Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Goalshow fra efterårssæsonen 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Goalshow fra efterårssæsonen 2014

    Endnu en halvsæson er færdigspillet, og det er jo ensbetydende med en video fra min side af.

    https://www.youtube.com/watch?v=43KyyPEwJI0

    God jul og godt nytår!

    #2
    Lækkert lækkert, altid sjovt at gense. Tak for det :).

    Comment


      #3
      Lækkert arbejde.

      (Og vi gamle røvhuller kan jo bare skrue ned for musikken og sætte noget Bruce Springsteen på )
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #4
        Tak

        Og helt enig med onkel mht musikken

        Comment


          #5
          Tjaa musikken kan jeg ikke gøre så meget ved (youtube rettigheder osv), men jeg ved godt at den ikke er den bedste

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
            Tjaa musikken kan jeg ikke gøre så meget ved (youtube rettigheder osv), men jeg ved godt at den ikke er den bedste
            Det skal du ikke tænke over. Det er så absolut videoen og dit gode arbejde, der er det vigtigste.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
              Tjaa musikken kan jeg ikke gøre så meget ved (youtube rettigheder osv), men jeg ved godt at den ikke er den bedste
              no worries

              Comment


                #8
                Havde egentligt glemt hvor mange hovedstød der var..... Og et straffe...

                Godt der ikke er nogen der laver noget på de store chancer... Puha��
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #9
                  Tak for det. Jeg håber, din foråresshow 2015 vil være længere ... mange flere mål.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Lækkert lækkert! Tak. God jul og godt nytår til dig, og selvfølgelig også til alle andre .
                    Nu går fremad

                    Comment


                      #11
                      Godt arbejde. Fedt at gense. Håber at se mere til sommer
                      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                      Kristian Morre

                      Comment


                        #12
                        Fed video! Kanon arbejde - sjovt at se den samme dag som eye4talents undersøgelse kommer ud; i kort sammendrag kan man se, at vi faktisk har lavet mange af målene efter gennemspillede angreb, der ender tæt under mål - under Ove P, vel at mærke. Målene fra Troels-tiden virker pudsigt nok mere tilfældige - man skulle jo tro, at det burde være omvendt.
                        Last edited by nixcha; 10-12-2014, 22:28.

                        Comment

                        Working...
                        X