Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mads Toppel...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Jeg synes ikke det er uforståeligt... vi skal ud og hente en ny førstekeeper, hvor der er budgetteret med Y i løn. Det efterlader X til 2. og 3. keeperen, og Radzas del er jo allerede skrevet ind i kontrakten. Den resterende del af X er så hvad vi har tilbudt Toppel, og det mener han er for lidt. Fair, Toppel skal også tænke på sig selv, men JH kan jo ikke gå over budgettet "blot" fordi Toppel er en fin fyr.

    Men jeg er HELT med på at give Toppel en fantastisk afsked... og velkomst tilbage, hvis han finder en ny suppeklub, og besøger Mekka i fremtiden.

    mvh

    MaxHH
    Beskeden om lønnen kunne måske være leveret mere elegant, men jeg er enig. Hvis Toppel ikke er mere værd for OB, så skal han heller ikke tilbydes mere. Det er lidt kynisk, men som med alle varer, skal man give det varen er værd for en selv. Toppel er måske 50.000 værd for et andet hold, bare ikke for os.
    Og så har vi kun Toppels version af forløbet.

    Det sagt: Alt det bedste, Toppel. Mod, reaktioner og dedikation kan ingen sætte en finger på, og han står højt på listen over spillere, der har min respekt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Jeg synes ikke det er uforståeligt... vi skal ud og hente en ny førstekeeper, hvor der er budgetteret med Y i løn. Det efterlader X til 2. og 3. keeperen, og Radzas del er jo allerede skrevet ind i kontrakten. Den resterende del af X er så hvad vi har tilbudt Toppel, og det mener han er for lidt. Fair, Toppel skal også tænke på sig selv, men JH kan jo ikke gå over budgettet "blot" fordi Toppel er en fin fyr.

      Men jeg er HELT med på at give Toppel en fantastisk afsked... og velkomst tilbage, hvis han finder en ny suppeklub, og besøger Mekka i fremtiden.

      mvh

      MaxHH
      spot on 👍

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Jeg synes ikke det er uforståeligt... vi skal ud og hente en ny førstekeeper, hvor der er budgetteret med Y i løn. Det efterlader X til 2. og 3. keeperen, og Radzas del er jo allerede skrevet ind i kontrakten. Den resterende del af X er så hvad vi har tilbudt Toppel, og det mener han er for lidt. Fair, Toppel skal også tænke på sig selv, men JH kan jo ikke gå over budgettet "blot" fordi Toppel er en fin fyr.

        Men jeg er HELT med på at give Toppel en fantastisk afsked... og velkomst tilbage, hvis han finder en ny suppeklub, og besøger Mekka i fremtiden.

        mvh

        MaxHH
        Jeg mente at den måde den beskriver Toppel for mig er uforståeligt. Hvis en klub ikke vil en ny kontrakt: Ok. Men så bør man sige det ærlig og direkt til en loyal spiller som Toppel. Og ikke, som Toppel beskriver, tilbyder ham en sådan dårlig aftale, at det virker ydmygende. Det er bare grimt og absolut unødvendigt at gøre det (hvis det var som Toppel beskriver).
        Hvis Toppel forlader OB skulle det ikke sker med onde følelser og ærgrelse i forhold til sådan en god fyr og loyal klubmand.
        Uanset det ville jeg gerne se Toppel i holdet. Vi kender hans svagheder, men vi ved også om hans fantastiske reakltioner og redninger, og han ville give i hvert fald en god pres på en nye 1. målmand. Og man kan altid bruge en rørlægger.
        Men alligevel: vi skulle give ham en værdig afsked og god opbakning i hjemmekamp mod Randers.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Jeg mente at den måde den beskriver Toppel for mig er uforståeligt. Hvis en klub ikke vil en ny kontrakt: Ok. Men så bør man sige det ærlig og direkt til en loyal spiller som Toppel. Og ikke, som Toppel beskriver, tilbyder ham en sådan dårlig aftale, at det virker ydmygende. Det er bare grimt og absolut unødvendigt at gøre det (hvis det var som Toppel beskriver).
          Hvis Toppel forlader OB skulle det ikke sker med onde følelser og ærgrelse i forhold til sådan en god fyr og loyal klubmand.
          Uanset det ville jeg gerne se Toppel i holdet. Vi kender hans svagheder, men vi ved også om hans fantastiske reakltioner og redninger, og han ville give i hvert fald en god pres på en nye 1. målmand. Og man kan altid bruge en rørlægger.
          Men alligevel: vi skulle give ham en værdig afsked og god opbakning i hjemmekamp mod Randers.
          Helt Enig han fortjener større respekt for sit arbejde i OB end et usselt tilbud der ikke er til forhandling. Er bange for at vi skyder os selv i foden, ved ikke at beholde Toppel som stor konkurrent til en ny 1. målmand og end super gardering. Så kan sparede løn kroner bliver meget dyrere i sidste ende.

          Men lad os se hvad den gode JH har i tasken til os. hvilken ny 1. og 2. målmand han henter.

          Comment


            Er virkelig enig med mange af de indlæg der har været. Han ikke se, at det kan være så svært at tilbyde Toppel et års forlængelse til en respektabel hyre. Toppel har - så vidt jeg er orienteret - aldrig været ude og kræve at være 1. keeper. Enig i, at vi skal have en nye 1. keeper. Men forlænger vi med Toppel vil vi have ligaens bedste 2. keeper. Det bør man gå hårdt efter!

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Er virkelig enig med mange af de indlæg der har været. Han ikke se, at det kan være så svært at tilbyde Toppel et års forlængelse til en respektabel hyre. Toppel har - så vidt jeg er orienteret - aldrig været ude og kræve at være 1. keeper. Enig i, at vi skal have en nye 1. keeper. Men forlænger vi med Toppel vil vi have ligaens bedste 2. keeper. Det bør man gå hårdt efter!

              MvT
              vi har kun historien fra MTs side, og hvad er en respektabel hyre...hvis det 40000 så synes jeg det er respektabelt hvis han er tiltænkt rollen som 2. målmand og det er min klare fornemmelse er tilfældet...så deeet
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Jeg mente at den måde den beskriver Toppel for mig er uforståeligt. Hvis en klub ikke vil en ny kontrakt: Ok. Men så bør man sige det ærlig og direkt til en loyal spiller som Toppel. Og ikke, som Toppel beskriver, tilbyder ham en sådan dårlig aftale, at det virker ydmygende. Det er bare grimt og absolut unødvendigt at gøre det (hvis det var som Toppel beskriver).
                Hvis Toppel forlader OB skulle det ikke sker med onde følelser og ærgrelse i forhold til sådan en god fyr og loyal klubmand.
                Uanset det ville jeg gerne se Toppel i holdet. Vi kender hans svagheder, men vi ved også om hans fantastiske reakltioner og redninger, og han ville give i hvert fald en god pres på en nye 1. målmand. Og man kan altid bruge en rørlægger.
                Men alligevel: vi skulle give ham en værdig afsked og god opbakning i hjemmekamp mod Randers.
                Jeg er temmelig overbevist om at man rigtig gerne vil have Toppel i truppen næste sæson... og at man har gjort op hvad man er villig til at betale for det. Det har man så forelagt Toppel, og han har sagt nej tak. Det har jeg selv oplevet på arbejdsmarkedet, og kommer med sikkerhed til at opleve igen...

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  Håber det er samme vilkår JH har givet Azer , Lado , Kryger , Kirkeskov , JBL og hans 3 panik/lappeløsninger han var tvunget til at foretage sig i vinter pga egen elendig udført job .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Håber det er samme vilkår JH har givet Azer , Lado , Kryger , Kirkeskov , JBL og hans 3 panik/lappeløsninger han var tvunget til at foretage sig i vinter pga egen elendig udført job .
                    Det er det nok ikke, eftersom de fleste af dem ikke har kontraktudløb...
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Det er det nok ikke, eftersom de fleste af dem ikke har kontraktudløb...
                      Azer har lige forlænget , forhåbenligt på max samme vilkår.
                      Kryger , Kirkeskov og JBL burde man have kendt niveauet på og de kom til klubben under vores økonomiske omlægning , og ingen med lidt realitetssans havde vel gættet på at nogle af dem kunne blive bærende kræfter , eller komme i nærheden af at opfylde de fine ord fra strategien/målsætningen om at hente profiler udefra som vores unge kan læne sig op ad .
                      Lado var en ukendt størrelse og en lottokupon .
                      Skogskied , Zohore og Dalgaard er hentet for at dække fejlslagne indkøb på de pågældende pladser . Men de kan selvfølgelig have været så dyre panik/lappeløsninger at vi er tvunget til at spare hvor vi kan og JH anser Toppel som et sted at skære ned .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Azer har lige forlænget , forhåbenligt på max samme vilkår.
                        Kryger , Kirkeskov og JBL burde man have kendt niveauet på og de kom til klubben under vores økonomiske omlægning , og ingen med lidt realitetssans havde vel gættet på at nogle af dem kunne blive bærende kræfter , eller komme i nærheden af at opfylde de fine ord fra strategien/målsætningen om at hente profiler udefra som vores unge kan læne sig op ad .
                        Lado var en ukendt størrelse og en lottokupon .
                        Skogskied , Zohore og Dalgaard er hentet for at dække fejlslagne indkøb på de pågældende pladser . Men de kan selvfølgelig have været så dyre panik/lappeløsninger at vi er tvunget til at spare hvor vi kan og JH anser Toppel som et sted at skære ned .


                        Meget sandsynlig forklaring. Syntes bare ikke det er godt nok, som andre har skrevet hvis vi kan beholde ham 1 år med en lidt bedre løn end tilbudt kan det være særdeles risikabelt at lade være, er bange for at med den mængde af fejlkøb JH har foretaget er et målmands drop indkøbi ikke usandsynlig.

                        Hvis der ikke har indgået en forhandling med ham men han bare har fået et take/leave it tilbud, syntes jeg det er lidt dumt ikke at kunne rykke sig en smule, hvis det var det der skulle til for at beholde ham som en super gardering og god konkurrent til 1. målmanden,

                        Comment


                          så er det en kendsgerning

                          http://www.bold.dk/nyt/toppel-faerdig-i-ob
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Så er det officielt slut.

                            Tak for en god indsats og for at vise et kæmpe hjerte for klubben. Han fortjener en meget stor tak i morgen.

                            http://www.ob.dk/artikel/toppel-forl...ke-med-ob.aspx

                            OB og Mads Toppel stopper samarbejdet efter den sidste kamp i Alka Superligaen. Den 33-årige keeper har kontraktudløb efter denne sæson, og han har besluttet ikke at tage imod OB's tilbud om forlængelse.

                            Mads Toppel spillede sine første kampe for OB allerede i 2002, og efter en længere periode i andre klubber i både Danmark og Norge, vendte han tilbage til Ådalen i 2011. Han blev i de første sæsoner betragtet som reservemålmand, men i den seneste tid har han været det faste valg i det stribede mål.

                            - Mads er en keeper med et stort fighterhjerte. Han har ydet en vigtig indsats for klubben, og han har repræsenteret OB med stor dedikation. Jeg er overbevist om, at han har flere gode år i sig som målmand, men i forbindelse med hele det skifte, vi står overfor denne sommer, har vi ikke kunnet nå til enighed om en forlængelse af kontrakten. Derfor takker vi Mads for hans indsats og ønsker ham al mulig held og lykke fremover.

                            Mads Toppel siger om sit farvel til OB:

                            - Vi kunne ikke blive enige, og det bliver selvfølgelig vemodigt at sige farvel til fansene, for jeg elsker fansene og klubben, og de skal have al mulig held og lykke i fremtiden. Nu er der fokus på sidste kamp, og det er det eneste, der fylder noget i mit hovede. Jeg har mange gode år i mig endnu, og det bliver en spændende tid, jeg går i møde.

                            OB-målet er hidtil blevet vogtet 90 gange af Mads Toppel.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Han har altid været loyal for klubben, og tak for det. Har bare ikke haft niveauet til at stå for os.

                              God vind fremover!

                              Comment


                                Han har altid været loyal for klubben, og tak for det. Har bare ikke haft niveauet til at stå for os.

                                God vind fremover!

                                Comment

                                Working...
                                X