Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fodbold FM med fuld fokus på OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fodbold FM med fuld fokus på OB

    Til de interesserede er der her et link til download af Fodbold FM's 2 timer radioprogram om OB.

    http://arkiv.radio24syv.dk/audiopodcast/channel/3843776
    http://www.radio24syv.dk/programmer/fodbold-fm/

    Har ikke helt styr på hvordan disse links virker, måske nogen kan hjælpe?
    Tror måske der er forskel på hvilken browser man bruger, men de ligger hvertfald derinde.

    Har ikke selv hørt dem endnu, så ved ikke om det er noget skrammel...
    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
    Kristian Morre

    #2
    Hold nu kæft hvor jeg allerede elsker ove.. genial sviner til poul hansen..

    Comment


      #3
      Enig med dig Capone, var også helt flad af grin da ved denne samtale Værten: Ove ser du stadig OB som en storklub? Ove: Ja det gør jeg og det gør du også! Vært: Hvor ved du det fra? Ove (Iskold) Fordi jeg kender dig!
      1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
        Hold nu kæft hvor jeg allerede elsker ove.. genial sviner til poul hansen..
        jeg vil nu ikke kalde den genial, måske mere ærlig "det var noget makværk, han lavede" det er da ærlig snak
        Last edited by manner; 16-12-2014, 05:07.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Glimrende udsendelse, Ove var god, men jeg synes dog, at spillerne virkede rystende nervøse for at sige noget forkert.

          Comment


            #6
            bliver mere og mere glad for Ove efter sådan en udsendelse.....han siger sgu sin mening - det sgu dejligt. Og kommentaren til PH - herligt

            Comment


              #7
              Rigtig god podcast. Kan kun anbefale at høre den.

              Comment


                #8
                Interessant at han nævner Radza i forbindelse med fremtiden, som dem vi måske kan forvente os noget af... Der var selvfølgelig forlængelsen med ham, men ellers har jeg lidt svært ved at hitte ud af hvor han mon står i planerne, han er jo heller ikke en af de helt nye længere, i hvert fald i forhold til dem der er rykket op i år... men rart at høre forventningerne og troen er der, det bliver måske denne sommer han bliver 2. keeper, han bliver 21 i vinterpausen, så alderen må også være ved at være til det...

                (Ja, så drømmer man jo stadig lidt om at han fik Lindegaard som læremester et par år eller 3, og derefter selv tager over, men det bliver nok ved drømmen)

                Og så vil jeg bestemt også anbefale at man lytter til den udsendelse...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #9
                  Fedt program
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    jeg vil nu ikke kalde den genial, måske mere ærlig "det var noget makværk, han lavede" det er da ærlig snak
                    En speciel udtalelse og jeg håber da at PH svare på den på et tidspunkt.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #11
                      Rigtig godt program. Bliver gladere og gladere for Ove!

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        En speciel udtalelse og jeg håber da at PH svare på den på et tidspunkt.
                        Mon ikke han vælger tavshed. Han kan vel ikke være så sindsforvirret, at han mener Ove P har uret! Han efterlod en rygende ruin!

                        Comment


                          #13
                          Det var befriende at en person i OB gav Poul Hansen et par borgerlige ord med på vejen. Man burde have undskyldt den forfejlede ansættelses strategi der må ligge bagved sådan en fejl casting i sin tid. Det må være det grimmeste aftryk TC nåede at sætte på klubben i sin tid som direktør. Og jeg er SÅ enig i kritikken, jeg begriber heller ikke hvordan Poul kan sidde og være kritisk overfor OBs trupsammensætning, placeringsmæssige uføre og økonomiske forhold, når han selv har haft direkte negativ indflydelse på alle punkterne og tilmed har skadet OBs omdømme overfor en del spilleragenter.

                          Jeg syntes også det var lidt interessant at høre at de også havde bemærket at Esben Hansen langer meget ud efter OB, samt ingen af de tidligere OB spillere, der gør sig ud i ekspert/kommentator gerningen på tv, blev fremhævet som nogle af de dygtige. Graulund fik meget rosende ord med på vejen. Og vi må som fans jo nok indrømme at det er en rimelig pointe, at både Bisgaard og Esben Hansen virker urimeligt bitre når de skal kommentere på OB relaterede emner. Jeg plejer at slukke for lyden hvis det er Esben Hansen der kommenterer OB, det har jeg simpelthen ikke tid til.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            En speciel udtalelse og jeg håber da at PH svare på den på et tidspunkt.
                            det ville være lækkert, men det er nok ønsketænkning 👍
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Emil Ousager ligger heller ikke skjul på Ådalen er nedslidt og virkelig burde renoveres

                              Comment

                              Working...
                              X