det lugter af Morten Skoubo, der heller ikke var "den slags angriber" vi skulle bruge, men til gengæld var dyr.

                              Jeg tror ikke på, at en 28-årig kantspiller, der kommer hjem til Skandinavien efter et mislykket ophold i Spanien, og som aldrig har scoret specielt mange mål, er svaret på vores målscoringsproblemer. Og det er vores absolut største problem lige nu.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                #60
                                Må indrømme at jeg kender ham ikke, men efter at have læst op på ham, så synes jeg han ser endog meget spændende ud.

                                Jeg tror så også Emil eller Rasmus er på vej væk. Daniel er mest højre kant (transfermarkt) og vi har også været efter en belgisk kant. Synes det er lidt "spøjst" vi kigger på kanter, når vi ser på hvordan vores rigtige angribere præsterer.

                                Comment

                                Working...
                                X