Ruud, Darko og måske KL ud
HJ, Skogseid og Dalgaard ind
Vil klart mene vi er forstærket, uden det dog er prangende. Tror vi kommer til at savne Ruud
Ruud er uerstattelig lige nu, så vi kommer til savne ham. Ment som i hans mange år og kampe for os. Der ryger noget historik og kultur. Mit håb er, at Ruud er blevet hørt ifm. signingen af Skogseid.
Jeg her sagt det før og gentager gerne igen, vi aner ikke en hylende fis om hvad der reelt er foregået i disse forhandlinger.
Det vi ved er at vores økonomi har været under pres. Vi ved, der er tilført 35 mill, om de så skal bruges til at handle for, ( nok ikke sandsynligt)eller til at pynte på regnskabet.(nok mest sandsynligt).
Næsten uanset hvad JH handler med mindre det er Ronaldo, Messi, eller Zlatan så vil det altid være " lottokuponer" hos mange herinde.
Men kære venner klubben vil ikke/ har råd til dyre investeringer lige nu. Det må stå soleklart for enhver.
Det kunne ellers have lagt op til udlejning af Radza, som kunne have fået lidt hår på brystet for derefter at vende hjem som minimum 2. målmand til sommer.
Det kunne ellers have lagt op til udlejning af Radza, som kunne have fået lidt hår på brystet for derefter at vende hjem som minimum 2. målmand til sommer.
Ritzaus Lasse Vøge for tre min. siden ovre på Twitter: "Hører lidt om en midbanemand med kvalitet. Men flere ting gå op i en højere enhed. De leder også efter en målmand."
Nok fordi HJ var tiltænkt midtbanen men nu er forsvarer pga skader og forestående salg
Leave a comment: