Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Man kunne jo altid håbe OB så sælger ham i dette vindue. Også får en vidersalgs klausul indkluderet
    Man kan håbe på meget. Men det er Falk, der sidder med kortene. Det har han fortjent; han har talentet og han har arbejdet for det. Vi må bare se, hvad der sker.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Enig. Jeg kan slet ikke se os selv holde på Falk, og til en halv million om måneden, må en anden klub gerne få ham. De penge kunne vi sagtens bruge på at gøre holdet bedre over hele linjen.

      Og det er ikke fordi jeg ikke synes Falk er det værd, fordi det er han - Men han er simpelthen bare blevet for dygtig til at være i OB. Desværre. Forhåbentligt ser vi ham om et årti igen :-)
      Meget enig. Men hold da fast hvor vil jeg være ked af, at se BIF ell FCM score en stor milliongevinst. På et salg af Falk om et år ell to
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det jeg mener er at kommer der en udenlandsk klub i dette vindue og vil have Falk skal vi ikke stå i vejen mht prisen. Så skal han bare afsted. Uanset hvad..
        Helt enig.

        Comment


          Selvfølgelig. Det ville være forfærdeligt, men sådan er gamet nu engang, men uanset hvad, så kan man ikke være andet end stolt over Falks stigende kvaliteter. Det er sgu flot, og han har betydet alt for os - Vi har desværre ikke gjort vores arbejde godt nok, og nu er vi så endt i en super ærgerlig situation.

          Jeg håber selvfølgelig Falk smutter til udlandet, fordi jeg vil faktisk rigtig gerne se ham blive prøvet af på et højere niveau. Vi må vente at se, én ting er sikkert.. Jeg sidder med utroligt dårlige nerver, hver gang, at jeg kan se der er en ny post i Falk-tråden. Jeg gruer for det værste..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Selvfølgelig. Det ville være forfærdeligt, men sådan er gamet nu engang, men uanset hvad, så kan man ikke være andet end stolt over Falks stigende kvaliteter. Det er sgu flot, og han har betydet alt for os - Vi har desværre ikke gjort vores arbejde godt nok, og nu er vi så endt i en super ærgerlig situation.

            Jeg håber selvfølgelig Falk smutter til udlandet, fordi jeg vil faktisk rigtig gerne se ham blive prøvet af på et højere niveau. Vi må vente at se, én ting er sikkert.. Jeg sidder med utroligt dårlige nerver, hver gang, at jeg kan se der er en ny post i Falk-tråden. Jeg gruer for det værste..
            Helt enig . Vi ligger desværre som vi har redt ift at kunne tilbyde Falk de udfordringer og ambitioner hans talent berettiger , hvis ikke der kommer det rette tilbud fra udlandet .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Enig. Jeg kan slet ikke se os selv holde på Falk, og til en halv million om måneden, må en anden klub gerne få ham. De penge kunne vi sagtens bruge på at gøre holdet bedre over hele linjen.

              Og det er ikke fordi jeg ikke synes Falk er det værd, fordi det er han - Men han er simpelthen bare blevet for dygtig til at være i OB. Desværre. Forhåbentligt ser vi ham om et årti igen :-)
              500.000 om måneden vil gøre ham til en af de lønførende i ikke bare FCM, men i hele Superligaen. Det er oppe omkring Cornelius-N. Jørgensen-løn. Måske endda lidt mere, hvis de oversigter jeg har set står til troende.

              OB hverken kan eller vil betale den slags lønninger. Og nok er Falk god, men Superligaens højeste løn skal vel gå til Superligaens bedste spiller? Og det synes jeg ikke han er.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                Meget enig. Men hold da fast hvor vil jeg være ked af, at se BIF ell FCM score en stor milliongevinst. På et salg af Falk om et år ell to
                i min optik ikke det værste omend det ikke vil gøre det bedre....bare det at se ham trække i en af deres trøje - kæft det vil være skidt at tabe ham til (nu det er star wars tider igen) the dark side....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  500.000 om måneden vil gøre ham til en af de lønførende i ikke bare FCM, men i hele Superligaen. Det er oppe omkring Cornelius-N. Jørgensen-løn. Måske endda lidt mere, hvis de oversigter jeg har set står til troende.

                  OB hverken kan eller vil betale den slags lønninger. Og nok er Falk god, men Superligaens højeste løn skal vel gå til Superligaens bedste spiller? Og det synes jeg ikke han er.
                  30 mill incl signon og signoff fees , så er vi et stykke under 500.000 . Hvis de 2 fees er samlet 6 mill så er vi nede på 400.000 kr/md .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    500.000 om måneden vil gøre ham til en af de lønførende i ikke bare FCM, men i hele Superligaen. Det er oppe omkring Cornelius-N. Jørgensen-løn. Måske endda lidt mere, hvis de oversigter jeg har set står til troende.

                    OB hverken kan eller vil betale den slags lønninger. Og nok er Falk god, men Superligaens højeste løn skal vel gå til Superligaens bedste spiller? Og det synes jeg ikke han er.
                    hvis jeg ikke husker helt galt så mener jeg at have hørt grønkjær hev omkring 6 mill om året i sin fck tid.....og han er/var vidst en af de bedst betalte i suppen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      30 mill incl signon og signoff fees , så er vi et stykke under 500.000 . Hvis de 2 fees er samlet 6 mill så er vi nede på 400.000 kr/md .
                      Alt efter hvordan man udregner det, har du da ret. Men om det lige er så og så meget om måneden/sign-on fees, og hvad ved jeg, er jo lidt lige meget. Pointen er, at han ville få en løn over fem år, der ville gøre ham til en af de lønførende i ligaen og som vi hverken kan eller vil betale.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        30 mill incl signon og signoff fees , så er vi et stykke under 500.000 . Hvis de 2 fees er samlet 6 mill så er vi nede på 400.000 kr/md .
                        Det er jo mindre end Kristian Bak så(sindssyge midtjyder), det kan Falk da ikke gå med til...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Alt efter hvordan man udregner det, har du da ret. Men om det lige er så og så meget om måneden/sign-on fees, og hvad ved jeg, er jo lidt lige meget. Pointen er, at han ville få en løn over fem år, der ville gøre ham til en af de lønførende i ligaen og som vi hverken kan eller vil betale.
                          Vi kender vel heller ikke til signon/signoff fees for de øvrige toplønnede i ligaen , så en samlet lønpakke på 30 mill over fem år behøver ikke nødvendigvis bringe Falk i top 5 over lønninger ?

                          Apropos signoff fee , er det noget vi bruger i OB og kan en sådan være i Falk's kontrakt så vi kan være mere fristet af at sælge i vintervinduet ?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Ta' til Schweiz Falk eller Østrig, Holland, Belgien... Hvis det er for fjernt og fremmed kunne du også prøve Sverige, ligaen er måske ikke noget stort skridt op, men der er nogle fine klubber der i toppen hvis drømmen er nogle trofæer.

                            Comment


                              Hvis RF er så tarvelig at vælge en anden dansk klub, og dermed direkte konkurrent til OB, men de ikke vil have ham før til sommer, så skal han bare fryses ud, som vi så det med AK47 i AaB.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                                Hvis RF er så tarvelig at vælge en anden dansk klub, og dermed direkte konkurrent til OB, men de ikke vil have ham før til sommer, så skal han bare fryses ud, som vi så det med AK47 i AaB.
                                Ej, det ville sgu være for dumt. Så længe han er hos os, så har han også hjertet hos os, det er jeg slet ikke i tvivl om. Desuden ville det være en svær spiller at undvære på nuværende tidspunkt.. Så nej tak, han skal have fuld tid som han plejer, hvis tilfældet er, at vi har ham helt til sommer.

                                Man kan så diskutere om han ikke skulle bænkes i vores kampe imod hans eventuelle kommende klub - For alles skyld. Falk, vores klub og fans, ny klub og deres fans.

                                Comment

                                Working...
                                X