Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AAB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-AAB

    Risgaard i karantæne til kampen.. Har lige fået gult mod FCK..

    jeg tror på en snæver sejr

    #2
    Og de taber højst sandsynligt kampen mod FCK. Må alt andet luge kunne bruges til vores fordel, plus at de har en vigtig el kamp mod rio ave er par dage efter de møder os. Spiller vi vores spil og lykkes med det, ser jeg muligheder.

    Comment


      #3
      KEP også i karantæne.
      2 meget vigtige spillere for dem

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
        Og de taber højst sandsynligt kampen mod FCK. Må alt andet luge kunne bruges til vores fordel, plus at de har en vigtig el kamp mod rio ave er par dage efter de møder os. Spiller vi vores spil og lykkes med det, ser jeg muligheder.
        Samme her. Tæt på at vi kan hente dem jo og slutte som 7'er vel hvis alt flasker sig..
        vildt at tænke på

        Comment


          #5
          Jeg kan ikke lade være med at hænge mig i, at AaB er det hold med færrest chancer, samt det kun er SIF der har lavet færre mål end dem... de er helt i bund på alle områder hvad det går, undtaget når det kommer til chancer pr. mål, så er de ret godt med... Vi skal sgu sørge for ikke at give dem de dumme chancer der, for de er virkelig dårlige til selv at skabe dem...

          Omvendt lukker de ikke mange mål ind, det er det hold der skal flest chancer til for at score imod, så jeg ved sgu ikke hvad vores gummistøvler skal gøre, men 0-0 lyder forkert at gætte på, så 1-1 måske...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Jeg kan ikke lade være med at hænge mig i, at AaB er det hold med færrest chancer, samt det kun er SIF der har lavet færre mål end dem... de er helt i bund på alle områder hvad det går, undtaget når det kommer til chancer pr. mål, så er de ret godt med... Vi skal sgu sørge for ikke at give dem de dumme chancer der, for de er virkelig dårlige til selv at skabe dem...

            Omvendt lukker de ikke mange mål ind, det er det hold der skal flest chancer til for at score imod, så jeg ved sgu ikke hvad vores gummistøvler skal gøre, men 0-0 lyder forkert at gætte på, så 1-1 måske...
            Hva med 1-0

            Alle gode gange 3

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Samme her. Tæt på at vi kan hente dem jo og slutte som 7'er vel hvis alt flasker sig..
              vildt at tænke på
              Edit. Vi kan faktisk slutte som 6'er hvis alle resultater er med os

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Hva med 1-0

                Alle gode gange 3
                Nu må vi ikke glemme at der også er en dommer...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #9
                  3-0 over åb så er vi forbi dem .... vildt med den elendige start men ikke urealistisk

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    3-0 over åb så er vi forbi dem .... vildt med den elendige start men ikke urealistisk
                    Ville være en FANTASTISK afslutning på året. især hvis det kombineres med 0 point til Efb, Sdj og Hobro
                    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Nu må vi ikke glemme at der også er en dommer...
                      Jeg tror på det

                      Comment


                        #12
                        Jeg mindes stadig snekampen med 5-0 sejr, som også var den sidste inden pausen

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                          3-0 over åb så er vi forbi dem .... vildt med den elendige start men ikke urealistisk
                          Bestemt ikke.
                          Men sker nok ikke. Bare alene at komme a point med de danske mestre ville være fantastisk

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Jeg mindes stadig snekampen med 5-0 sejr, som også var den sidste inden pausen
                            åååååhhhhhh disse minder. Det dem der gir livet værdiiii..

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              Jeg mindes stadig snekampen med 5-0 sejr, som også var den sidste inden pausen
                              Måske gik du før tid dengang ;-)
                              Kan oplyse at den sluttede 6-0
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment

                              Working...
                              X