Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Start11 Foråret 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Start11 Foråret 2015

    Nogen der har styr på skadessituationen?

    Jeres forventninger til start11?

    I forhold til efteråret har vi fået tilgang af Hallgrimur og Ruud har forladt os.

    Toppel
    Hallgrimur L.Nielsen. Høegh. Skulason
    Falk. Spelmann. Azer. E.Larsen
    Dvalishvii. Kryger

    rygtet siger at vi skriver med den norske højreback Skogseid hvilket nok skubber Hallgrimur eller andre alternativer på bænken.

    reserverne:
    Ousager
    Kirkeskov.(Hallgrimur) Diarra. K.Larsen. Barret (Kirkeskov)
    Jensen. Desler. Schoop. Thomsen (Barret)
    Bodul. Mikkelsen

    Radza
    EPJ
    Thomsen
    Greve

    Sælg Kirkeskov og eller Diarra, Schoop og Bodul eller Mikkelsen og lad talenterne steppe en tak op...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Mener at Spelmann træner let med igen. Toppel og Ari er også tæt på..
    Høegh er stadig ikke klar og det lyder ikke sikkert at han er klar om en 5 ugers tid

    jeg forventer at vi skriver med skovskied så den ser sådan ud til første kamp

    MT
    skog HJ LN AS
    RF AB MS EL
    NY VD

    Comment


      #3
      NY?
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        NY?
        Ny Yndlingsangriber

        Comment


          #5
          Jeg forbliver tro mod den jeg præsenterede i en anden trådmed forventet tilgang af Håkon Skågseid
          ..........MT
          Håkon LN DH Ari
          .............HJ
          RF........ Azer........ EL
          ...........Spellmann
          .............Lado

          hvis DH ikke når at blive klar forventer jeg at KL tager over i cf, Spellman tror jeg når det til starten

          reserver er resten, dog kan vi godt afhænde Bodul og måske Kirkeskov, EPJ og AT får svært ved at opnå forlængelser fra sommeren
          Last edited by manner; 19-01-2015, 06:22.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Tror vi får en spiller (måske Skogseid) og så måske en offensivspiller på kort leje; that's it. Det giver også ok mening i forhold til at Kent N så kan være inde over køb næste gang. Så ligner opstillingen:

            Toppel
            Håkon HJ LN Ari
            RF AB MS EL
            Kryger/NY Lado

            - pga Høegh nok ikke er klar endnu, når vi starter op.

            Personligt håber jeg på, at Ove især i de første to kampe går på en 3-mands midtbane: vi har kanterne til at kunne spille kontra, og vi kan ikke forvente at have bolden specielt meget imod hverken FCM eller FCK. Så kunne den se sådan ud (til start igen regner jeg Daniel Høegh ude):

            Toppel
            Håkon LN HJ JBL
            AB
            MS Ari
            RF Lado EL

            Hvis Jacob Barrett er ved at nærme sig form, så kunne det være en mulighed at få Ari ind på en figtende 3-mands midt. I en ideel verden, hvor solen altid skinner, så kunne en venstreside med 2 x hurtige fødder (Emil og Barrett), skabe noget offensivt, som vi har mistet med Espen i den anden side. En ulempe ved denne opstilling er, at vi ikke har mange gode headere med til standarder. Det kunne blive et problem, især mod FCK, men vi har bare ikke spillerne pt., der kan gøre luftrummet sikkert.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

              Hvis Jacob Barrett er ved at nærme sig form, så kunne det være en mulighed at få Ari ind på en figtende 3-mands midt. I en ideel verden, hvor solen altid skinner, så kunne en venstreside med 2 x hurtige fødder (Emil og Barrett), skabe noget offensivt, som vi har mistet med Espen i den anden side. En ulempe ved denne opstilling er, at vi ikke har mange gode headere med til standarder. Det kunne blive et problem, især mod FCK, men vi har bare ikke spillerne pt., der kan gøre luftrummet sikkert.
              Ari skal ikke nogen sinde spille midtbane for OB igen, hvis det står til mig. Det kan godt være han løber meget, og tackler lidt en gang imellem, men han er statistisk den midtbanespiller i ligaen med flest fejlafleveringer overhovedet, og han har voldsomme placeringsvanskeligheder. Vi er langt bedre stillet med en mere afleveringsstærk midtbanespiller som Azer eller Hallgrimur.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Ari skal ikke nogen sinde spille midtbane for OB igen, hvis det står til mig. Det kan godt være han løber meget, og tackler lidt en gang imellem, men han er statistisk den midtbanespiller i ligaen med flest fejlafleveringer overhovedet, og han har voldsomme placeringsvanskeligheder. Vi er langt bedre stillet med en mere afleveringsstærk midtbanespiller som Azer eller Hallgrimur.
                +1 !!!

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Sælg Kirkeskov og eller Diarra, Schoop og Bodul eller Mikkelsen og lad talenterne steppe en tak op...
                  Har det ambivalent med Schoop. Jeg vil på den ene side gerne holde på ham med håb om, at han lige tager det sidste (eller to) skridt op. På den anden side, så har han fået mange chancer efterhånden. Diarra er jeg heller ikke færdig med. Håber at se ham som 6er en gang. Men hvis vi kan komme af med Kirke, Bodul og Mikkelsen er jeg glad.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                    Har det ambivalent med Schoop. Jeg vil på den ene side gerne holde på ham med håb om, at han lige tager det sidste (eller to) skridt op. På den anden side, så har han fået mange chancer efterhånden. Diarra er jeg heller ikke færdig med. Håber at se ham som 6er en gang. Men hvis vi kan komme af med Kirke, Bodul og Mikkelsen er jeg glad.
                    Schoop er ikke , bliver aldrig og har aldrig været god nok derfor glædeligt at kontrakten snart udløber , hvis der står en 1. div klub klar til at overtage ham og vi dermed kan spare lidt håndører ved at lade ham gå gratis vil det være ganske fint .
                    Og så er det grotesk at man allerede nu skal sidde og ønske mindst 2 af sommerens horrible indkøb væk igen ..
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Schoop er ikke , bliver aldrig og har aldrig været god nok derfor glædeligt at kontrakten snart udløber , hvis der står en 1. div klub klar til at overtage ham og vi dermed kan spare lidt håndører ved at lade ham gå gratis vil det være ganske fint .
                      Og så er det grotesk at man allerede nu skal sidde og ønske mindst 2 af sommerens horrible indkøb væk igen ..
                      Jeg syntes Schoop har været en fin backup spiller, men nu har vi selvfølgelig Desler der kan varetage den rolle.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                        Jeg syntes Schoop har været en fin backup spiller, men nu har vi selvfølgelig Desler der kan varetage den rolle.
                        Enig. Desler har vel allerede overhalet ham og det ser ud til, at han har endnu større potentiale end Schoop, der vel er gået ret meget i stå, det er jeg også enig i. Men hold på Diarra! Han kan stadig blive fantastisk er jeg sikker på.

                        Comment


                          #13
                          Mod FCM og FCK bliver den nok ren overlevelse. Antager at vi skriver med HS Jeg foreslår en 4-1-4-1:

                          Toppel
                          HS - LN - DH - AS
                          HJ
                          RF - MS - AB - EL
                          VD

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Mod FCM og FCK bliver den nok ren overlevelse. Antager at vi skriver med HS Jeg foreslår en 4-1-4-1:

                            Toppel
                            HS - LN - DH - AS
                            HJ
                            RF - MS - AB - EL
                            VD

                            MvT
                            ser yderst fornuftigt ud og det er vel et udtryk for flueknep at sige 4-4-1-1. Specielt FCM kampen tror jeg vi kommer til at parkere bussen og FCK håber jeg vi kan overraske og lægge et pres på deres bagerste kæde med en mere alm. 4-4-2 på hjemmebane
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              En startopstilling uden Lasse Kryger eller Thomas Mikkelsen er utopi :-)

                              Ove vælger helt sikkert at spille med en stor targetmand i front. Tvivler på, at han ser Lado som manden der kan udfylde denne rolle.

                              Comment

                              Working...
                              X