Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er rigtigt at der bliver opfordret til at synge med, sætte sig ned og så videre.. Og det bliver også råbt, men må indrømme at jeg endnu ikke har hørt nogen blive truet i den forbindelse og lyder da også mere som et enkelt galt individ end flertallet..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
      [/B]

      Lidt en katastrofe hvis det er nye folk på station der af uvidenhed sætter sig i stemnings området og bliver truet med tæsk. Syntes det er rigtigt fint at der er et område til hardcore fans. Men håber de fornuftige er i overvægt og pænt opfordrer folk til at synge med og have OB trøje på. Syntes det vil være meget tamt hvis området dør mere og mere ud. Det er flot stemningskabende. For 12 - 16 år siden da mine børn og jeg sammen overværede OB kampene, var det netop synet af det blå og hvide hav der i de små's øjne gav indtrykket af OB som noget stort de gerne ville være en del af.

      Så vi behøver området .
      I den grad! Stemning lever af det. Jeg har også forståelse for, at man kan blive frustreret som aktiv, hvis man prøver at skabe gang i den, og oplever at folk bare kigger på én eller virker passive. Men hver gang der bliver sure miner eller aggressiv adfærd, så skubber man bare folk fra sig.

      Der var nogle ualmindeligt festlige gutter med i Farum away sidste gang: de havde den fede energi! Der var sang, gak og løjer nede foran, og de var vel en 10-15 stk, men det trak så meget. Håber de trækker i stemningsområdet, for så skal den gode stemning nok sprede sig.
      Hvis der så også var en enkelt eller to, der lige havde lidt rytmesans og kunne holde takt på trommen, så er der basis for noget fedt - det er svært at få andre med, hvis takten ryger eller tempo i chants er for højt, men det er mindre vigtigt end positiv stemning.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Hvor mange ankommer til Stiften fast besluttet på at synge og give den gas? Hvis du skal overholde den regel, du selv sætter op her, så ville der stå en lille klynge af hardcore på midten i Mekka, omgivet af en masse tomme pladser, og så 'almindelige fans' i kødrand ude i siderne. Muligvis er der nogen af de hardcore, som ville synes, at det er en fed løsning: så kunne de have en lukket fest. Andre af dem ville sikkert synes, at det var mega træls.

        Jeg håber, at de mest aggressive hardcore folk accepterer, at Odense Stadion ikke er Westphalenstadion (nej, gider ikke skrive Signal..whatever park) og der er ikke 2000-3000 af dem til at bære stemning. Hvis der skal gang i Stadion, så skal de aktive have andre med. Og det får man ikke ved at råbe folk ind i hovedet eller true med tæsk.
        Vil nu mene at vil man ikke synge placere man sig ikke i stemnings området. De gange jeg har lyst til at råbe med på slagsange osv stiller jeg mig self i stemningsområdet men de gange jeg har bar lyst til at se forhold uden at synge placere jeg mig self udenfor stemningsområdet i en af siderne på stiften :-)

        Comment


          Har lige set Jensen til sin 1. Træning i FCK

          Fy for satan en grim trøje

          Comment


            Hvem er han?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Hvem er han?
              Rasmus F Jensen. En der engang spillede i OB

              Comment


                Føøøj!!

                http://footy.dk/2016/06/20/billede-h...ang-med-i-fck/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Rasmus F Jensen. En der engang spillede i OB
                  Det var ment i sjov

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Det var ment i sjov
                    I know troede også jeg spillede med på den

                    Comment


                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-stoerste-klub

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        I know troede også jeg spillede med på den

                        Comment


                          Hvorfor piner i også jer selv med disse links...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...spiller-i-kamp

                            "Træner Kent Nielsen har frem mod kampen lovet samtlige spillere i truppen - inklusiv Rasmus Falk - spilletid."

                            WTF? Er han ikke taget afsted? Det giver jo nada mening, eller er de bare småstive på Tipsbladet?

                            Comment


                              Bare en gammel artikel fra sommerkampen med Ubberud :-)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                                Bare en gammel artikel fra sommerkampen med Ubberud :-)
                                Sorry! Den fik jeg galt i halsen - så den bare i Thomas Mikkelsen-tråden og troede den var ny.

                                Comment

                                Working...
                                X