Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
    Beskidt spil? Haha velkommen til proff. fodbold!

    Det er jo netop den her naive holdning og mangel på kynisme der gør at OB er en klub der aldrig vinder noget. Man tænker ikke som en vinder!
    Hvis han vil til BIF eller FCM (eller FCK for den sags skyld), så skal klubben da være velkommen til at vride håndtaget i bund mht overgangssum nu her til vinter og ellers beholde ham til kontraktudløb. Jeg synes faktisk heller ikke , at AaB spillede specielt beskidt her i sommers med AK - de spillede bare deres kort i en forhandling, ligesom OB sikkert har spillet deres.

    Men hvis du forestiller dig, at OB kan stille op med kynisme og prof indstilling og så vinde imod store penge, så virker det simpelthen naivt på mig. Det er sandsynligvis også ret lige meget, om vi signer den ene eller anden nu eller til sommer; det handler jo også om kroner og ører. Falk skal jo også tænke på at vride det maksimale ud af en kort karriere, og han kan jo langt fra være sikker på nogensinde igen at få så god en forhandlingsposition, som han har nu.

    Falk'en er snart fløjet, lev med det. Han får alle de bedste tanker og ønsker med herfra.

    Comment


      Hørt ☺

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Mon det har det helt store at sige. Selv med et par handler nu, så når vi intet i år. Så skal man kigge frem til næste sæson, og det afhænger meget mere af, hvad der sker til sommer. I den henseende har Falk og hans agent har nok også fået et indblik i, hvad fremtidsplanerne bringer som en del af forhandlingerne. Ikke at en signing af f.eks. Izunna ville skade, men det er næppe tungen på vægtskålen.
        Denne sæson er ovre ift de sjove pladser takket være syltning af forsvaret og topelendigt købmandskab på målmandspladsen . De tidligere sæsoner har været et stort makværk med direktørere og disses indkøb . At vi først i sommers begyndte at udvise ambitioner og bedre købmandskab er bare for sent , også selvom rygterne nu er væsentlig sjovere end tidligere . Med andre ord vi ligger sol vi har redt ift at friste Falk på ambitioner .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Denne sæson er ovre ift de sjove pladser takket være syltning af forsvaret og topelendigt købmandskab på målmandspladsen . De tidligere sæsoner har været et stort makværk med direktørere og disses indkøb . At vi først i sommers begyndte at udvise ambitioner og bedre købmandskab er bare for sent , også selvom rygterne nu er væsentlig sjovere end tidligere . Med andre ord vi ligger sol vi har redt ift at friste Falk på ambitioner .
          Jeps desværre
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Hvis han vil til BIF eller FCM (eller FCK for den sags skyld), så skal klubben da være velkommen til at vride håndtaget i bund mht overgangssum nu her til vinter og ellers beholde ham til kontraktudløb. Jeg synes faktisk heller ikke , at AaB spillede specielt beskidt her i sommers med AK - de spillede bare deres kort i en forhandling, ligesom OB sikkert har spillet deres.

            Men hvis du forestiller dig, at OB kan stille op med kynisme og prof indstilling og så vinde imod store penge, så virker det simpelthen naivt på mig. Det er sandsynligvis også ret lige meget, om vi signer den ene eller anden nu eller til sommer; det handler jo også om kroner og ører. Falk skal jo også tænke på at vride det maksimale ud af en kort karriere, og han kan jo langt fra være sikker på nogensinde igen at få så god en forhandlingsposition, som han har nu.

            Falk'en er snart fløjet, lev med det. Han får alle de bedste tanker og ønsker med herfra.
            Det kommer satme an på, om han skifter til udlandet, eller til Brøndby/FCM...
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Denne sæson er ovre ift de sjove pladser takket være syltning af forsvaret og topelendigt købmandskab på målmandspladsen . De tidligere sæsoner har været et stort makværk med direktørere og disses indkøb . At vi først i sommers begyndte at udvise ambitioner og bedre købmandskab er bare for sent , også selvom rygterne nu er væsentlig sjovere end tidligere . Med andre ord vi ligger sol vi har redt ift at friste Falk på ambitioner .
              Det var ikke for at fraskrive nogen ansvaret - jeg forholdt mig bare til situationen, som den ser ud nu og her, for det andet har været diskuteret så mange gange.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Det var ikke for at fraskrive nogen ansvaret - jeg forholdt mig bare til situationen, som den ser ud nu og her, for det andet har været diskuteret så mange gange.
                Enig . Det har været diskuteret så rigeligt . Der er kun at håbe på at Falk tager udenlands , for det tror jeg ikke vi kunne have hindret selvom vi spillede i den sjove ende .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Enig . Det har været diskuteret så rigeligt . Der er kun at håbe på at Falk tager udenlands , for det tror jeg ikke vi kunne have hindret selvom vi spillede i den sjove ende .
                  Hvis vi havde et hold der kunne spille om medaljer og Europa-kampe nu tror jeg han kunne overtales. Hvorfor skulle han dog fortsætte med mindre han venter på at JH gør nogle handlinger i god tid før vinduet lukker.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Hvis vi havde et hold der kunne spille om medaljer og Europa-kampe nu tror jeg han kunne overtales. Hvorfor skulle han dog fortsætte med mindre han venter på at JH gør nogle handlinger i god tid før vinduet lukker.
                    Det er vel også de færreste, der tror, at han fortsætter hos os, og jeg tror ikke, at et par handler nu ville kunne rykke meget ved hans beslutning. Han har formentlig et ret klart billed af, hvad projekt OB indeholder - både i form af løn, hans rolle og klubbens ambitioner. Den eneste parameter vi kan kæmpe med på der ift. de klubber der rygtes interesserede, er hans rolle. Hvis han (mod forventning) skulle forlænge, bliver han kongen af Odense, både blandt fans og ift. hierarkiet på holdet - det kan han ikke være sikker på/ skal han kæmpe sig til i en ny klub.

                    Comment


                      Dårlig stil at vælge en anden dansk klub. Det jo på ingen måde nye udfordringer! Ingen over klubben. Skifter han ikke til udenlandsk klub er han i mine øjne ikke længere noget særligt. OB og Rasmus har siden august måned drøftet forlængelse og OB har givet Rasmus et kontraktudspil hvor jeg er sikker på ingen andre i klubben er i nærheden. To gange har OB også bedt Rasmus om at vende tilbage. Ingenting fra Rasmus side.. så snakker nogle af jer om at det er klubbens egen skyld og JH ansvar og blah blah Ø. Det sku fa kun fordi at det er Rasmus i siger sådan? Ingen over klubben. Uanset hvad.. skifter han til anden liga, jamen så har Rasmus stadig gudestatus i mit OB hjerte

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                        Dårlig stil at vælge en anden dansk klub. Det jo på ingen måde nye udfordringer! Ingen over klubben. Skifter han ikke til udenlandsk klub er han i mine øjne ikke længere noget særligt. OB og Rasmus har siden august måned drøftet forlængelse og OB har givet Rasmus et kontraktudspil hvor jeg er sikker på ingen andre i klubben er i nærheden. To gange har OB også bedt Rasmus om at vende tilbage. Ingenting fra Rasmus side.. så snakker nogle af jer om at det er klubbens egen skyld og JH ansvar og blah blah Ø. Det sku fa kun fordi at det er Rasmus i siger sådan? Ingen over klubben. Uanset hvad.. skifter han til anden liga, jamen så har Rasmus stadig gudestatus i mit OB hjerte
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                          Dårlig stil at vælge en anden dansk klub. Det jo på ingen måde nye udfordringer! Ingen over klubben. Skifter han ikke til udenlandsk klub er han i mine øjne ikke længere noget særligt. OB og Rasmus har siden august måned drøftet forlængelse og OB har givet Rasmus et kontraktudspil hvor jeg er sikker på ingen andre i klubben er i nærheden. To gange har OB også bedt Rasmus om at vende tilbage. Ingenting fra Rasmus side.. så snakker nogle af jer om at det er klubbens egen skyld og JH ansvar og blah blah Ø. Det sku fa kun fordi at det er Rasmus i siger sådan? Ingen over klubben. Uanset hvad.. skifter han til anden liga, jamen så har Rasmus stadig gudestatus i mit OB hjerte

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                            Dårlig stil at vælge en anden dansk klub. Det jo på ingen måde nye udfordringer! Ingen over klubben. Skifter han ikke til udenlandsk klub er han i mine øjne ikke længere noget særligt. OB og Rasmus har siden august måned drøftet forlængelse og OB har givet Rasmus et kontraktudspil hvor jeg er sikker på ingen andre i klubben er i nærheden. To gange har OB også bedt Rasmus om at vende tilbage. Ingenting fra Rasmus side.. så snakker nogle af jer om at det er klubbens egen skyld og JH ansvar og blah blah Ø. Det sku fa kun fordi at det er Rasmus i siger sådan? Ingen over klubben. Uanset hvad.. skifter han til anden liga, jamen så har Rasmus stadig gudestatus i mit OB hjerte
                            Enig, vi kan ikke gøre ledelsen ansvarlig for om Rasmus bliver eller går. Det ligger nu alene i Rasmus hænder om han vælger at være et OB- ikon eller bare en god dansk fodboldspiller.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...metrio/5904527
                              Ikke så meget nyt måske. Jeg er måske overrasket over, at danske klubber skulle være klar til at betale væsentligt mere i løn end udenlandske klubber.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...metrio/5904527
                                Ikke så meget nyt måske. Jeg er måske overrasket over, at danske klubber skulle være klar til at betale væsentligt mere i løn end udenlandske klubber.
                                Puha, er nu ikke meget for, at Steinlein udtaler sig specifikt om Falk, og han sagtens kunne spille sammen med Sisto. Synes, at det er meget sjældent, at klubberne går ud og kommentere så direkte på specifikke navne - bare det ikke er et tegn på, at en handel er lige oppe over...

                                Comment

                                Working...
                                X