Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Årets Flophold ifølge Anders Jochumsen og Ole Bjur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Synes tydeligt at det viser at Bjur og Jochumsen, ikke har set ret mange af vores kampe. Jeg kan gang på gang blive irriteret og rystet over, at flere såkaldte eksperter, udtaler sig om ting de reelt ikke har set nok kampe til at have en viden om. Uden at det skal være hate på en enkelt eller flere eksperter, undlader jeg at nævne navne, men her kommer der lige et par citater, jeg har hørt den seneste uges tid om OB.

    "Falk er bare gået ekstremt tilbage i hans udvikling. Når man i en efterårssæson, kun formår at lave 2 mål og en enkelt assist, som hængende angriber, så er det tegn på at det topniveau vi alle troede han havde, åbenbart ikke er der".
    - For det første udtaler vedkommende sig slet ikke om at han har været ude med en længere skadespause, og for det andet har Falk spillet LANGT hovedparten af tiden, som kant. Og for det tredje har Falk rent faktisk haft 3. sidste berøring på en del af vores mål, men det kan ikke ses i statistikken. Helt tydeligt tegn på en person, som ikke har set mange af vores kampe, og bare kigger på en statistik og udtaler sig ud fra det.

    Andet citat, dog fra en anden "ekspert":
    "OB's bedste indkøb denne sommer var Lado. En lille hurtig spillertype, der kan true modstanderens forsvar med dybdeløb, noget OB har manglet"
    - Lille og hurtig vil jeg nu ikke kalde ham, og heller ikke mange dybdeløb man ser fra ham, han er vel mere betegnelsen på en boksspiller.

    Begge udtalelser stammer fra udsendelser (to forskellige), hvor de såkaldte eksperter har skulle gennemgå alle holdene i Superligaen, og komme med blandt andet bedste indkøb og flop.
    Synes virkeligt at det er latterligt at de skal svare på spørgsmål om alle hold, når de tydelig vis ikke har kendskab til ret mange af holdene. Jeg ved godt de fleste ved mest om BIF og FCK, og hvis de kun skulle udtale sig om hvad de havde viden om, ville langt det meste omhandle disse to hold.
    Men kunne man helt utopisk forlange at eksperterne, læste bare lidt op på hvad de udtaler sig om, og bare så lidt flere Superligakampe, før man kan kalde sig ekspert.

    Comment

    Working...
    X