Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mads Toppel...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Jeg synes virkelig det er respektløst overfor Toppel. Han vil være superligaens bedste anden målmand, han har så meget klubånd, han er en loyal type, og han brokker sig aldrig, få nu den aftale lukket Jesper Hansen.
    OB er en proff. forretning. Respekt(løshed) og klubånd kommer i 2. række.

    Comment


      #92
      Man skal ikke glemme, at det er en forhandlingssituation...og SportFyns kilde er uden tvivl Toppel selv (hvorfra skulle de ellers kende det præcise løntilbud?). Toppel bruger medierne til at presse Jesper Hansen, og så kan der sagtens blive pyntet lidt på tallene.

      Ingen tvivl om, at han har en lønnedgang i sigte, men det er sikkert stadig et bedre tilbud end at gå tilbage til rørlægningen. Jeg tror, at begge parter pt har pokerfjæset på...og at de nok skal finde en aftale til sidst.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
        OB er en proff. forretning. Respekt(løshed) og klubånd kommer i 2. række.
        Du har ret i, at det er en forretning, men om den er professionel, det kunne jeg godt være i tvivl om til tider. Klubånd er utroligt vigtigt for en klub, se for eksempel Athletic Bilbao, og med vores "held" eller mangel på samme med at hente nye spillere, så synes jeg, det er mere end fornuftigt at beholde Toppel som en solid anden målmand.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          selvf. JH agere kynisk i disse situationer og spekulere i om MT virkelig vil tage et rørlæggerjob, fremfor et liv som proff. i superligaklub....jeg tror ikke han vender tilbage til håndværket endnu, alt andet lige så er det mere attraktivt at spille i OB, fremfor et ½dagsjob og deltidsproff. i Thisted eks.vis, antager jeg
          håber det er samme vilkår han har hentet Kryger , Lado , Kirkeskov , JBL , LN og Skogskied ind på , og stukket Mikkelsen en lærlingeløn . Lige som jeg håber der ikke er kastet om sig med penge på panik/lappeløsningerne Zohore og Dalgaard .
          Last edited by Magge; 15-05-2015, 10:31.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #95
            Sådan er det altså bare nu engang... det er en kabale der skal gå op, og det skal den efter OBs behov, og ikke efter spillerens...

            Spilleren er i øvrigt fyldt ud i sin ret til enten at gå til JH, eller snakke med andre arbejdspladser, der er ingen der har låst ham fast...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              håber det er samme vilkår han har hentet Kryger , Lado , Kirkeskov , JBL , LN og Skogskied ind på , og stukket Mikkelsen en lærlingeløn . Lige som jeg håber der ikke er kastet om sig med penge på panik/lappeløsningerne Zohore og Dalgaard .

              Comment


                #97
                Hent Skender punktum!
                JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                JM Barometer 1
                2 3 4 5 6 7 8 9 10

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                  Hent Skender punktum!
                  Ren nysgerrighed. Hvorfor?

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Du har ret i, at det er en forretning, men om den er professionel, det kunne jeg godt være i tvivl om til tider. Klubånd er utroligt vigtigt for en klub, se for eksempel Athletic Bilbao, og med vores "held" eller mangel på samme med at hente nye spillere, så synes jeg, det er mere end fornuftigt at beholde Toppel som en solid anden målmand.
                    OB har ofte lignet en amatørklub, enig - men det skulle jo forhåbentlig gerne vende nu, altså professionalismen, eller mangel på samme. Med professionalismen følger som regel gerne heldet.

                    JH har været ude at sige at der fra sommer, trækkes en streg i sandet. Det skal han og klubben, selvfølgelig leve op til. Med KN er man godt på vej, synes jeg. Også spændende med et FCN-ikon som assistent. Det peger i retning af bedre talentudvikling, i periferien af 1.holdet - altså at der render 5-6 talentfulde spillere rundt på reserveholdet som lige mangler et løft, for at slå igennem i førsteholdstruppen.

                    Jeg ved ikke hvor du vil hen med Bilbao-eksemplet - for det er netop deres største begrænsning, at de grundet regional stolthed, stædigt fastholder at kun baskere må spille for klubben. Havde de bevaret en grundstamme, af egen avl og regionale spillere, som eks.vis Barcelona er dygtige til, og suppleret med mere kvalitet udefra, tror jeg sagtens at de ville være en klub, der kunne nyde succés på niveau med At. Madrid og Valencia.

                    Comment


                      Jeg mener at Skender har et uforløst potentiale som kunne elskes frem i OB - han er en stabil målmand som allerede nu fylder meget i feltet alene pga hans tilstedeværelse. og så synes jeg bare at han er god 😬
                      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                      JM Barometer 1
                      2 3 4 5 6 7 8 9 10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                        Jeg mener at Skender har et uforløst potentiale som kunne elskes frem i OB - han er en stabil målmand som allerede nu fylder meget i feltet alene pga hans tilstedeværelse. og så synes jeg bare at han er god 
                        Jeg synes at han minder for meget om Toppel, og tit laver de samme fejl. Skal der hentes ny førstemålmand skal vi en hylde højere op.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                          OB har ofte lignet en amatørklub, enig - men det skulle jo forhåbentlig gerne vende nu, altså professionalismen, eller mangel på samme. Med professionalismen følger som regel gerne heldet.

                          JH har været ude at sige at der fra sommer, trækkes en streg i sandet. Det skal han og klubben, selvfølgelig leve op til. Med KN er man godt på vej, synes jeg. Også spændende med et FCN-ikon som assistent. Det peger i retning af bedre talentudvikling, i periferien af 1.holdet - altså at der render 5-6 talentfulde spillere rundt på reserveholdet som lige mangler et løft, for at slå igennem i førsteholdstruppen.

                          Jeg ved ikke hvor du vil hen med Bilbao-eksemplet - for det er netop deres største begrænsning, at de grundet regional stolthed, stædigt fastholder at kun baskere må spille for klubben. Havde de bevaret en grundstamme, af egen avl og regionale spillere, som eks.vis Barcelona er dygtige til, og suppleret med mere kvalitet udefra, tror jeg sagtens at de ville være en klub, der kunne nyde succés på niveau med At. Madrid og Valencia.
                          Det jeg mener med Bilbao-eksemplet er, at for en basker er det en kæmpe ære at spille for dem, det kunne være så fedt, hvis en fynbo så samme ære i at spille for OB, og ikke skiftede til klubber som Brøndby og FCM som nogle gøre nu.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Jeg synes at han minder for meget om Toppel, og tit laver de samme fejl. Skal der hentes ny førstemålmand skal vi en hylde højere op.
                            Helt enig, meget passende sammenligning. Skender har også nogle rigtigt gode kampe, hvor han ser fremragende ud, for derefter at spille en kamp, hvor han næsten ikke kan tage med hænder, som mod Brøndby her i foråret. Læg dertil at han er katastrofal i sine indgreb ude i feltet, så vil jeg blive ked af, hvis vi endte op med ham. En ok Superliga-keeper, men jeg ser nu ikke potentiale til meget mere.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                              Jeg mener at Skender har et uforløst potentiale som kunne elskes frem i OB - han er en stabil målmand som allerede nu fylder meget i feltet alene pga hans tilstedeværelse. og så synes jeg bare at han er god 
                              Kan du begrunde "et uforløst potentiale" og "allerede nu fylder...." Skender er 35 og snart 36, uanset hvordan det vendes er han i karrierens efterår, endnu mere end Toppel er
                              Last edited by manner; 15-05-2015, 16:29.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment




                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X