Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Nej det der er pinligt er at vores største stjerne i gennem flere sæsoner fra den ene sag til den anden går fra top status til judas og jeg ved ikke hvad. Det er fint at have følelserne med omkring sådanne skifte som dette, men alt med måde.
    Jeg kan simpelthen ikke få dine posts til at passe, medmindre du kan sætte flueben i mindst en af disse bokse:

    [ ] Er familiært beslægtet med Rasmus Falk

    [ ] Er ven med Rasmus Falk

    [ ] Hedder Jaqueline Ann Sofie

    Kan du det?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      Ja da lad os gøre det, fordi vi synes jo at det var helt ok som AK blev behandlet i Aalborg ikke I/A
      der er nu forskel.

      Er falk her når foråret starter skal han bænkes så hans erstatninger kan spilles ind. Det er perspektivløst at bruge ham nu - og da vi hverken kæmper for top eller bundplaceringer er der ingen grund til at bruge ham.

      OB/JH har jo faktisk forsøgt at sælge falk - og mon ikke de gerne afsætter ham asap, i AABs tilfælde virkede det mere som en måde at presse lidt flere penge ud. Men jeg havde da også fuld forståelse for deres valg - for hvor var udsigterne i at bruge AKJ?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Nej undskyld men det holder fandme ikke. De andre unge har set Falks status hos os fans i løbet af de sidste år og når man så skifter klub, så vender det på en tallerken og så er han jeg ved ikke hvad. Jeg tænker ikke at Desler tænker at dette er skide fedt, fordi han står næst i rækken som det ser ud nu.
        var falk taget udenlands havde der intet været - han var blevet ønsket held og lykke, personligt havde jeg med glæde fuldt med i hvor han end var havnet for at se hvordan en af vore gjorde det i det store udland. Og han ville endda kunne slutte godt af i OB som han påstår han er interesseret i.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Oblisk, vil du i ramme alvor mene, at Rasmus kan trække en smukke striwede trøje på her i foråret, når han lige har vist sig frem med den klamme plastiktrøje?
          Ja det mener jeg. Mener du ikke at Zohore kan trække vores trøje på sig i foråret. Han har spillet både for FCK og Brøndby. Men igen jeg synes at billedet med Falk i den trøje er frygteligt at se på. Det ønsker jeg ikke at se alt for mange gange. Men det synes jeg ikke ændre på at både OB, Han og os bør få en ordenlig afsked sammen. Skal vi nødvendigvis stå og råbe hans navn taktfast i sidste kamp - Nej. Men vi bør kalde ham hen til stiften og om ikke at andet klappe af den meget mere end godkendte indsats han har gjort for klubben og for os. I med og modgang er kommet ned til os og han har også udtalt forståelse for de frustrationer vi fans har haft i disse dårlige sæsoner. Jeg hader det skifte, men jeg vil hade endnu mere, hvis vi trækker vores bedste spiller ned i sølet som afslutning på hans ophold i klubben. Falk har aldrig været et svin over for klubben eller os fans. Han har taget et valg som vi alle er kede af. Det optimale vil været et salg nu, men bliver så fortjener både klubben, Falk og ikke mindst os fans at der sluttes af med respekt.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Der er mange ting, jeg personligt har lyst til at skrive, men jeg gider ikke blive kaldt "narrøv", "bøsserøv" og des lige af en såkaldt "anti-primitiv" person, så jeg nøjes med en klar opfordring til folk om at tænke sig om. Uanset hvilken mening, man kører med.

            OB forever.

            MvH ChrisOB
            Tak fordi at du i det mindste skrev venlig hilsen. Prøv lige at høre Chris. Hvis nogle kalder Falk for luder eller ønsker ham en karriere ødelæggende skade eller lignende, synes du så at mine er så meget slemmere?
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
              Burde OB ikke snart komme med en udmelding?
              Den for klubben mest relevante nyhed de seneste måneder er (hvis man kigger på hjemmesiden), at de har signet en sekundaspiller, der hedder Frederik Tingager fra "topklubben" Holbæk. Vidner det om klasse eller respekt for fans, mv.?


              Det er en skam, at så mange har travlt med at kritisere Falk, synes jeg. Han har om nogen haft muligheder for at forlade den synkende skude, og han er trofast blevet hængende, selv efter JH blev ansat til at sætte turbo på klubbens nedtur. JH har oven i købet selv vist vejen, ved at vælge hjertet (Horsens) fra for penge i OB, så hvorfor skulle spillerne agere anderledes?


              Hvis man skal navigere efter ledelsens prioriteringer, kan jeg mao. godt forstå, han smutter. Med mindre der er et helt hold af spillere med landsholdspotentiale i de 15-18-årige spillere i klubben lige nu, ville Falk aldrig prøve at vinde noget, hvis han blev i klubben. Hvis der kan skal råbes negative ting efter nogen, er mere logisk, at rette dem mod JH og dem, der har ansat ham. Med mindre han var den eneste, der ville arbejde til den løn, han får for tjansen (sportsdirektører er vel lidt ligesom spillere på det punkt), men det er et tåbeligt sted at spare. Hos FCK får Falk sejre, mesterskaber og Ståle at arbejde med, og hvem ville ikke vælge ham frem for OB, nederlag, bundkamp og JH? Lad os bare konstatere, at de nok hverken kan stave eller binde deres egne snørebånd. Specielt, hvis man modtager 2 mio. kr. mere om året i løn; eller omvendt: Hvor mange ville betale 2 mio. ekstra om året (OK, det er før skat, men alligevel 6-700 kilo netto) for at spille i en gennemført uambitiøs klub med en talentløs sportschef.


              Når alt det så er sagt, så er jeg ved at flække på langs af skuffelse over, at Falk ikke valgte en udenlandsk destination. Det svider, men det skal ikke ændre på, at jeg stadig synes, vi har langt mere at takke ham for end det modsatte. Og jeg tror ikke, hverken Falk eller andre bliver mindre OB'er af at bruge hovedet indimellem.


              Og OB? Jeg bruger ikke en femøre mere på klubben, før JH er væk. Vi har været til grin længe nok.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Jeg ved godt at mange folk herhjemme lige nu, er i selvsving over en harpiskindsmurt bold der bliver kastet rundt i en halv, imens der kører eurodance for fuld skrue ud af højtalerne, men i fodbold er der faktisk noget der hedder fankultur og følelser, og det er slet ikke noget nyt fænomen, ej noget fynsk fænomen, ej noget dansk fænomen. Når en af ens nøglespillere skifter til en hadet konkurrent, endda en spiller som fans har været med til at bære frem, grundet et geografisk tilhørsforhold, er det meget naturligt, at der kommer en trodsreaktion, når denne spiller vælger at vende sig mod den klub og de fans, som ellers har støttet ham i mange år.

                Om man synes, at spilleren er i sin gode ret til det eller ej, kan man ikke ændre på, at det er et rimeligt normalt reaktionsmønster for en person der identificerer sig med sin fodboldklub, og føler sig trådt på i en grad.
                Jeg kan kun svare for mig selv, men jeg har masser af følelser for OB og hader det skifte her, men Falk har ikke vendt os ryggen, han vil noget mere med hans karriere. Det synes jeg faktisk at der har været stor forståelse for på dette forum i længere tid - At han så skifter til FCK er svært at komme overens med. Men udfra de ønsker han har haft, og som jeg igen synes det her forum har nikket anderkendende til, så konstaterer jeg i hvert fald at hans fremmeste ønsker, når han nu ikke kunne vinde noget med os, kan opfyldes med det skifte. Jeg hader det samtidig og ville meget hellere have haft ham i klubben i hele hans karriere. Jeg forstår frustrationerne, men vi må ikke glemme hvad han har gjort for os og klubben.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Ok. Jeg synes personligt at Falk er blevet mindre OB'er, men sådan er vi så forskellige.

                  Comment


                    Han er flyttet til en klub, som man kan blive "fan" af ved at trykke på en knap på deres hjemmeside...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      der er nu forskel.

                      Er falk her når foråret starter skal han bænkes så hans erstatninger kan spilles ind. Det er perspektivløst at bruge ham nu - og da vi hverken kæmper for top eller bundplaceringer er der ingen grund til at bruge ham.

                      OB/JH har jo faktisk forsøgt at sælge falk - og mon ikke de gerne afsætter ham asap, i AABs tilfælde virkede det mere som en måde at presse lidt flere penge ud. Men jeg havde da også fuld forståelse for deres valg - for hvor var udsigterne i at bruge AKJ?
                      Falk har valgt allerede at hoppe i en FCK trøjer ergo er han i mit univers færdig som OB spiller i denne omgang. Jeg vil hilse ham velkommen, hvis han en dag vælge at vende tilbage til OB, men lige nu har han valgt FCK og jeg håber inderligt at FCK viser lidt format og køber ham fri nu fordi jeg ønsker virkelig ikke at se ham i OB mere i denne omgang nu hvor han jo har skrevet med FCK fra sommer. Hvis FCK ikke køber ham fri mener jeg helt seriøst han bør tilbringe det næste halve år på reserveholdet fordi vi så skal bruge alle vores ressourcer på at spille det hold sammen, som skal kæmpe om top 6 fra næste sæson. Jeg ser det ikke som en straf, men det giver ikke mening at folk som Desler, Greve og JJT skal skiftes til at sidde på bænken til fordel for Falk nu hvor han selv har valgt at hoppe i en FCK trøje.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Øv, jeg synes, at det er trist, hvis det er lykkedes for "moralens sande vogter" at censurere dig
                        Hvor kalder du mig ikke moralens vogter i et indlæg til mig? Hverken du eller Chris har da igennem jeres aktivitet her på forummet været for fine til at bruge mindre pæne gloser og slangs mod andre debatører. Skriv dog til mig hvad du mener i stedet for.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Føj!!!!

                          Er så mega skuffet!

                          Her slutter mit engagement for OB. Her slutter mit engagement for den Danske Liga.

                          Skal høre på min såkladte venner - som er medløbere for en stor klub. Føj - det gider jeg bare ikke.

                          Har intet tilovers for Falk.

                          Har intet tilovers for liga'en som er er så skævvreden. At det er i disse tilfælde man oplever, hvor ondt det gør. Og hvor uretfærdig opbygningen er.

                          Håber Falk bliver buhet herfra og til helvede. Håber hans spinkle ankler knuses. Håber hans knæskade sprænger op! Håber han brænder op!!

                          Lukker mit forum ID. Sælger mit sæsonkort. Og nu vil jeg ud og opleve det virkelige liv - ikke spilde mere tid på fodbold!

                          Der kan ikke svares på indlægget. For jeg er her ikke mere!!!

                          Over and out!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Enig - jeg synes dog at det er forståeligt hvis der ryger nogle enorme finker af panden på forum i de kommende dage - det synes jeg egentligt der skal være plads til - det her er vel den værste transfermæssige episode der er sket i OB nogensinde - ja, værre end Ulrik L, fordi Falk burde være kunnet komme til udlandet.
                            Men de finker må vel kommer fra os alle og ikke kun dem der vil trashe Falk ik?
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Nej undskyld men det holder fandme ikke. De andre unge har set Falks status hos os fans i løbet af de sidste år og når man så skifter klub, så vender det på en tallerken og så er han jeg ved ikke hvad. Jeg tænker ikke at Desler tænker at dette er skide fedt, fordi han står næst i rækken som det ser ud nu.
                              Ja sådan er det i fodbold, det er passion og lidenskab, det der skaber interesse og gang i lægterne om søndagen, det der gør, at fodbold er verdens største sport, og ikke et ligegyldigt anonymt foretagende som håndbold. De der søgte argumenter, dig og andre finder på, holder ingen steder, tværtimod. Desler tænker, at det er kraftedeme fedt at være en del at et miljø, hvor der er så meget nerve, energi, følelser og passion, og det er sgu nok derfor, han valgte fodbolden i sin tid.
                              Kend din sport, din historie, kulturen, og lad vær med at ødelægge den, med dine ligegyldige og lalleglade holdninger.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Ja det kom desværre senere og det er et frygteligt billede at se på. Men har du læst teksten?
                                Har du tænkt over at han ved hvad et halvt år på bænken vil betyde for hans udvikling og dermed chance som starter i FCK?

                                Han vil da blowjobbe Kent Nielsen og sutte røv på klubben for at spille i OB det halvår - men for egen vinding.

                                Han skal have et halvt år på grusbanerne iført seletøj - uden nogen form for boldtræning. Vi skal aflevere den hest i dårligst mulige forfatning.

                                Comment

                                Working...
                                X