Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
    btw, er det her hvad i selv ønsker at blive fremstillet som?

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...blandt-ob-fans
    Hey det er jo bare følelser Nej jeg synes at det er skidt at vi igen skal udstille os, som helhed, på den måde
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Sikke en gang sludder! Det her er et fremragende signal til Falk og vores egen AK, vær ærlig overfor klub og fans, i stedet for at spil et ynkeligt skuespil og ta' dem der elsker dig i røven.
      Har han ikke været ærlig? Har han ikke sagt siden i sommers at han ville se tiden an? Han han nogensinde lovet ikke at spille for en anden dansk klub?
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af de Claw Se indlæg
        Lad os være enige om at det er det tredie værste valg han kunne gøre.
        Vil hade at se ham i deres trøje men jeg havde sku været/var blevet syg hvis han var skiftet til FCM eller de Pisgule. Han har været blandt de afgørende kræfter som har reddet klubbens r.. fra at rykke ned, så at lægge ham for had på den måde er ikke fair overfor ham
        +1
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Klokken er blevet mange, så jeg vil ønske god aften til alle jer vidunderlige OB fans derude. Det har hjulpet gevaldigt på mit humør at læse med herinde i løbet af dagen omend jeg stadig er i kulkælderen - det var rent ud sagt en skod dag og den havde været tung at gå rundt med alene. Falk er ikke mere af min tid værd, for mit vedkommende er han glemt og med ham alt det gode han har gjort for OB. Jeg kommer ikke til at klappe af ham igen, heller ikke ved en eventuel scoring foran stiften mod FCK hvis han, Gud forbyde det, stadig er i klubben når sæsonen ruller igen. Jeg forbeholder mig retten til at have det sådan ud at skulle skamme mig eller have dårlig samvittighed, ligesom jeg har det fint med alle jer der fortsat ser positivt på falk.

          Comment


            På det OB hold vi holder med er der 11 OB spillere ikke 10 og en FCKer. Derfor kan der umuligt være plads til ham på holdet i foråret.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
              Kan du i ovenstående ikke præcisere hvor jeg bruger grimme ord? Hvis du er ligeglad med Falsk skifte og mener det er helt fjong - så beder jeg dig endnu engang om at overveje dit tilhørsforhold.
              Åh og jeg ville ønske at du overvejede dit meget kraftigt. Det er du hermed opfordret til.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Selvfølgelig bliver vi citeret af nogle medier - det samme skete jo dengang med Emil Larsen og BIF, hvor jeg i øvrigt var en af dem. Jeg mener ikke at reaktionerne her på forum skal tolkes som, at vi er en elendig gruppe fans; synes derimod, at der vises hvad fodbold handler om - følelser. De eneste der ikke kan se, at vores reaktioner er naturlige, er jo FCKs fans, som selvfølgelig hoverer og synes vi overreagerer, for de er jo vante til at kunne støvsuge suppen for profiler. Jeg synes ikke artiklerne er noget vi skal føle os ramt af, tværtimod. Rasmus Falk Jensen kan bare læse dem, imens han tørrer røv i vores trøje.

                sidebemærkning: jeg forstår ikke hvorfor medierne skriver brugernavne efter de har citeret forum. "Nå ja, den blev forresten skrevet af x som lige skal hænges ud her". Jaja, vi viser også brugernavne herinde, men det virker lidt overflødigt at Tipsbladet og Ekstrabladet lige skal bruge dem også. Men skidt! Vi viser følelser, fordi vi elsker vores striber og Rasmus Jensen er Judas
                Lykken er at se Brøndby fejle.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Åh og jeg ville ønske at du overvejede dit meget kraftigt. Det er du hermed opfordret til.
                  Oblisk jeg har stor respekt for dig og din kærlighed til Falk - brug den på OB istedet - du får mere tilbage der.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Hey det er jo bare følelser Nej jeg synes at det er skidt at vi igen skal udstille os, som helhed, på den måde
                    Nej vi må hellere stikke piben ind, være ligeglade med klubben, men glade på Falks vegne....det er sådan rigtige fans med kærlighed til klubben agerer...,

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af z.a.e Se indlæg
                      ja den er go' med dig klubluder!!!!


                      det var fedt at sige ikke? Fan-wannabe
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Hvad han har gjort for klubben blev nulstillet da han valgte at få taget det billede... plain and simple.

                        Mvh

                        MaxHH
                        Nej så simpelt er det ikke. Men billedet er afskyeligt. Det kan vi nok godt blive enige om.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Tror det er bedst at jeg venter nogle dage inden jeg deler mine følelser

                          Men 1 ting vil jeg sige.. Falk skal skifte nu... INTET godt kommer ud af han bliver. INTET
                          +1
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Nej så simpelt er det ikke. Men billedet er afskyeligt. Det kan vi nok godt blive enige om.
                            Ok, jeg omformulerer. For mig blev alt hvad han har gjort for klubben nulstillet, da han valgte at udsende et billede iklædt en anden trøje, mens han er på kontrakt i OB. At du har det anderledes, er helt fair. Vi må være enige om at være uenige...

                            Mvh

                            MaxHH

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                              Selvfølgelig bliver vi citeret af nogle medier - det samme skete jo dengang med Emil Larsen og BIF, hvor jeg i øvrigt var en af dem. Jeg mener ikke at reaktionerne her på forum skal tolkes som, at vi er en elendig gruppe fans; synes derimod, at der vises hvad fodbold handler om - følelser. De eneste der ikke kan se, at vores reaktioner er naturlige, er jo FCKs fans, som selvfølgelig hoverer og synes vi overreagerer, for de er jo vante til at kunne støvsuge suppen for profiler. Jeg synes ikke artiklerne er noget vi skal føle os ramt af, tværtimod. Rasmus Falk Jensen kan bare læse dem, imens han tørrer røv i vores trøje.

                              sidebemærkning: jeg forstår ikke hvorfor medierne skriver brugernavne efter de har citeret forum. "Nå ja, den blev forresten skrevet af x som lige skal hænges ud her". Jaja, vi viser også brugernavne herinde, men det virker lidt overflødigt at Tipsbladet og Ekstrabladet lige skal bruge dem også. Men skidt! Vi viser følelser, fordi vi elsker vores striber og Rasmus Jensen er Judas
                              Grundlæggende er det vel bare god citat-skik? Jeg kan ikke se at det er at hænge nogen ud... hvis man ikke mener det, og/eller ikke vil have at nogen skal læse hvad man skriver, er det nok ikke så smart at skrive det på et offentligt forum...

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Det synes jeg også gør ret ondt... Det er sgu en flad fornemmelse at stå og sige farvel til et så stort talent uden at få en eneste øre for ham...

                                Så skulle han have været sendt afsted i sommers, men der afviste han selv et par klubber (hvilket jeg tager som at OB accepterede bud) og så er det svært... Jeg ved sgu ikke hvem jeg skal klandre, eller om nogen overhovedet bør klandres(ikke ment som at du gør det) men frustrerende er det bare...
                                Det er måske det bedste der er skrevet på forummet i dag
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X