Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
    Hvad tror i man vil kræve for ham, hvis de byder?
    Mit bud er 1-2 mill. Men de får nok ikke meget mere end 1 million.
    Vi gav altså 750.000 for AK i samme situation

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Helt sikkert, men uden at starte en ny diskussion, så er det jo også nemmere at se lysere på tingene med KEP, Perreira, Festersen, AK, Zohore, Lund, Izunna og El Makrini end med Thomas Mikkelsen, Lado, Kryger, Kirkeskov m.m. Og så er der et eller andet med tålmodighed indblandet og andre stærke følelser, men jeg håber virkelig med al mit OB hjerte, at vi kommer stærkere ud af det her, upåagtet vores vidt forskellige grader af syn på, hvad der er sket og kan komme til at ske, når Falk kommer på græs.

      Jeg er, forsigtig, optimist, for en gangs skyld.

      MvH ChrisOB
      Du har helt ret :)

      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Jeg skal ikke gøre mig til herre over hvornår noget bliver negativt... men oftest rammer det vel når andre ikke er enige, enten i det egentlige punkt, eller omkring hvor meget der skal snakkes om det... At der snakkes om Falk og han får på puklen, behøver ikke være negativt(negativ stemning, eller hvad man nu kalder det)...
      Men nogle af de kommentarer der kom, også herinde var nu meget tæt på negativ (hadsk) og direkte klam stemning. Med at man håbede han ville brække benene osv.
      Kan da godt være jeg følte det var værre end det var, men skal vi ikke bare lukke den del nu :)

      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Nu mindes jeg ikke at have talt om talenter(?), men jeg tænkte mere på de nuværende spillere i truppen. Ting går stærkt i fodbold, og allerede for de spillere, der kommer til sommer er Falk jo væk. Men for de nuværende er klubbens reaktion noget, der bliver husket.

      Mht Falk vs AK, så er situationen ikke den samme. AaBs efterår viste ret klart, at de kunne undvære AK, men de havde så også Spalvis, Enevoldsen, Jönsson og Helenius til de forreste pladser, og det må man sige er rigelig godt.
      Udover Desler, så har vi pt Greve, Lucas Jensen og Yao til kanterne, mens JJT og Barrett også kunne spille der til nøds. Uden at forklejne nogen af dem, så er Rasmus Falk flere klasser over any day, hvilket AK ikke var/er over de andre 4 AaB-angribere.
      For AaB mener jeg derfor, at kynismen var ret gratis. Lidt symbolpolitik, når man har råd til det. Vi får jo at se, om de smider KEP på bænken her i foråret. Jeg tvivler kraftigt - det har de netop ikke sportsligt råd til.

      Mht Boilesen/Ajax, så handler det dybest set om, at Boilesen ikke ville skrive under på en ny kontrakt med Ajax. Det var jo allerede derfra, han røg på bænken og så senere på Jong Ajax. Hvis det er din reference, så skulle vi have smidt Falk på bænken allerede sidste forår, hvis han ikke skrev under på en ny kontrakt inden sommer.
      For Ajax handler det om at sende et signal til unge talenter om, at der er nok at tage af, så de må lystre klubben. Der er også nok unge talenter... hvis man altså er Ajax.

      Jeg synes ikke, der ville være ret meget professionelt over at sende Falk på tribunen. Det er jo for sent at påvirke ham til at skrive en ny kontrakt; derfor vil der kun være tale om en strafaktion.

      Og det er her, du netop kan tale om ægte kynisme: det kyniske valg ligger i at vurdere, om du bruger spilleren bedst muligt - ved at statuere et eksempel eller på banen? Når man ser på, hvad vi har af kantspillere til foråret, så er jeg ikke i tvivl om, at det kyniske valg er, at Falk spiller.
      Du har helt ret, vi har ikke rigtigt andet der er brugbart. Jeg tror Yao er udtænkt til at tage over til sommer, men de mener ikke han er helt klar pt.
      Og man skal passe på ved at presse unge spillere for meget frem, så jeg tror de beholder Falk da Yao skal lære af ham de kommende 6 måneder.

      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      Arggghhh hader mig selv for atter at deltage i denne tråd synes absolut ikke kep og falk kan sammenlignes, KEP lod sig ikke afbillede i vores Jersey Falk gjorde....jeg havde med glæde nydt at se Falk i stiver hele foråret hvis ikke han havde optrådt så snothamrende illoyalt.....nu kommer jeg til st hade at glo på ham og det får han at høre! Andre har det anderledes fuld respekt for det. Det der bekymre mig er hvordan det får indflydelse os fans imellem i foråret.......og I FCK må de sidde og hygge sig....
      Tror ikke det vil splitte os fans så meget. Det virker jo til vi allesammen er begyndt at se det fra de forskellige synspunkter.

      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      det sjove er at det så ikke passer helt - for AAB kunne netop IKKE score mål i starten af sæsonnen, hvorfor der var flere der ikke forstod at AK blev holdt på bænken. At det så har udlignet sig henover efteråret er måske netop noget der taler for at holde falk ude og give de andre chancen - så de kan vokse sig ind i rollen.

      En direkte 1:1 erstatning for falk får vi ikke - det lader sig ikke gøre. Så hvem end der skal afløse ham skal jo have muligheden for at finde sin plads på holdet
      Men spørgsmålet er jo som om AK havde gjort det for dem, og om de havde haft en så varm Spalvis, hvis han ikke havde fået lov til spille i starten.

      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Jeg har ingen ide om, hvad OB vil kræve.

      Men jeg kan huske, at OB fik et bud på Derveld på 1 mio kr. dengang Derveld havde skrevet under på en kontrakt med Heerenveen (?), og dermed under alle omstændigheder ville skifte om sommeren...men OB lod ham ikke gå, fordi OB havde brug for ham.
      Spørgsmålet er jo lidt om OB vil sige ja tak til et tilbud, hvis det skulle komme.
      Jeg tror ikke det kommer, men det er så min vurdering.

      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      jo - men har vi brug for falk? desuden en helt anden tid økonomisk så kan ikke sammenlignes.

      vi får sgutte 1 mill for ham - fck står ikke og mangler ham her og nu - så de har ikke travt. Desuden vil sparede lønkroner i sig selv være et plus i bogen.
      Så mon ikke der bliver sagt ja tak til hvilket bud der end måtte komme - bare der kommer et bud
      Som jeg skriver ovenover et sted, så mener jeg vi har brug for Falk, da yao skal lære af ham et lille halvt år inden han skal tage fast over.
      De andre vi har vil være rent reserve.

      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Mit bud er 1-2 mill. Men de får nok ikke meget mere end 1 million.
      Vi gav altså 750.000 for AK i samme situation
      Men vi kunne heller ikke bruge en AK der bare sad og fedede den i Aab.
      Tror ikke Falk kommer til at fede den på helt samme måde som AK.

      Comment


        Jeg tror også det bliver svært at finde en handel mellem FCK, OB og Falk.

        1. FCK har ikke brug for ham lige nu.
        2. Rasmus vil gerne spille hos os det næste halve år.
        3. OB mangler kantspillere, så han kan være vigtig for os.
        4. Det bud der evt. skulle komme fra Ståle og Co. - det kan ikke være ret højt, og her mener jeg at et halvt år med Falks kompetencer er LANGT mere værd end småpenge som 750.000kr.

        Så jeg siger pænt nej tak, falk bliver her, og så må vi se hvordan det hele kommer til at se ud.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Jeg tror også det bliver svært at finde en handel mellem FCK, OB og Falk.

          1. FCK har ikke brug for ham lige nu.
          2. Rasmus vil gerne spille hos os det næste halve år.
          3. OB mangler kantspillere, så han kan være vigtig for os.
          4. Det bud der evt. skulle komme fra Ståle og Co. - det kan ikke være ret højt, og her mener jeg at et halvt år med Falks kompetencer er LANGT mere værd end småpenge som 750.000kr.

          Så jeg siger pænt nej tak, falk bliver her, og så må vi se hvordan det hele kommer til at se ud.
          Jeg er meget enig med dig.

          Og hvis Falk's præstationer giver et par placeringen eller holder den vi har nu, så er det det hele værd end en 'gratis' sæson hvor vi bliver nummer 11-9, det er i min optik ikke en gratis sæson men en fallit sæson.

          Vi skal gå efter at slutte i den bedste halvdel med det hold vi har nu.
          Så skider jeg på at man Buhe'er af Falk. Blvier vi nummer 4 i stedet for 7 er der alligevel en røvfuld penge at hente.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

            Og hvis Falk's præstationer giver et par placeringen eller holder den vi har nu, så er det det hele værd end en 'gratis' sæson hvor vi bliver nummer 11-9, det er i min optik ikke en gratis sæson men en fallit sæson.

            Vi skal gå efter at slutte i den bedste halvdel med det hold vi har nu.
            Så skider jeg på at man Buhe'er af Falk. Blvier vi nummer 4 i stedet for 7 er der alligevel en røvfuld penge at hente.
            Eksempelvis vi taber en del kampe med Falk på banen, og som muldvarp inkognito skabes der splid i spillertruppen og ikke mindst på lægterne, for til sidst at ramme direktionsgangen. Når vi bare kan få en 8 plads i stedet for en 9.plads og samtidig hjælpe Falk til at blive klar til Parken må det være at foretrække, end at satse på holdets fremtid uden en Falk. Den sti vil føre til meget bøvl og endnu en spildt sæson næste år, men som du og andre anfægter er der nogle placeringspenge at hente, og det må åbenbart vurderes til at være afgørende for klubben, hvilket jeg er uenig i. Det gælder om at få udviklet vores offensive spil så hurtigt som muligt, en offensiv uden Falk vel og mærke.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
              Eksempelvis vi taber en del kampe med Falk på banen, og som muldvarp inkognito skabes der splid i spillertruppen og ikke mindst på lægterne, for til sidst at ramme direktionsgangen. Når vi bare kan få en 8 plads i stedet for en 9.plads og samtidig hjælpe Falk til at blive klar til Parken må det være at foretrække, end at satse på holdets fremtid uden en Falk. Den sti vil føre til meget bøvl og endnu en spildt sæson næste år, men som du og andre anfægter er der nogle placeringspenge at hente, og det må åbenbart vurderes til at være afgørende for klubben, hvilket jeg er uenig i. Det gælder om at få udviklet vores offensive spil så hurtigt som muligt, en offensiv uden Falk vel og mærke.
              Så god er Falk altså heller ikke. Han fylder f.eks. ikke ret meget defensivt, og det gør at holdet falder sammen. Jeg så ham gerne væk nu - og hvis man ikke vil hente en nu med hår på nosserne, så må Yao ind og spille dén venstre midt og måske vokser der lidt ud på ham.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Jeg tror også det bliver svært at finde en handel mellem FCK, OB og Falk.

                1. FCK har ikke brug for ham lige nu.
                2. Rasmus vil gerne spille hos os det næste halve år.
                3. OB mangler kantspillere, så han kan være vigtig for os.
                4. Det bud der evt. skulle komme fra Ståle og Co. - det kan ikke være ret højt, og her mener jeg at et halvt år med Falks kompetencer er LANGT mere værd end småpenge som 750.000kr.

                Så jeg siger pænt nej tak, falk bliver her, og så må vi se hvordan det hele kommer til at se ud.
                Mange gode argumenter. Men med mindre at penge mændene i FCK har smækket kassen i bliver Falk forsøgt hentet senest mandag

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Mange gode argumenter. Men med mindre at penge mændene i FCK har smækket kassen i bliver Falk forsøgt hentet senest mandag
                  Fornemmelse , eller rygte ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    ...
                    Men spørgsmålet er jo som om AK havde gjort det for dem, og om de havde haft en så varm Spalvis, hvis han ikke havde fået lov til spille i starten.
                    ...
                    - lige præcis, det er jo netop pointen og argumentet for at lade falk sidde ude og give lucas eller greve eller hvem der skal spille den kant så de kan blive spillet ind på holdet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Fornemmelse , eller rygte ?
                      Det er forventet i "nogle kredse" at det sker eller det bliver forsøgt.. Er jeg blevet fortalt.. Fra samme mand der fortalte at det trak ud med Izunna pga kontraktens længde.. Og det stod jo ganske rigtig nogle steder bagefter at OB havde kæmpet lidt for at få noget længde på. Folk der ved mere end vi dødelige gør.
                      Men ingen ved vel noget 100% før i weekenden andet end Ståle og inderkredsen i FCK..

                      vi må se.

                      Comment


                        lukker vinduet 1/2 kl 00.00 eller hvordan? sommer vindeut mener jeg da der var en mandag med

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          lukker vinduet 1/2 kl 00.00 eller hvordan? sommer vindeut mener jeg da der var en mandag med
                          så vidt jeg har hørt lukkes der 31/1 kl. 23.59.59
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Mandag med

                            http://www.superstats.dk/spillere/trans/vinduer

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Det er forventet i "nogle kredse" at det sker eller det bliver forsøgt.. Er jeg blevet fortalt.. Fra samme mand der fortalte at det trak ud med Izunna pga kontraktens længde.. Og det stod jo ganske rigtig nogle steder bagefter at OB havde kæmpet lidt for at få noget længde på. Folk der ved mere end vi dødelige gør.
                              Men ingen ved vel noget 100% før i weekenden andet end Ståle og inderkredsen i FCK..

                              vi må se.
                              Kan da godt forstå hvis FCK prøver, men tror ikke vi lader ham gå medmindre vi får andet ind, simpelthen på grund af bredden.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Kan da godt forstå hvis FCK prøver, men tror ikke vi lader ham gå medmindre vi får andet ind, simpelthen på grund af bredden.
                                Mon ikke at OB er forberedt på at FCK prøver? Og måske har lidt knapper at trykke på hvis man får penge på lommen..
                                Bare et gæt. Vi må se

                                Comment

                                Working...
                                X