Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AAB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Jeg mindes stadig snekampen med 5-0 sejr, som også var den sidste inden pausen
    Mit baggrundsbilled er pt. det hvor helveg står og klapper ud til stiften sammen med alle de andre, i mens sneen daler!!

    Er det ikke her vi sørger for at samle så mange som muligt på MEKKA?????????
    Sidste kamp, 12. spiller, 3 point og fantastisk jul?!

    Comment


      #17
      Man kan kun håbe at FCM vinder idag. Vi slår Aab og FCV og Hobro spiller uafgjort i den sidste kamp. Så kravler vi godt der op af

      http://www.fyens.dk/sport/OBs-jul-ka...rtikel/2617926

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Man kan kun håbe at FCM vinder idag. Vi slår Aab og FCV og Hobro spiller uafgjort i den sidste kamp. Så kravler vi godt der op af

        http://www.fyens.dk/sport/OBs-jul-ka...rtikel/2617926
        Har godt nok svært ved at håbe på en FCM sejr , en uafgjort vil være fint med mig . Håber på vi selv sørger for at hente de nødvendige point . Sejr lørdag vil give et super udgangspunkt til foråret .

        Alle mand på Mekka .. Tag godt med tøj på og kom væk fra skærmen , eller deltag i stemningen
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Har godt nok svært ved at håbe på en FCM sejr , en uafgjort vil være fint med mig . Håber på vi selv sørger for at hente de nødvendige point . Sejr lørdag vil give et super udgangspunkt til foråret .

          Alle mand på Mekka .. Tag godt med tøj på og kom væk fra skærmen , eller deltag i stemningen
          Håber meget på FCM af 2 grunde. For det første vil det give FCV lidt tro på livet, såfremt de kan tabe points fra FCM, som er rigtigt godt kørende. 2. ville glæde mig enormt, at se BIF og FCK bløde ekstra hårdt pga. mange udgifter og dårlige sportslige resultater. Håber stadig det vender for os en dag, og at vi kan begynde at købe spillere fra en bedre hylde.

          Comment


            #20
            Kampen imod AaB bliver interessant: nu har vi spillet 4 kampe imod modstandere, som var til at tale med, og vundet de 3. AaB er noget andet: de spiller ca. 4 gange så godt som os - selv om de nu her mangler skarphed i feltet; det var nærmest latterligt imod FCK, som regulært blev kørt rundt på røv og albuer i dele af kampen.

            Nu kan vi måle fremgangen på en noget højere klinge, for mig at se. Selv om AaB mangler to nøglespillere og heller ikke har den bredeste trup, så er de fortsat favoritter i mine øjne: hvis de får sat deres spil, så kan det blive en sur kamp at se på. Omvendt så skal vi håbe på en lidt rodet kamp, hvor vi lykkes med at presse dem oppe på banen - kan det lykkes, så kan vi få noget ud af det imod et forsvar, der har vist nogle svaghedstegn til tider (men dog langt færre end vores eget).

            Tror på en kamp uden specielt mange mål - begge holds angribere sprudler ikke ligefrem for tiden - hvor meget afhænger af, hvor meget vi kan presse AaB. Får de lov at spille, så har vi ikke mange chancer over 90+ minutter.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Har godt nok svært ved at håbe på en FCM sejr , en uafgjort vil være fint med mig . Håber på vi selv sørger for at hente de nødvendige point . Sejr lørdag vil give et super udgangspunkt til foråret .

              Alle mand på Mekka .. Tag godt med tøj på og kom væk fra skærmen , eller deltag i stemningen
              Jeg har det også svært med at heppe på FCM, men i en højere sags tjeneste vil jeg alliwl gøre det i aften...kan vi så selv nuppe et point eller tre mod AaB kan vi gå på juleferie med en rimelig afstand til stregen og dermed en ganske god mavefornemmelse. Det forlyder at Slagelse og Hobro mødes i næste runde, så mindst et af de hold, jeg tror vi skal hænge nedrykningshatten på ved siden af Silkeborg kommer til at sætte points til.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Bestemt ikke.
                Men sker nok ikke. Bare alene at komme a point med de danske mestre ville være fantastisk
                På en god dag kan vi godt slå AaB, men imo er det nu IKKE realistisk at vi kan slå dem med 3. Men mindre kan nu også gøre det, synes jeg. Jeg sælger den gerne for 1-0 eller 2-1

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  3-0 over åb så er vi forbi dem .... vildt med den elendige start men ikke urealistisk
                  Jo, det er komplet urealistisk....AAB spiller langt bedre end os og vi skal være glade for et enkelt point.
                  Last edited by Entusiastens; 01-12-2014, 18:01.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                    Jeg har det også svært med at heppe på FCM, men i en højere sags tjeneste vil jeg alliwl gøre det i aften...kan vi så selv nuppe et point eller tre mod AaB kan vi gå på juleferie med en rimelig afstand til stregen og dermed en ganske god mavefornemmelse. Det forlyder at Slagelse og Hobro mødes i næste runde, så mindst et af de hold, jeg tror vi skal hænge nedrykningshatten på ved siden af Silkeborg kommer til at sætte points til.
                    yes 1-0 til FCM - go go og smader deres målscore- kan blive vigtigt.

                    Comment


                      #25
                      1-1

                      Comment


                        #26
                        Vi overvintrer hermed over stregen

                        Men bliver det med 1p eller 7p??? Eller noget midt i mellem

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Vi overvintrer hermed over stregen

                          Men bliver det med 1p eller 7p??? Eller noget midt i mellem
                          6 vil være fint....så holder vi nemlig samtidig snor i Hobro.

                          Comment


                            #28
                            Vi sejrer og Hobro-FCV ender uafgjort.. Så har vi 6p ned med en meget bedre målscore samt hentet Hobro,Aab og måske kommet foran Efb og Sdj..
                            drømmescenariet. Er det vores tur til tidlige julegaver?

                            jeg håber det så meget

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Vi sejrer og Hobro-FCV ender uafgjort.. Så har vi 6p ned med en meget bedre målscore samt hentet Hobro,Aab og måske kommet foran Efb og Sdj..
                              drømmescenariet. Er det vores tur til tidlige julegaver?

                              jeg håber det så meget
                              Det kræver vi kan være den 12. Mand mod AAB. Selvom det drøn koldt skal Mekka fyldes

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                                Det kræver vi kan være den 12. Mand mod AAB. Selvom det drøn koldt skal Mekka fyldes
                                vi skal give den max gas, og spillerne skal give os noget at "gasse" af
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X