Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom OB-Aab

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    ER. Rigtig god kamp af ham. Som så mange gange før. Held og lykke i hjem landet!
    Nu går fremad

    Comment


      #17
      DH herfra. Har virkelig leveret de sidste kampe.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Ruud får min afskedskamp eller ej. Han spiller fremragende i dag både offensivt og defensivt. Lægger man mærke til hvor lidt gennembrud der er i vores højreside i forhold til venstre siger det alt om hans klasse. Vil fandme savne den mand!!!
        øøøhhhh, hva' mener du
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          øøøhhhh, hva' mener du
          Jeg tror der menes hvor mange gennembrud der er imod os.. Og at der er færre i Espens side, da han har godt styr på den slags.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
            Jeg tror der menes hvor mange gennembrud der er imod os.. Og at der er færre i Espens side, da han har godt styr på den slags.
            åh ja sådan kan den selvf. også drejes jeg beklager min uforståenhed
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #21
              Ruud, med Azer som 2´er...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Snagglepuss Se indlæg
                Ruud! (eller Ruth)
                Hahahaha, ja det må man tage med når man i sidste øjeblik vælger at vise kampen(heldigvis). Men var til tider svært at tage kampen seriøst når han havde bolden
                OBeliever

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  øøøhhhh, hva' mener du
                  Jeg mener at Ruud fuldstændig lukker af for indlæg og andre farlige situationer fra AaB mens vores venstre side havde mere end svært ved at lukke ned. Bl.a. kom Aab's mål jo derfra

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Jeg mener at Ruud fuldstændig lukker af for indlæg og andre farlige situationer fra AaB mens vores venstre side havde mere end svært ved at lukke ned. Bl.a. kom Aab's mål jo derfra
                    ja det har jeg erfaret, men AaB's højre side er altså også stærk. OB er slet ikke det eneste hold der har problemer med Dalsgård og co
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #25
                      Busuladzic.

                      Ruud, Toppel og Høegh gør det også rigtig godt. Spelmann kæmper fint, selv Bodul havde et fint indhop. Alt i alt en rigtig god kamp af drengene. Med lidt mere skarphed havde vi vundet med to.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #26
                        Lidt sent ude måske, men Ruud som MoM herfra. Azer, Falk og Spellman var også fænomenale!

                        Comment


                          #27
                          Ruud, "desværre". Viser virkelig hvad vi mister. Men god kamp og fight af alle.

                          Comment


                            #28
                            Ruud
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                              Ruud, "desværre". Viser virkelig hvad vi mister. Men god kamp og fight af alle.
                              Jeg stemmer også på Espen, men jeg vil vove at påstå at den Espen vi "mistede" i første omgang ikke var den Espen vi mister nu. I halvanden sæson var han lige så dårligt spillende som alle de andre. Ærgeligt at han viser det niveau, når han endegyldigt forlader os. Men i halvanden sæson spillede han, generelt, som en pose nødder. Både offensivt, men især defensivt.

                              Efter min mening, forståes.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Jeg stemmer også på Espen, men jeg vil vove at påstå at den Espen vi "mistede" i første omgang ikke var den Espen vi mister nu. I halvanden sæson var han lige så dårligt spillende som alle de andre. Ærgeligt at han viser det niveau, når han endegyldigt forlader os. Men i halvanden sæson spillede han, generelt, som en pose nødder. Både offensivt, men især defensivt.

                                Efter min mening, forståes.

                                MvH ChrisOB
                                jeg giver TB skylden for dette. Ruud passer meget bedre ind i Ove's system..

                                Comment

                                Working...
                                X