Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bosnisk midtbanespiller gæstetræner i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg har hørt - muligvis en røverhistorie.

    En kollega var i Ådalen og se det interne stævne og han overhørte at vores bosniske gæstespiller var OB's tennisformands kammerats - kammerats søn som var på ferie i Danmark. Og deraf kom GÆSTEtræningen i stand.

    Jeg har derfor ingen forventning om at han deltager mhbp. at få tilspillet sig kontrakt.
    http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
      Jeg har hørt - muligvis en røverhistorie.

      En kollega var i Ådalen og se det interne stævne og han overhørte at vores bosniske gæstespiller var OB's tennisformands kammerats - kammerats søn som var på ferie i Danmark. Og deraf kom GÆSTEtræningen i stand.

      Jeg har derfor ingen forventning om at han deltager mhbp. at få tilspillet sig kontrakt.
      den køber jeg gerne, jeg læste et sted at han har "gode relationer" til OB. Det kan sagten være det der hentydes til...godt lytter synes jeg
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
        Jeg har hørt - muligvis en røverhistorie.

        En kollega var i Ådalen og se det interne stævne og han overhørte at vores bosniske gæstespiller var OB's tennisformands kammerats - kammerats søn som var på ferie i Danmark. Og deraf kom GÆSTEtræningen i stand.

        Jeg har derfor ingen forventning om at han deltager mhbp. at få tilspillet sig kontrakt.
        mente jo nok at JH havde et kæmpe netværk

        Comment


          #19
          hehe det er muligt han har det, og i så faldhar han måske brugt det her. I dagens avis fremgår det at Amir Zolj er venner/bekendt af Azer og ad den vej har "gode kontakter" i OB. Det vurderes lige nu om han kan tilbydes en kontrakt
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            mente jo nok at JH havde et kæmpe netværk
            hehe det er muligt han har det, og i så fald har han måske brugt det her. I dagens avis fremgår det at Amir Zolj er venner/bekendt af Azer og ad den vej har "gode kontakter" i OB. Det vurderes lige nu om han kan tilbydes en kontrakt
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              hehe det er muligt han har det, og i så fald har han måske brugt det her. I dagens avis fremgår det at Amir Zolj er venner/bekendt af Azer og ad den vej har "gode kontakter" i OB. Det vurderes lige nu om han kan tilbydes en kontrakt
              Okey
              Vi ser. Hvis vi skal have en ny midtbanespiller her i vinter skal han altså være klasse..
              ellers kan vi lige så godt vente til sommer hvor udvalget er meget større

              Comment


                #22
                Nu hvor agenten "er i byen", så få lige forlænget med Toppel, et års tid, som reserve keeper...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Nu hvor agenten "er i byen", så få lige forlænget med Toppel, et års tid, som reserve keeper...
                  Ja det sker der ikke noget ved

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Nu hvor agenten "er i byen", så få lige forlænget med Toppel, et års tid, som reserve keeper...
                    er det den samme fyr, så er kontakten til OB endnu mere klar for Amir Zolj. MT døjer stadig med eftervirkningerne af den skade han pådrog dig i sammenstødet med Andrea Cornelius, så måske det er endnu mere påkrævet at lande en ny 1.keeper
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      er det den samme fyr, så er kontakten til OB endnu mere klar for Amir Zolj. MT døjer stadig med eftervirkningerne af den skade han pådrog dig i sammenstødet med Andrea Cornelius, så måske det er endnu mere påkrævet at lande en ny 1.keeper
                      Jeg synes også der skal mere fokus på Cornelius - han er fandme usympatisk og Toppel er jo ikke den første, hans vildskab har skadet.
                      Bolden er rund

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlæg
                        Jeg synes også der skal mere fokus på Cornelius - han er fandme usympatisk og Toppel er jo ikke den første, hans vildskab har skadet.
                        Syntes ikke det er vildskab , han er bare klodset og har en tiltider dårlig timing når han prøver at komme op i duellerne hvilket har ført til skade hos 2 målmænd . Og så er han den mest overvurderet spiller i dansk fodbold nogen sinde .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Syntes ikke det er vildskab , han er bare klodset og har en tiltider dårlig timing når han prøver at komme op i duellerne hvilket har ført til skade hos 2 målmænd . Og så er han den mest overvurderet spiller i dansk fodbold nogen sinde .
                          Nej den mest overvurderede nogensinde er Søren Colding
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Nej den mest overvurderede nogensinde er Søren Colding
                            Søren Colding spillede i det mindste. Franco Mussis?
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Søren Colding spillede i det mindste. Franco Mussis?
                              back on track...Amir Zolj vurderes stadig står der i avisen, træner han stadig med? er han endnu i Odense eller er han rejst videre...anyone?
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                back on track...Amir Zolj vurderes stadig står der i avisen, træner han stadig med? er han endnu i Odense eller er han rejst videre...anyone?
                                Håber mest det er spil for galleriet, mens man forhandler med Daniel A. Pedersen.

                                Han er godt nok rygtet kraftigt til AGF, men synes ikke der var de voldsomme tilbagemeldinger om Amir efter han havde været med i de interne træningskampe.

                                Comment

                                Working...
                                X