Jeg er glad Skogseid er med sikkerhed en Ove-mand der løber langt og flækker modstanderen med fysik. Sikkert ikke samme indlæg som Ruud men jeg glæder mig over at vi nu har en ægte hb og en islandsk landsholdspiller på vb og et vb-talent som forhåbentlig kan gøre sig gældende i år og et stærkt c-forsvar med LN og DH, en bred midtbane og måske en 6'er til at kitte sammen på midtbane og forsvar. Hvis bare Lado træder ind med den styrke han har vist i andre ligaer og Kryger m.fl. til at supplere tror jeg det ser fornuftigt ud.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Håkon Skogseid
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlægTil gengæld kan det være han er farlig på låget ved standardsituationer, da man i min optik ikke bør være selvskrevet til at tage dødbolde bare fordi man er højreback (hej Espen).
Og ja, jeg har valgt lige at bedømme hans evne til at heade ud fra to videoer der er mere end fire år gamle på Youtube
God fredag
Comment
-
Jeg er en smule skuffet over den korte kontrakt. Ove synes at være overbevist om Skogseid og derfor vil jeg gerne have en længere kontrakt. Det ville være ærgerligt at miste ham igen, hvis han "slår ind". Men måske er reguleret nogetmed optioner i kontrakten.
Men i hvert fald: velkommen, tage Espens sko og vise os den bedste side af nordmandsfodbold, Håkon!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægJeg er en smule skuffet over den korte kontrakt. Ove synes at være overbevist om Skogseid og derfor vil jeg gerne have en længere kontrakt. Det ville være ærgerligt at miste ham igen, hvis han "slår ind". Men måske er reguleret nogetmed optioner i kontrakten.
Men i hvert fald: velkommen, tage Espens sko og vise os den bedste side af nordmandsfodbold, Håkon!
Comment
-
Jeg er som ikke uenig, og er der ikke noget at gøre, så er der selvfølgelig ikke noget at gøre...
... men så må man jo gøre sig overvejelsen om det så var Skogseid vi skulle have... Synes ikke vi er i en position hvor vi ligefrem kan ansætte folk på prøve, fordi det kan jo være være at sådan og sådan til sommer... ...der er ikke noget opbygning over det her...
OB skal snart have nogle spillere ansat mere efter OBs ønske, og ikke efter personlige/fremtidige/familiære/forsigtige/idiotiske, osv., grunde... Vi er ikke et ydelsescenter for håbløse skandinavere, eller for dem vi kender så dårligt at de må have et længere prøve ophold først...
JH har slået det fuldstændig fast, vi er top-6 økonomisk, og vi ser os selv som top-6 hold... men på den her måde bliver vi det sgu da aldrig...
Skogseid er fortid til sommer, det er 100...Last edited by Kaspernon; 23-01-2015, 14:29.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Ja, hjertelig velkommen Håkon.
Om du har fået et halvt år eller 4 år er i min optik ikke så vigtigt.
Hvad grunden til det er er heller ikke vigtigt, så længe du giver dig 100 % for OB, så vil jeg hellere have du 'kun' er her i et halvt år, end at du er her i 4 år og aldrig kommer op på 100 %.
Så alle I der er negative over en kort kontrakt, og hvorfor, tag jer nu lige sammen og give ham noget tid, der står jo ingen steder at den 'kun' bliver et halvt år.
Det er så sjovt at I allesammen vil have en spiller der minimum får 3-4 år, når man tænker på hvor negative i var over sidst en 4 årig kontrakt kom hjem (mikkelsen).
Jeg er sikker på Håkon yder 100 % for klubben og det er i min optik det vigtigste. En god handel og tilmed en kriger fra Norge, det er en god weekend vi går i møde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægElsker simpelthen at vi har en fan fra Tyskland, som er så aktiv på forummet."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJeg er som ikke uenig, og er der ikke noget at gøre, så er der selvfølgelig ikke noget at gøre...
... men så må man jo gøre sig overvejelsen om det så var Skogseid vi skulle have... Synes ikke vi er i en position hvor vi ligefrem kan ansætte folk på prøve, fordi det kan jo være være at sådan og sådan til sommer... ...der er ikke noget opbygning over det her...
OB skal snart have nogle spillere ansat mere efter OBs ønske, og ikke efter personlige/fremtidige/familiære/forsigtige/idiotiske, osv., grunde... Vi er ikke et ydelsescenter for håbløse skandinavere, eller for dem vi kender så dårligt at de må have et længere prøve ophold først...
JH har slået det fuldstændig fast, vi er top-6 økonomisk, og vi ser os selv som top-6 hold... men på den her måde bliver vi det sgu da aldrig...
Skogseid er fortid til sommer, det er 100...
http://www.fyens.dk/sport/Afloeser-f...rtikel/2647710Last edited by manner; 24-01-2015, 08:50.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment