Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mads Toppel...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Forza-OB Se indlæg
    Synes sgu det er en ærgerlig afsked med Toppel. Jeg synes han har vist et kæmpe OB hjerte, hvilket jeg fik selvsyn for, da vi vandt i Farum, hvor Spel scorede i overtiden. Straks, da slutfløjtet lød tog Toppel en 50-60 meter sprint op af banen for at omfavne Spel. Det viste, hvor stort et engagement, som Toppel lagde i det.

    Jeg kommer til at savne en målmand, som vil OB SÅ meget som Toppel. Han har vundet en særlig plads i mit OB hjerte. Han fortjener en kæmpe hyldest i morgen !!!
    +1

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Forza-OB Se indlæg
      Synes sgu det er en ærgerlig afsked med Toppel. Jeg synes han har vist et kæmpe OB hjerte, hvilket jeg fik selvsyn for, da vi vandt i Farum, hvor Spel scorede i overtiden. Straks, da slutfløjtet lød tog Toppel en 50-60 meter sprint op af banen for at omfavne Spel. Det viste, hvor stort et engagement, som Toppel lagde i det.

      Jeg kommer til at savne en målmand, som vil OB SÅ meget som Toppel. Han har vundet en særlig plads i mit OB hjerte. Han fortjener en kæmpe hyldest i morgen !!!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Toppel kan have nok så meget hjerte med i det, men det nytter jo ikke, når evnerne ikke helt slår til og udfaldende er så markante, som de er og det gode ikke er nok til at opveje, det dårlige.

        Hans afskedskamp idag, opsummerer jo perfekt problemet med Toppel. Først en fantom-redning og dernæst et fælt drop. Det er set mange gange før i hans tid som 1. valg på målmandsposten. Mindes ingen tidligere OB-målmand med den mængde fatale fejl.

        OB er en proff. fodboldklub og den kan ikke kun leve af folk, som af hjertet kun vil klubben det bedste. Ellers kunne de jo bare stille med 11 fans i startopstillingen, hver uge.

        Hjerte er fint - men talent er altså vigtigere. I fodbold får man løn efter kvalifikationer og det er helt på sin plads at Toppel får tilbudt en kontrakt der svarer hertil. Hvis han kan tjene det samme som VVS'er så skal han gøre det - men så vil jeg håbe at de fæle fejl ikke er i samme omfang, som når han spillede fodbold for OB, for så var han nok bedre tjent med at være 2. violin for Striwerne.

        Tak til Toppel - og god vind fremover.
        Last edited by Z.A.E; 07-06-2015, 17:11.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
          Toppel kan have nok så meget hjerte med i det, men det nytter jo ikke, når evnerne ikke helt slår til og udfaldende er så markante, som de er og det gode ikke er nok til at opveje, det dårlige.

          Hans afskedskamp idag, opsummerer jo perfekt problemet med Toppel. Først en fantom-redning og dernæst et fælt drop. Det er set mange gange før i hans tid som 1. valg på målmandsposten. Mindes ingen tidligere OB-målmand med den mængde fatale fejl.

          OB er en proff. fodboldklub og den kan ikke kun leve af folk, som af hjertet kun vil klubben det bedste. Ellers kunne de jo bare stille med 11 fans i startopstillingen, hver uge.

          Hjerte er fint - men talent er altså vigtigere. I fodbold får man løn efter kvalifikationer og det er helt på sin plads at Toppel får tilbudt en kontrakt der svarer hertil. Hvis han kan tjene det samme som VVS'er så skal han gøre det - men så vil jeg håbe at de fæle fejl ikke er i samme omfang, som når han spillede fodbold for OB, for så var han nok bedre tjent med at være 2. violin for Striwerne.

          Tak til Toppel - og god vind fremover.
          helt enig - det svinger ganske enkelt for meget. Og forskellen er jo tydelig i dag når man ser randers keeper....15 clean sheets over sæsonnen, det gør bare en kæmpe forskel.

          Held og lykke til toppel om det bliver i det civile erhver eller han forlænger karrieren i norge/sverige.

          Comment


            Følere fra udlandet

            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...e-fra-udlandet

            Comment


              Toppel træner med i Næsby

              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...blive-thailand

              Comment


                Ser ikke ud til at Toppel har de store tilbud liggende. Næsby håber på aftale.
                Så skal der ligges rør

                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-toppel-aftale

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ser ikke ud til at Toppel har de store tilbud liggende. Næsby håber på aftale.
                  Så skal der ligges rør

                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-toppel-aftale
                  som forventet...mener du LÆGGE rør
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    som forventet...mener du LÆGGE rør
                    Kan sgu aldrig hitte ud af den ligge/lægger der

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Kan sgu aldrig hitte ud af den ligge/lægger der
                      Når objektet er i bevægelse hedder det lægger - jeg lægger bogen på bordet.
                      når objektet ikke er i bevægelse hedder det ligger - bogen ligger på bordet.
                      Lykken er at se Brøndby fejle.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                        Når objektet er i bevægelse hedder det lægger - jeg lægger bogen på bordet.
                        når objektet ikke er i bevægelse hedder det ligger - bogen ligger på bordet.
                        Den er er på et niveau hvor det er rimeligt at indføre kartoffel kartoffel princippet.

                        Bortset fra det, gad vide hvor Toppel ender. Han er sgu´ for god til at lxgge rør. Er vi mon i spil, vi kan ikke få nogen bedre, Toppel kan ikke få nogen bedre.................

                        Edit(h): Vi kan godt få bedre, måske allerede ankommet i Falke, men vi har jo ikke hentet den klare førstekeeper. Det er i det lys det skal ses.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                          Når objektet er i bevægelse hedder det lægger - jeg lægger bogen på bordet.
                          når objektet ikke er i bevægelse hedder det ligger - bogen ligger på bordet.
                          Så blev vi sgu lidt klogere
                          Tak Patrick

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Den er er på et niveau hvor det er rimeligt at indføre kartoffel kartoffel princippet.

                            Bortset fra det, gad vide hvor Toppel ender. Han er sgu´ for god til at lxgge rør. Er vi mon i spil, vi kan ikke få nogen bedre, Toppel kan ikke få nogen bedre.................
                            Kan ikke forestille mig andet end at han skriver en 1 årig med Næsby..

                            Comment


                              Fyens virker ret sikre på, at han præsenteres på Vestegnen i dag: http://www.dr.dk/sporten/fodbold/sup...eret-ob-keeper
                              Det er sgu fint, at han kan fortsætte karrieren som fuldtids, selvom det nok bliver bænken.

                              Comment


                                Ja de kaldte den allerede forleden

                                Comment

                                Working...
                                X