Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Du kalder det "svipser", jeg kalder det "utilgivelig bonehead move", som i øvrigt, igen var en DOBBELT fuck up, da han både stillede op med trøjen på Instagram og på FCK.dk med to FORSKELLIGE billeder.

    Det er fodbold det her. Hvis der ikke er nogen, der "går over gevind" en gang imellem er der ingen fankultur.

    Og du er lige som Falk nu. Dem som du forsøger at overbevise bliver ikke overbevist, så der klogeste er at tie stille og ikke puste til ilden med din "fornuft" og "han fortjener respekt" snak. Kan du fornemme folk ikke er enige?

    MvH ChrisOB
    Men der er ja mange forskellige positioner i hensigt til Falk. Det går fra "Jeg hader ham, jeg hader ham altid" til " Han fortjener respekt for sin tidligere præstation" og mange positioner mellem det. (Jeg selv står i dette mellemrum med min position).Og der var ja også et flertal af bruger som vil se ham i holdet i forår (i hvert fald hvis han præstere). Så kan man sige at også i hensigt til din position ikke alle er enig og synes det er ikke helt rigtigt at forvente at Oblisk skulle bedre tie i mine øjne.
    Riffel skriver om en mulig splittelsen under fansene og det ville være ond. Så håber at vi kan acceptere at have forskellige positioner i hensigt til Falk - temaet og står alligevel tilsammen for holdet og klubben. Især i hensigt til vores støtte af holdet på stadion.
    Det ville være fantastisk hvis Falk ville holde kæft nu og vi kunne opleve en god kampdag fredag.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Jeg tilgiver ikke hans skifte. Så kan du kalde mig dum, barnlig eller irrationel, men det er nu en gang sådan jeg og mange andre har det, og det er sådan nogle fanforhold der i høj grad gør, at fodbolden lever.
      Jeg kalder dig ingen ting. Men vi er også mange der synes det modsatte. Er vi ikke med til at gøre at fodbolden lever eller er det forbeholdet nogle udvalgte?
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Jeg har da med sikkerhed lavet mine. Forskellen på mig og Falk er vel grundlæggende at jeg undskyldte for mine, i stedet for at blive ved med at retfærdiggøre dem, og overbevise alle om at det ikke var MIG der lavede en fejl.. ,o)

        Mvh

        MaxHH
        Mener du seriøst at det ville have hjulpet hvis han sagde undskyld?
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          I min verden fortjener han en passende afsked med OB...
          En passende afsked består af fans der jubler med Falk og mener han fortjener en ordentlig afsked - fans der buher af Falk og ikke mener han fortjener det - samt fans der måske ikke går så meget op i hvem, hvornår, og hvorfor...
          Det er jeg helt enig i. Vi har alle vores egen måde at forholde os til det på. Accepterer vi det, så er der ingen splittelse i gruppen. Så er det et spørgsmål om at vi som vi mener en for en og det er måske meget godt i sådan en speget sag.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Du kalder det "svipser", jeg kalder det "utilgivelig bonehead move", som i øvrigt, igen var en DOBBELT fuck up, da han både stillede op med trøjen på Instagram og på FCK.dk med to FORSKELLIGE billeder.

            Det er fodbold det her. Hvis der ikke er nogen, der "går over gevind" en gang imellem er der ingen fankultur.

            Og du er lige som Falk nu. Dem som du forsøger at overbevise bliver ikke overbevist, så der klogeste er at tie stille og ikke puste til ilden med din "fornuft" og "han fortjener respekt" snak. Kan du fornemme folk ikke er enige?

            MvH ChrisOB
            Nej nogle er ikke enige med mig og jeg har skrevet at jeg ikke prøver at overbevise nogle. Men jeg har min holdning til det og den er vel tilladt at komme med. Det har du eller andre på forum vel ikke patent på. Prøv nu lige og se hvad jeg har skrevet indtil videre i dag. Jeg angriber ingen for deres holdning. Jeg siger hvad jeg mener om sagen.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Hønen og ægget...
              som man siger hvis man bare vil have ret
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Men der er ja mange forskellige positioner i hensigt til Falk. Det går fra "Jeg hader ham, jeg hader ham altid" til " Han fortjener respekt for sin tidligere præstation" og mange positioner mellem det. (Jeg selv står i dette mellemrum med min position).Og der var ja også et flertal af bruger som vil se ham i holdet i forår (i hvert fald hvis han præstere). Så kan man sige at også i hensigt til din position ikke alle er enig og synes det er ikke helt rigtigt at forvente at Oblisk skulle bedre tie i mine øjne.
                Riffel skriver om en mulig splittelsen under fansene og det ville være ond. Så håber at vi kan acceptere at have forskellige positioner i hensigt til Falk - temaet og står alligevel tilsammen for holdet og klubben. Især i hensigt til vores støtte af holdet på stadion.
                Det ville være fantastisk hvis Falk ville holde kæft nu og vi kunne opleve en god kampdag fredag.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  som man siger hvis man bare vil have ret
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Mener du seriøst at det ville have hjulpet hvis han sagde undskyld?
                    Ja. Lagt sig fladt ned, og sagt oprigtigt "Undskyld, jeg blev grebet af stemningen, og havde ikke overvejet jeres følelser. Og det er jeg ked af". Meget mere skulle der faktisk ikke til. Så ville jeg i hvert fald have haft nemmere ved at overbevise mig selv om at en våbenhvile var i klubbens bedste interesse, og så tage buheriet de fire til tolv gange han besøger Odense iklædt den grimme trøje. Der er med sikkerhed også nogen der ikke ville have rykket sig en meter, men for mig ville det have gjort en forskel. Om ikke andet ville det have indikeret at han var klar over at han havde lavet en fejl. Det er jeg ikke sikker på at han synes nu, som tingene er lagt frem. Og det kunne han have undgået, ligesom han kunne have undladt at kaste sig ud i "Fodboldfans på Fyn SKAL respektere at jeg ikke respektere dem", hver gang en mikrofon blev rakt frem imod ham.


                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Nej nogle er ikke enige med mig og jeg har skrevet at jeg ikke prøver at overbevise nogle. Men jeg har min holdning til det og den er vel tilladt at komme med. Det har du eller andre på forum vel ikke patent på. Prøv nu lige og se hvad jeg har skrevet indtil videre i dag. Jeg angriber ingen for deres holdning. Jeg siger hvad jeg mener om sagen.
                      Ja og jeg siger, at det du og Falk gør, netop er med til at puste unødvendigt til ilden. Det klogeste i alle henseender er at holde mund. Det burde være gået op for de fleste nu. Det er skam tilladt for dig og Falk at sige og mene, præcis hvad I vil, men det ændrer ikke på, at i situationer som disse er det skønne spildte kræfter, og faktisk direkte kontraproduktivt.

                      Han får aldrig forståelse fra min eller ret mange andre, der har tilkendegivet, at det han har gjort er utilgiveligt, side. Så hvorfor blive ved med at tærske i det? Tror Falk ikke at OB fans ser Canal9? Håber han vi ser det og tænker "jo det kan være han har ret"?

                      At du ikke vil forstå hvor meget det trøje stunt og en mangel på personlig og utvetydig undskyldning betyder, fortæller bare alt om den splittelse, som du så åbenbart mener VI skaber, og ikke spillere ved deres handlinger.

                      Falk er ikke en stakkels forfulgt uskyldighed.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Nej han skaber ikke splittelsen. Det gør vi fans i fællesskab.
                        Det skal jeg lige have igen... Du synes ikke Falk har noget ansvar for den splittelse der er i fanskaren PT, med hans skifte, trøjestunt og utallige interviews efterfølgende, hvor journalisterne lagde spinat ud som han kunne jokke i?

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Men der er ja mange forskellige positioner i hensigt til Falk. Det går fra "Jeg hader ham, jeg hader ham altid" til " Han fortjener respekt for sin tidligere præstation" og mange positioner mellem det. (Jeg selv står i dette mellemrum med min position).Og der var ja også et flertal af bruger som vil se ham i holdet i forår (i hvert fald hvis han præstere). Så kan man sige at også i hensigt til din position ikke alle er enig og synes det er ikke helt rigtigt at forvente at Oblisk skulle bedre tie i mine øjne.
                          Riffel skriver om en mulig splittelsen under fansene og det ville være ond. Så håber at vi kan acceptere at have forskellige positioner i hensigt til Falk - temaet og står alligevel tilsammen for holdet og klubben. Især i hensigt til vores støtte af holdet på stadion.
                          Det ville være fantastisk hvis Falk ville holde kæft nu og vi kunne opleve en god kampdag fredag.
                          Når det gælder følelser så er det ikke altid den bedste løsning at blive ved med at prikke til ilden. Så burde man i stedet lade folk køle ned, og så i stedet lade tingene køre sin gang. Tale er ikke altid guld.

                          Jeg tror, der er nogen, der har et større problem med at acceptere andre folks meninger, end den anden vej rundt. Vi kunne jo bare bladre denne tråd igennem længere tilbage og se hvem, der f.eks kaldte andre debattører lident flatterende øgenavne, og nu liker dit indlæg om "respekt" for andres meninger.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Det skal jeg lige have igen... Du synes ikke Falk har noget ansvar for den splittelse der er i fanskaren PT, med hans skifte, trøjestunt og utallige interviews efterfølgende, hvor journalisterne lagde spinat ud som han kunne jokke i?

                            Mvh

                            MaxHH
                            Eller at han fodrede os af dagen før skiftet, med snakken om ikke at ville skifte til BIF i respekt for OB fans...
                            Det havde da ikke været så svært at sige i efteråret, hvis det er sådan man har det... Nu klinger det bare hult... og det er sikkert også rart nok at blive koblet sammen med en BIF kontrakt når man skal ud og snakke løn med andre klubber, måske især FcK... Det er selvfølgelig spekulationer...

                            Jeg undrer mig også over hvad OB og Falk skulle forhandle for, og hvorfor så sent, for det ville jo aldrig være blevet til noget... men jeg bevæger mig nok ud på endnu tyndere is hvis jeg offentliggør min spekulationer yderligere...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Når det gælder følelser så er det ikke altid den bedste løsning at blive ved med aFalk - temaet il ilden. Så burde man i stedet lade folk køle ned, og så i stedet lade tingene køre sin gang. Tale er ikke altid guld.

                              Jeg tror, der er nogen, der har et større problem med at acceptere andre folks meninger, end den anden vej rundt. Vi kunne jo bare bladre denne tråd igennem længere tilbage og se hvem, der f.eks kaldte andre debattører lident flatterende øgenavne, og nu liker dit indlæg om "respekt" for andres meninger.

                              MvH ChrisOB
                              Men det var ja nu først Sheed og derefter Riffel som begyndte diskussionen idag og "pustede dermed i ilden", hvad ja også er helt o.k. fordi det er ja et debatforum.
                              Men især i hensigt af Falk - temaet var der også enige indlæg fra "den andre side" med en mangel af respekt for andre bruger og deres positioner i mine øjne. Desværre. Jeg har ingen problem med at have forskellige meninger her, hvis det sker med respekt for hinanden. Som jeg sagde: Det er ja et debatforum.
                              Og tænker vi er helt enig at det ville være bedst hvis det bliver roliger i hensigt til temaet så at det kan køle ned. Og derfor skulle til først Falk holde kæft og stoppe dumme udtalelser.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Men det var ja nu først Sheed og derefter Riffel som begyndte diskussionen idag og "pustede dermed i ilden", hvad ja også er helt o.k. fordi det er ja et debatforum.
                                Men især i hensigt af Falk - temaet var der også enige indlæg fra "den andre side" med en mangel af respekt for andre bruger og deres positioner i mine øjne. Desværre. Jeg har ingen problem med at have forskellige meninger her, hvis det sker med respekt for hinanden. Som jeg sagde: Det er ja et debatforum.
                                Og tænker vi er helt enig at det ville være bedst hvis det bliver roliger i hensigt til temaet så at det kan køle ned. Og derfor skulle til først Falk holde kæft og stoppe dumme udtalelser.
                                Falk pustede til ilden. Oblisk øgede den med sin kommentar, der nu er ved at udvikle sig til en omgang: Det er JER der skaber splittelsen - ikke ham.

                                Hvilket jeg bestemt ikke er enig i.

                                Min mening er, at brok over brok ikke giver mindre brok. Det giver dobbelt så meget brok.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X