ER. Rigtig god kamp af ham. Som så mange gange før. Held og lykke i hjem landet!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mom OB-Aab
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægRuud får min afskedskamp eller ej. Han spiller fremragende i dag både offensivt og defensivt. Lægger man mærke til hvor lidt gennembrud der er i vores højreside i forhold til venstre siger det alt om hans klasse. Vil fandme savne den mand!!!Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlægJeg tror der menes hvor mange gennembrud der er imod os.. Og at der er færre i Espens side, da han har godt styr på den slags.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægJeg mener at Ruud fuldstændig lukker af for indlæg og andre farlige situationer fra AaB mens vores venstre side havde mere end svært ved at lukke ned. Bl.a. kom Aab's mål jo derfraBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægRuud, "desværre". Viser virkelig hvad vi mister. Men god kamp og fight af alle.
Efter min mening, forståes.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJeg stemmer også på Espen, men jeg vil vove at påstå at den Espen vi "mistede" i første omgang ikke var den Espen vi mister nu. I halvanden sæson var han lige så dårligt spillende som alle de andre. Ærgeligt at han viser det niveau, når han endegyldigt forlader os. Men i halvanden sæson spillede han, generelt, som en pose nødder. Både offensivt, men især defensivt.
Efter min mening, forståes.
MvH ChrisOB
Comment
Comment