Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    sorry ikke nok uddybet af mig, men hvis man acceptere ham spille i striber i foråret acceptere/tilgiver man ham også trøjestuntet (i min bog) og det er tabermentalitet og middelmådigt......ihvertfald for mig
    At Falk lader sige iklæde i FCK trøjen er vammelt og at han oven i købet ladet sig fotografere i den er snotdumt og uacceptabelt .

    Men hvis Kent bruger ham i foråret i kampen om at få point accepterer jeg det , helt i en udfasning og omstilling af vores spil så vi står rustet til at spille uden ham i den kommende sæson .

    Jeg møder på stadion til forhåbentlig alle kampe ude og hjemme i foråret i forventning om at vi spiller for at vinde , sejre er vigtigere for mig end muligheden for at fryse en spiller ud . Det er ikke ensbetydende med at men ikke skal vise Falk at han ikke er omdrejningspunktet mere og at vi fans ikke må vise ham at vi er skuffede over hans valg og føler os trådt på med hans trøjefoto .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
      Jeg er OB fan helt ind i sjælen og har fuldt klubben siden 1975.
      Jeg er mega sur og skuffet når OB taber.
      Jeg bander spillere og ledelse langt væk når vi er bundhold og har tabt .
      Jeg har lært gennem mange år nu, at spillere kommer og går og at det at spille fodbold også er et arbejde og at lønnen og egne ambitioner sættes højere end klubfølelse.
      Jeg har også hygget mig på stadion med andre fans og råbt og sunget hoppet etc.
      jeg har været i lufthavnen og hyldet spillerne efter sejre i Europa .
      Jeg har være i Ådalen mange gange og fulgt træninger.
      Jeg har haft mange glæder ved at have min famile med på stadion og i Parken for at følge OB
      Jeg har også været flov, krummet tær over OB fans der slås, laver ballade, og vanære klubben.
      Jeg har været pisse sur over ledelsens manglende mod og handlekraft, udfra hvad JEG synes klubben havde brug for.
      Jeg er helt bevidst om at der er mange måder at være fan på, og klubben skal virkelig være taknemlig over de mange fans der utrættelig støtter klubben hjemme og ude.
      Jeg er helt enig med Jesper Hansen i hans fordømmelse af de fans der går til ekstremiteter i deres fordømmelse af spillere der forlader klubben.
      Jeg har kun foragt overfor dem der lavede hærværk på Ulrik Laursens hus og bil. De er ikke OB fans i mine øjne, men bruger fodbolden til at legitimere hærværk.
      Jeg er da mega skuffet over at Falk tager til FCK, men jeg forstår godt hans motiv.
      Jeg vil altid holde med OB og følge dem som jeg har gjort i mange år.
      Jeg vil bakke op om de spillere der vil og er i OB, dem der forlader klubben til fordel for at arbejde andetsteds tak for nu og held og lykke.
      jeg vil kigge fremad.
      Efter at have sundet mig lidt over det store tab er jeg meget enig. Gider ikke det negative pis, men vil glæde mig til at se hvordan vi takler udfordringer uden Falk. Vi har fået et par meget spændende offensive spillere Zahore Rasmus Festersen og A.K Jakobsen. Der kan være meget mere i vente - Greve Dessler JJT - masser spændende at bygge videre på.

      OB blev sorteper med Falk, måske har de i forhandlingerne selv en del af skyldes who knows .

      Minderne har man jo lov at ha', der har været nogle fede øjeblikke med Falk der har gjort mange kampe seværdige - midt i morasset har han også til tider været det eneste lyspunkt. Men jeg syntes dog det virker som om vi er på vej frem. Det bliver ihverfald spændende hvad Kent kan bygge holdet op til.

      Comment


        Falk kunne have gjort som Sviachenko - og valgt en god simpel løsning. Den har jeg respekt for.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          det er imø ikke mere middelmådigt end ikke at kunne give plads til, og acceptere fejltagelser hos spillere. RF er klar over at har dummet sig...so be it. Vi må videre
          Der er jo ikke bare tale om en "fejltagelse". Et stykke OB går gratis til en vammel plastic klub, og undervejs minder han os om, hvor små vi egentlig er, lader sig fotografere med trøjen på, ikke én, men to gange, og snakker så om, at han gerne vil tilbage.

          Det er ikke én fejltagelse, det er en hån, imo. Og hvis vi nogensinde skal have håb om at blive en magtfaktor i dansk fodbold, så skal vi aldrig respektere, at vores bedste spillere skifter til en anden dansk klub, og da slet ikke til ét af københavner holdene. Man kan blive tvunget til at tolerere hans tilstedeværelse og acceptere at sket er sket, men imo så er det en gigantisk taberholdning, bare at lægge sig fladt ned, udelukkende tænke på minder og affinde sig ubetinget med pladsen i hirakiet.

          Jeg respekterer overhovedet ikke hans valg, og min ære forbyder mig på nogen måder bare lade som om, at intet er sket i et halvt år.

          Falk er fortid til sommer, og også ud fra sportslige perspektiver er det logisk allerede nu og forberede sig på at efter sommer er der ingen til at smide assists til Festersen.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            En okay måde at vise sin skuffelse på, kunne være følgende "aktion" i forbindelse med de hjemmekampe, hvor Falk er i startopstillingen:

            Stadionspeakeren annoncerer: "Med nummer 9: Rasmuuuus...." ...efterfulgt af et FULDSTÆNDIGT musestille stadion

            Comment


              Oprindeligt indsendt af odenseboldklub Se indlæg
              En okay måde at vise sin skuffelse på, kunne være følgende "aktion" i forbindelse med de hjemmekampe, hvor Falk er i startopstillingen:

              Stadionspeakeren annoncerer: "Med nummer 9: Rasmuuuus...." ...efterfulgt af et FULDSTÆNDIGT musestille stadion
              Du kan godt regne med tavshed herfra. I min verden er Falk luft nu, vil helst ikke tænke på hans eksistens eller beskæftige mig med ham. Det er nok den bedste måde, at lægge låg på min frustration og skuffelse.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Der er jo ikke bare tale om en "fejltagelse". Et stykke OB går gratis til en vammel plastic klub, og undervejs minder han os om, hvor små vi egentlig er, lader sig fotografere med trøjen på, ikke én, men to gange, og snakker så om, at han gerne vil tilbage.

                Det er ikke én fejltagelse, det er en hån, imo. Og hvis vi nogensinde skal have håb om at blive en magtfaktor i dansk fodbold, så skal vi aldrig respektere, at vores bedste spillere skifter til en anden dansk klub, og da slet ikke til ét af københavner holdene. Man kan blive tvunget til at tolerere hans tilstedeværelse og acceptere at sket er sket, men imo så er det en gigantisk taberholdning, bare at lægge sig fladt ned, udelukkende tænke på minder og affinde sig ubetinget med pladsen i hirakiet.

                Jeg respekterer overhovedet ikke hans valg, og min ære forbyder mig på nogen måder bare lade som om, at intet er sket i et halvt år.

                Falk er fortid til sommer, og også ud fra sportslige perspektiver er det logisk allerede nu og forberede sig på at efter sommer er der ingen til at smide assists til Festersen.

                MvH ChrisOB
                Trøje tricket har jeg meget svært ved at forstå - det ved Falk jo gør ondt på alle hans loyale fans - der har holdt af ham - og givet ham maks opbakning på stadion - Har en mistanke om at et kan være et spil hans agent har iscenesat for at triumfe et skiftet igennem med det samme.

                En plet og et kedeligt punktum på Falk og hans tid i OB. Forstår ham slet ikke her, han må kunne se at det virker vildt provokerende på OB fans som har været så glade for ham.

                Syntes ikke det på nogen retfærdigør en hetz mod ham udenfor banen. Men har respekt for en inkarneret fan som dig ikke kan tolererer omstændighederne omkring hans skifte.

                Personligt syntes jeg der med god grund har været så meget negativitet omkring OB, så jeg foretrækker at være positiv omkring det nuværende hold, og hvis Falk får spilletid, og er kampafgørende stadig vil glæde mig over sejrene. Men enig i at kigge frem af er at Falk spiller mindst muligt og at vi for skabt et godt hold af ud af de spillere vi har efter sommerpausen. Falk kan også være en del af at spille holdet sammen hvis vi ikke finder en afløser for ham her før vinduet lukker.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Der er jo ikke bare tale om en "fejltagelse". Et stykke OB går gratis til en vammel plastic klub, og undervejs minder han os om, hvor små vi egentlig er, lader sig fotografere med trøjen på, ikke én, men to gange, og snakker så om, at han gerne vil tilbage.

                  Det er ikke én fejltagelse, det er en hån, imo. Og hvis vi nogensinde skal have håb om at blive en magtfaktor i dansk fodbold, så skal vi aldrig respektere, at vores bedste spillere skifter til en anden dansk klub, og da slet ikke til ét af københavner holdene. Man kan blive tvunget til at tolerere hans tilstedeværelse og acceptere at sket er sket, men imo så er det en gigantisk taberholdning, bare at lægge sig fladt ned, udelukkende tænke på minder og affinde sig ubetinget med pladsen i hirakiet.

                  Jeg respekterer overhovedet ikke hans valg, og min ære forbyder mig på nogen måder bare lade som om, at intet er sket i et halvt år.

                  Falk er fortid til sommer, og også ud fra sportslige perspektiver er det logisk allerede nu og forberede sig på at efter sommer er der ingen til at smide assists til Festersen.

                  MvH ChrisOB
                  spot on!!!!
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Kan så se at OBfans har smadret hans bil og truet ham på livet jfr forsiden af EB ...

                    Det er så ikke i orden ..
                    http://m.bt.dk/superligaen/bt-beklag...om-rasmus-falk

                    Beklager at jeg var for hurtig på aftrækkeren ..

                    Og jeg tog fejl af BT og EB ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      http://m.bt.dk/superligaen/bt-beklag...om-rasmus-falk

                      Beklager at jeg var for hurtig på aftrækkeren ..

                      Og jeg tog fejl af BT og EB ..
                      Har vi ikke lært sidste efterår, at sportsjournalister er patologiske løgnere?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                        Trøje tricket har jeg meget svært ved at forstå - det ved Falk jo gør ondt på alle hans loyale fans - der har holdt af ham - og givet ham maks opbakning på stadion - Har en mistanke om at et kan være et spil hans agent har iscenesat for at triumfe et skiftet igennem med det samme.

                        En plet og et kedeligt punktum på Falk og hans tid i OB. Forstår ham slet ikke her, han må kunne se at det virker vildt provokerende på OB fans som har været så glade for ham.

                        Syntes ikke det på nogen retfærdigør en hetz mod ham udenfor banen. Men har respekt for en inkarneret fan som dig ikke kan tolererer omstændighederne omkring hans skifte.

                        Personligt syntes jeg der med god grund har været så meget negativitet omkring OB, så jeg foretrækker at være positiv omkring det nuværende hold, og hvis Falk får spilletid, og er kampafgørende stadig vil glæde mig over sejrene. Men enig i at kigge frem af er at Falk spiller mindst muligt og at vi for skabt et godt hold af ud af de spillere vi har efter sommerpausen. Falk kan også være en del af at spille holdet sammen hvis vi ikke finder en afløser for ham her før vinduet lukker.
                        Jeg har det sådan at skifter man til et andet dansk hold, så er en "hetz" altid på sin plads. Forstået på den måde, at alt er tilladt, undtagen trusler, vold og hærværk. Gør man dette begår man imo lige så stort, hvis ikke større forræderi imod OB, end Falk har gjort. Så det skal under ingen omstændigheder tolereres. Og jeg forbeholder i så fald at kalde disse snotskovle, for hvad de er: Forrædere mod alt, hvad OB har stået og står for.

                        Men det friholder ikke Falk, for hvad han imo har gjort. Én ting er at skifte, en anden er det dobbelet "trøjetrick", som utilsigtet eller ej var en gigantisk hån. Og hån skal man da aldrig finde sig i.

                        Det mindste han kan gøre er at komme med en uforbeholden undskyldning for det Ikke det fører til tilgivelse, men uden den, tror jeg det bliver umuligt for ham at vinde nogen som helst gunst tilbage hos rigtigt mange personer.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          http://m.bt.dk/superligaen/bt-beklag...om-rasmus-falk

                          Beklager at jeg var for hurtig på aftrækkeren ..

                          Og jeg tog fejl af BT og EB ..
                          fandme noget af en fejl at smide på forsiden....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            fandme noget af en fejl at smide på forsiden....
                            De fik jo de klik's de skulle bruge

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                              sorry ikke nok uddybet af mig, men hvis man acceptere ham spille i striber i foråret acceptere/tilgiver man ham også trøjestuntet (i min bog) og det er tabermentalitet og middelmådigt......ihvertfald for mig
                              Lige nøjagtigt!! Har folk mistet både deres personlige stolthed, og stoltheden for trøjen? Rasmus Falk har poseret foran fotografer med hans FCK-trøje, vi ved at han er væk senest til sommer. Gro nu et sæt balls, og ønsk ham ud af vagten, i må gerne sætte pris på hans tid i klubben, men at lade ham få spilletid her i foråret, det er jo bogstavligt som at pisse i bukserne.

                              Hvad ville det ikke også være for et signal at sende til vores unge talenter; Dessler, Greve og Thomsen, i er godt nok ikke skabs-københavnere, i har godt nok ikke tidligere været Brøndbyfans og forsøgt at skifte til Brøndby, i har heller ikke ladet jer fotografere i en FCK-trøje, men i er altså bag køen, i forhold til en som vi ved er væk til sommer, det er simpelthen vanvittigt, hvis Falk for lov at optræde i vores trøje igen, og det vil uden tvivl være det værste der er sket i min tid som OB-fan.

                              Comment


                                Et klassisk eksempel på en storklub, der reagere som en storklub skal. Det er barsk, og det er meget mere hyggeligt at sidde i en rundkreds med kaffe og brunsviger og rose hinanden, desværre er man nød til at være hård nogle gange, hvis man vil slippe væk fra middelmådigheden. http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-01-...i-fem-maaneder

                                Comment

                                Working...
                                X