Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bosnisk midtbanespiller gæstetræner i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Bosnisk midtbanespiller gæstetræner i OB

    Jeg så ved et tilfælde, at Amir Zolj gæstetræner i OB i forbindelse med dagens interne 3-holds stævne. Nogen der kender ham?

    Kan læse mig frem til, at han normalt spiller Mostar i den bedste række i Bosnien, er midtbanespiller og 25 år gammel.

    EDIT: Mener selvfølgelig midtbanespiller, og ikke angriber.

    #2
    Har kontraktudløb til sommer

    http://www.transfermarkt.co.uk/amir-...spieler/129656

    Comment


      #3
      I øvrigt interessant at se at Bodul heller ikke figurerer i nogen af trupperne til dette "stævne". Han er forhåbentlig ved at blive solgt, selvom man vel frygter endnu en ophævelse af kontrakt. Kan snart ikke huske hvornår OB sidst har solgt en spiller.

      Nogen der har været nede og se drengene idag?

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
        I øvrigt interessant at se at Bodul heller ikke figurerer i nogen af trupperne til dette "stævne". Han er forhåbentlig ved at blive solgt, selvom man vel frygter endnu en ophævelse af kontrakt. Kan snart ikke huske hvornår OB sidst har solgt en spiller.

        Nogen der har været nede og se drengene idag?
        Han er skadet

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
          I øvrigt interessant at se at Bodul heller ikke figurerer i nogen af trupperne til dette "stævne". Han er forhåbentlig ved at blive solgt, selvom man vel frygter endnu en ophævelse af kontrakt. Kan snart ikke huske hvornår OB sidst har solgt en spiller.

          Nogen der har været nede og se drengene idag?
          Så husker du ikke ret godt. I seneste transfervindue solgte vi Kadrii til FCK.

          Comment


            #6
            Ved nogen hvordan vores bosniske gæst gjorde det i går?
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Ikke dybtegående, men jeg ved at han scorede et mål for sit hold. :)

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af sk13 Se indlæg
                Ikke dybtegående, men jeg ved at han scorede et mål for sit hold. :)
                Han scorede 1 ja
                meget mere om stævnet her

                http://www.ob.dk/artikel/groent-hold...i-staevne.aspx

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Ved nogen hvordan vores bosniske gæst gjorde det i går?
                  ligner han spillede midtbane


                  SORT HOLD: Emil Ousager - Magnus Pedersen, Hasan Kurucay, Hallgrimur Jonasson, Jacob Barrett - Amir Zolj, Julius Eskesen, Mikkel Desler, Anders Thomsen - Thomas Mikkelsen, Lasse Kryger.

                  jonasson i midtforsvaret

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Ved nogen hvordan vores bosniske gæst gjorde det i går?
                    Han lå umiddelbart i højre side af den centrale midt i en 4-3-3-formation. Imo var han ikke prængende, men heller ikke vildt skidt. Målet han scorede var på en (så vidt jeg husker) Anders Thomsen repost, som målmanden skubbede lige ud til ham 1-2 meter fra mål. Meget let scoring, men han var jo på rette sted.

                    Generelt var der lidt med placeringsevnen, og han så til tider en smule forvirret ud. Af samme grund spillede de andre ham ikke ret tid. I første kamp (mod grøn) talte jeg ham kun på bolden 2 gange. Det har sikkert nok noget med kommunikationen at gøre, og det er der vel ikke så meget at sige til.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                      Han lå umiddelbart i højre side af den centrale midt i en 4-3-3-formation. Imo var han ikke prængende, men heller ikke vildt skidt. Målet han scorede var på en (så vidt jeg husker) Anders Thomsen repost, som målmanden skubbede lige ud til ham 1-2 meter fra mål. Meget let scoring, men han var jo på rette sted.

                      Generelt var der lidt med placeringsevnen, og han så til tider en smule forvirret ud. Af samme grund spillede de andre ham ikke ret tid. I første kamp (mod grøn) talte jeg ham kun på bolden 2 gange. Det har sikkert nok noget med kommunikationen at gøre, og det er der vel ikke så meget at sige til.
                      ja okey. Så har han nok ikke imponeret det store..
                      heller ikke nemt hvis man plejer at spille 6'er normalt i en 4-4-2

                      Comment


                        #12
                        Nogen der ved om han er rejst igen?

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Nogen der ved om han er rejst igen?
                          Håber da han får et par træninger mere at vise sig frem

                          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                            Håber da han får et par træninger mere at vise sig frem

                            Ja det burde han. Men man ved jo aldrig

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Nogen der ved om han er rejst igen?
                              Hahaha tror sgu kun det er Ove Christensen der sender prøvespillede hjem efter en dag, men det lod han så også sportsdirektøren høre for :-D

                              Comment

                              Working...
                              X