Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AAB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Vi må sende en tak til FCM. Der findes intet så demoraliserende for et hold, som at spille til 3 point og få nul. Vi kender det selv, fra vores tur ned af.

    Tvivler på at FCV får noget med fra Hobro kampen.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
      Vi må sende en tak til FCM. Der findes intet så demoraliserende for et hold, som at spille til 3 point og få nul. Vi kender det selv, fra vores tur ned af.

      Tvivler på at FCV får noget med fra Hobro kampen.
      Tror det bliver kampen som ingen vil tabe og ingen formår at vinde. Altså at det ene hold ikke kan dominere det andet og at den ender uafgjort som ville passe os fint

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Tror det bliver kampen som ingen vil tabe og ingen formår at vinde. Altså at det ene hold ikke kan dominere det andet og at den ender uafgjort som ville passe os fint
        Bedømt på sidste runde, så er vi monster dårligere end Aab, men hjemme har vi vist styrke, men sætter den alligevel til 25%-25%-50% for 3,1 eller 0 points.
        FCV spillede rigtigt fint mod FCM, men SIF har jo også spillet godt i perioder. Men ud fra spil, så er vi vel kun 12., eller 11. bedst i ligaen. Heldigvis betyder træner og effektivitet også en del.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Bedømt på sidste runde, så er vi monster dårligere end Aab, men hjemme har vi vist styrke, men sætter den alligevel til 25%-25%-50% for 3,1 eller 0 points.
          FCV spillede rigtigt fint mod FCM, men SIF har jo også spillet godt i perioder. Men ud fra spil, så er vi vel kun 12., eller 11. bedst i ligaen. Heldigvis betyder træner og effektivitet også en del.
          Jeg hentydede til FCV-Hobro kampen dog..
          men er enig i at Aab spiller bedre fodbold end vi gør. Men de har 2 vigtige karantæner(for os) og 2 angribere der nægter at score uanset antal chancer..
          vi spiller ikke super godt men er begyndt at stå godt på banen og kæmper som vilde. Samtidig er vi begyndt at komme til mange chancer der giver 1-2 mål pr kamp. Det burde være nok til point mod Aab.
          Jeg sætter den til 30-40-30

          Comment


            #35
            Lad os alle komme på stadion og hjælpe gutterne til sejr .
            Husk iøvrigt at datoen 6. dec er historisk i OB regi . Det er 20 års dagen for den største enkeltstående bedrift af et dansk klubhold . Måske vi skulle stille op i de gamle super fede gul/sorte striber :-) ..
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg hentydede til FCV-Hobro kampen dog..
              men er enig i at Aab spiller bedre fodbold end vi gør. Men de har 2 vigtige karantæner(for os) og 2 angribere der nægter at score uanset antal chancer..
              vi spiller ikke super godt men er begyndt at stå godt på banen og kæmper som vilde. Samtidig er vi begyndt at komme til mange chancer der giver 1-2 mål pr kamp. Det burde være nok til point mod Aab.
              Jeg sætter den til 30-40-30
              Oven i hatten skal man nok heller ikke undervurdere den selvtillid og optimisme som opstår når man ikke har mistet point på hjemmebane siden Troels var træner. AAb har haft et hårdt efterår med Europa, opslidende pokalkampe og et pointmæssigt skuffende efterår i superligaen. Derfor kan vi i min optik sagtens bide skeer med dem, hvis vi rammer samme niveau som i de sidste par hjemmekampe. Det bliver selvfølgelig svært hvis AaB spiller op til deres bedste, men det er ikke lykkedes for dem i mange kampe i det her efterår, så jeg lader begejstringen over vores succes på det sidste drive mig frem til, at blive skuffet hvis ikke vi får point på kontoen

              Comment


                #37
                Har Aab ikke også deres sidste EL kamp i ugen efter vi møder dem.

                Og med en sejr i Portugal er de videre, så kan jo være at deres fokus ligger lidt mere på det.

                Ved godt de vil sige den ikke gør, men lad os være ærlige og sige at den nok gør det mere end man siger :)

                Comment


                  #38
                  Hvor mange herinde tror, at dette muligvis kan være Falk's sidste kamp?
                  Jeg mener; klubben trænger i dén grad til penge. Falk er det største salgsemne. OB kan ikke holde på ham, hvis buddet kommer.
                  Og så dukker det største skræk-scenarie op: Kan der "være røg uden ild" i forbindelse med de Brøndby-rygter der var oppe tidligere...?
                  Man kan jo ikke fortænke ham í at smutte - selv så stor klubmand som han er...

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                    Hvor mange herinde tror, at dette muligvis kan være Falk's sidste kamp?
                    Jeg mener; klubben trænger i dén grad til penge. Falk er det største salgsemne. OB kan ikke holde på ham, hvis buddet kommer.
                    Og så dukker det største skræk-scenarie op: Kan der "være røg uden ild" i forbindelse med de Brøndby-rygter der var oppe tidligere...?
                    Man kan jo ikke fortænke ham í at smutte - selv så stor klubmand som han er...
                    Tror det ikke. Først skal der lige komme et bud, og selv om der sikkert er interesserede klubber, så er spørgsmålet, om de vil give prisen her nu eller vente til sommer, hvor OB sikkert er mere til at tale med. Med mindre han løfter sit niveau over foråret og på den måde gør noget ved prisen, så tror jeg han kunne ryge for en 4-6 mio til sommer.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                      Hvor mange herinde tror, at dette muligvis kan være Falk's sidste kamp?
                      Jeg mener; klubben trænger i dén grad til penge. Falk er det største salgsemne. OB kan ikke holde på ham, hvis buddet kommer.
                      Og så dukker det største skræk-scenarie op: Kan der "være røg uden ild" i forbindelse med de Brøndby-rygter der var oppe tidligere...?
                      Man kan jo ikke fortænke ham í at smutte - selv så stor klubmand som han er...
                      Jeg håber det virkelig ikke, da det vil betyde at en helt ny højreside skal spilles ind på holdet henover vinterpausen, men i vores situation har alt jo selvfølgelig en pris, og selvom Brøndby har været ude at sige, der ikke skal investeres vildt i det kommende vindue, så kan de godt finde på at lægge en sum vi ikke kan sige nej til. Brøndby har ikke for alvor ramt det niveau de regnede med, med de tilgange de har fået, og en type som falk, vil jo kunne gå ind og skabe noget kreativt, såfremt han rammer topniveauet.
                      Jeg tror dog ikke udenlandske klubber er villige til at lægge en acceptabel pose penge for ham, oven på et lidt skuffende efterår.

                      Comment


                        #41
                        Jeg kunne godt se et farvel til Falk her til vinter, ikke jeg tror mest på det, men det er bestemt ikke umuligt, selvom en skade og dårlige præstationer nok ikke har skaffet flere interesserede...

                        Jeg synes så at det ville være det helt rigtige, for mig er det ved at være tiden nu, til sommer runder han et år tilbage, prisen begynder måske allerede her i foråret kun at gå én vej, ja eller fra nu af, og vi bliver altså bare den lille i evt. forhandlinger til sommer, netop pga. kontrakten rinder ud, og så fordi Falk med statsgaranti vil videre... Hvad prisen så er for Falk nu, oven på efteråret her, og med et års tid til at klubberne frit må tale med ham, det ved jeg så ikke...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #42
                          Med Falks nuværende form, så kan det kun blive til en mellemklub i Holland. Det er vel heller ikke så interessant for ham. Håber naturligvis at vinterpausen gør hans krop godt - måske har han glasben - måske har det bare været uheld.
                          Bif betaler altid gerne en overpris, men på et tidspunkt bliver de nødt til at stole på indkøbene og prøve at spille et hold sammen. Håber naturligvis, at de går konkurs inden vi når så langt.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Tror det ikke. Først skal der lige komme et bud, og selv om der sikkert er interesserede klubber, så er spørgsmålet, om de vil give prisen her nu eller vente til sommer, hvor OB sikkert er mere til at tale med. Med mindre han løfter sit niveau over foråret og på den måde gør noget ved prisen, så tror jeg han kunne ryge for en 4-6 mio til sommer.
                            Tror nu næppe det er interessant for OB at sælge Falk for 4 mill

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              Tror nu næppe det er interessant for OB at sælge Falk for 4 mill
                              Og da slet ikke til en rival som BIF. Ellers så er der da ingen ambitioner tilbage...
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                #45
                                Hvad skulle trække Falk op over de 5-6 mio..?
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X