Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny træner Kent Nielsen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet er rigtigt, den havde jeg ikke luret... Kunne også godt forestille mig at man henvendte sig til KN ved TBs fyring, måske før, ikke for at overtage her i efteråret, men selvfølgelig med henblik på sommeren 15...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægHavde håbet på OP. Jeg tror desværre KN har haft meget glæde af Kuhn. Ret mig hvis jeg tager fejl, men mener først Aab blev tophold da Kuhn kom tilbage. Men Måske kan KN som navn og person trække nogle bedre spillere til, hvor OP måske har et lidt mere kedeligt ry, på trods af gode resultater.
Personligt har jeg været meget lun ved tanken om at give Ove P minimum 2-3 år mere til at bygge vores hold op. Men når nu det ikke bliver Ove P. efter sommerferien, må jeg sige at jeg er rigtig glad for at vi har fået Kent Nielsen til Ådalen. Han har i mine øjne alle de faglige og menneskelige egenskaber der skal til for at genrejse OB. Han forstår at bygge et hold op og han forstår at bringe unge spillere frem. Jeg har altid godt kunne lide hans rolige facon når han blev interviewet efter kampe. Han udstråler bare så meget ro og overblik.
Jeg hilser Kent Nielsen velkommen. Jeg synes han er en pisse dygtig træner som samtidig virker sympatisk. Der er trods alt også en vis signalværdi i at nappe en mestertræner som jo faktisk løb med the double sidste sæson og i år har en pæn europæisk succes på cv'et. Havde frygtet vi var endt med Peter Sørensen eller Johnny Mølby eller noget i den stil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDer er kæmpe forskel på Ove P og Kent Nielsen.
Kent Nielsen kan gennemføre en spillestil og føre spillet op på et højere niveau og på samme tid introducere unge spillere.....Ove P kan redde et hold, men ikke bygge et hold op, det har han i hvert fald ikke vist endnu.
Samtidig så spiller Kent også langt mere underholdende.....
- Kæmpeforskel på de to?....tja Kent har da så vidt jeg husker tidligere været en træner med et stort fokus på den defenssiv organisation. Og mht det underholdende spil.....tja det er jo en smags sag - men hvisvi starter med at vinde kampe - det i sig selv er underholdende nok for mig. Vil langt hellere se stabile præstationer hvor jeg kan forvente en god indsats hver gang og så lade mig "nøje" med "kedelige" 1-0 sejre, frem for den gang underholdende bold under Troels hvor man aldrig vidste hvor man havde holdet - ustabilt, svingende fra det fantastiske spil i 30 min. for så at kollapse totalt.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægHvorfor vil alle pludselig have stjerner igen?
Vi har i truppen en masse gode spillere, som jeg er sikker på kan blomstre ENDNU mere under KN..
Vi er altså i fremgang - stop nu med det transfer snak.. Der skal først sorte tal på bundlinjen - det er der IKKE til nytår, men forhåbenligt til sommer..
Comment
-
Har lige læst AABs debat fra i dag igennem, det er meget sjovt at se deres syn på situationen.
http://www.debatside.dk/viewtopic.ph...5677&start=105
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlægHar lige læst AABs debat fra i dag igennem, det er meget sjovt at se deres syn på situationen.
http://www.debatside.dk/viewtopic.ph...5677&start=105
Vi må se hvad det bliver til når vi når sommer - men umiddelbart er det da et kraftigt signal at sende at man henter en træner med the double i bagagen, alene det gør at jeg ikke kan forestille mig man vil spise ham af med flere uprøvede 1 divisions spillere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet nævnes flere steder at det er et skridt ned rent sportsligt for Kent - hvilket man umiddelbart må give dem ret i. Men 3 point mere skiller os ikke lige pt - så AAB kan hurtigt hives ned i nedrykningskampen. Og hvordan ser setuppet ud efter sommer ferien - lyder da til at der er nogle flere penge at gøre med, mens AAB stadig ser ud til at køre på smalkost.
Vi må se hvad det bliver til når vi når sommer - men umiddelbart er det da et kraftigt signal at sende at man henter en træner med the double i bagagen, alene det gør at jeg ikke kan forestille mig man vil spise ham af med flere uprøvede 1 divisions spillere
Comment
Comment