Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCN 23/11/2014

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Jeg kommer hver sommer til Fynshoved og også forsøge at få derudover et flere weekender om året at komme i Treforpark. "Stiften" er en oplevelse - bedre end alt i tysk fodbold - derfor jeg kan lide at køre langt. Altid OB.
    Thumbs up!
    Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Jeg kommer hver sommer til Fynshoved og også forsøge at få derudover et flere weekender om året at komme i Treforpark. "Stiften" er en oplevelse - bedre end alt i tysk fodbold - derfor jeg kan lide at køre langt. Altid OB.
      Lækkert

Comment

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Okay....lige netop den her sætning er næsten perfekt dansk :D

Og som en anden spørger: Hvordan kan det være, du er interesseret i netop OB?
        Jeg kommer til Fyns Hoved på ferie siden jeg var en lille dreng og kommer til hjemmekampe når dette er muligt. Atmosfæren på stadion er stor. Vi synger og fejrer uden aggression og vold, der findes på tysk fodbold ofte. Jeg laerer lidt dansk og håber den kommer også over stregen en dag. Det ville glæde mig, hvis vi vil se på "Stiften". Jeg er den i Lasse Nielsens trøje, der synger i en dårlig dansk, men højt og med hjerter.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Jeg kommer til Fyns Hoved på ferie siden jeg var en lille dreng og kommer til hjemmekampe når dette er muligt. Atmosfæren på stadion er stor. Vi synger og fejrer uden aggression og vold, der findes på tysk fodbold ofte. Jeg laerer lidt dansk og håber den kommer også over stregen en dag. Det ville glæde mig, hvis vi vil se på "Stiften". Jeg er den i Lasse Nielsens trøje, der synger i en dårlig dansk, men højt og med hjerter.
          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Hold da kæft en spændende kamp set fra lægterne i dag. For første gang i meget lang tid skuffede OB ikke, hvor det ellers lå i kortene, at det skulle gå galt til sidst.

Der var så meget positivt at tage fat i, at det lover godt for fremtiden. 3 hjemmesejre i træk - hvilket i følge mine undersøgelser ikke er sket siden august 2011 - for over 3 år siden. Masser af gejst og kampånd. Fantastisk pres på FCNs boldholder de første 50 minutter, som fuldstændig ødelagde deres kombinationsspil.

Det sætter Troels Bechs ikke rædselsregime - men rædselsfulde regime i relief - hold da kæft, hvor har han da bare været ynkelig til at føre sine tanker ud i praksis (hvis de dog overhovedet eksisterer...) og få holdet til at præstere og agere som en enhed. Min egen lommefilosofiske tolkning af ham er, at for mange spillere simpelthen ikke har haft respekt nok for ham som leder af projektet. OP er bare en autoritet i dansk fodbold og der er han på resultater og ikke smarte TB-floskler - det kan spillerne mærke - han giver dem værktøjerne til at fungere som et hold, det fungerer efter kort tid - det skaber bare øjeblikkelig respekt og tro på tingene - det er naturligvis meget tidligt at konkludere noget - men alligevel: hold da op, hvor virker OP som en træner, der er dygtig til det der skal til, når man er et bundhold.

Det er jo et forvandlet hold - vi sidder og ser på. Det er tydeligt at se, hvad planen er offensivt i dag: Lange bolde ned bag deres meget flade forsvarsopstilling - ja generelle holdopstilling, hvor man enten kan løbe i dybden eller heade den bagud, hvor en OBer venter på at opsamle en returbold. Så står man pludselig 2 OBere mod én FCN forsvarer og kan bygge videre derfra. Det blev farligt uhyggeligt mange gange i dag.
            Det kan godt være, at det ikke er uhyggeligt nyskabende - men dog ekstremt effektivt og det er det der er brug for på et bundhold.

Masser af bevægelse af spillerne uden bold på nær 20 minutter i 2. halvleg, hvor den gamle "syge" viste sit grimme ansigt. Men heldigvis trådte Falk i karakter og holdt på bolden for at skabe lidt ro.

Der er kvalitetsmangler på holdet - hvor nok Toppel er den svageste - ja, vel nærmest svageste 1. målmand i ligaen. Elendig boldomgang og sparketeknik. Derudover har vi jo i flere kampe set ham lave deciderede drops - det går bare ikke i længden.

Til sidst en Forumobservation: der er nærmest larmende tavshed på Forum, når OB har vundet - så er der ikke noget at brokke sig over - det er sgu lidt (meget) trist....
            helt enig hele vejen rundt, især omkring vores målmandssituation. Ove kan forhåbentlig finde en klassemålmand til os i vinterpausen. Samtidig synes jeg Azer har mange spændende kvaliteter, men han laver altså nogle fejl i kampen, som meget nemt kunne være blevet meget dyre, hvi FCN havde været en smule skarpere. Desler vil jeg også gerne se mere til, men det er fornuftigt at Ove holder fast i sin idealopstilling så holdet kan få noget kontinuitet. Endnu en af de ting TB talte meget om, men som aldrig rigtig blev ved andet end snakken.

Comment

Skal ses!!!

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...-svaekket-fcn/

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Er jeg den eneste der får et halvandet år gammelt sammendrag af vores sejr på 1-0 over Nordsjælland på mål af Jeppe Hansen?

MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Er på ingen måde fan af Toppel, men i dag formåede han faktisk ikke at sparke bolden ud af banen i uprovokerede situationer. Det har han minimum gjort ÉN gang pr. kamp i så lang tid, jeg kan huske. Han lavede så til gengæld en del helt skæve bolde op i gennem midten. Lidt skidt at sparke den til højre, når halvdelen af holdet har samlet sig i venstre side. Men der er stadig lidt fremgang. Måske det er et punkt de reelt arbejder på at gøre bedre, for det har været himmelråbende tydeligt i lang tid.
                  Når det så er sagt, så kan jeg godt leve med ham midlertidigt alene for den energi, han bidrager med.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Er jeg den eneste der får et halvandet år gammelt sammendrag af vores sejr på 1-0 over Nordsjælland på mål af Jeppe Hansen?

MvH ChrisOB
                    Helt ærligt, ville det så ikke være sært hvis du var den eneste? Det er samme link på din computer, som det er på vores...
                    https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Hold da kæft en spændende kamp set fra lægterne i dag. For første gang i meget lang tid skuffede OB ikke, hvor det ellers lå i kortene, at det skulle gå galt til sidst.

Der var så meget positivt at tage fat i, at det lover godt for fremtiden. 3 hjemmesejre i træk - hvilket i følge mine undersøgelser ikke er sket siden august 2011 - for over 3 år siden. Masser af gejst og kampånd. Fantastisk pres på FCNs boldholder de første 50 minutter, som fuldstændig ødelagde deres kombinationsspil.

Det sætter Troels Bechs ikke rædselsregime - men rædselsfulde regime i relief - hold da kæft, hvor har han da bare været ynkelig til at føre sine tanker ud i praksis (hvis de dog overhovedet eksisterer...) og få holdet til at præstere og agere som en enhed. Min egen lommefilosofiske tolkning af ham er, at for mange spillere simpelthen ikke har haft respekt nok for ham som leder af projektet. OP er bare en autoritet i dansk fodbold og der er han på resultater og ikke smarte TB-floskler - det kan spillerne mærke - han giver dem værktøjerne til at fungere som et hold, det fungerer efter kort tid - det skaber bare øjeblikkelig respekt og tro på tingene - det er naturligvis meget tidligt at konkludere noget - men alligevel: hold da op, hvor virker OP som en træner, der er dygtig til det der skal til, når man er et bundhold.

Det er jo et forvandlet hold - vi sidder og ser på. Det er tydeligt at se, hvad planen er offensivt i dag: Lange bolde ned bag deres meget flade forsvarsopstilling - ja generelle holdopstilling, hvor man enten kan løbe i dybden eller heade den bagud, hvor en OBer venter på at opsamle en returbold. Så står man pludselig 2 OBere mod én FCN forsvarer og kan bygge videre derfra. Det blev farligt uhyggeligt mange gange i dag.
                      Det kan godt være, at det ikke er uhyggeligt nyskabende - men dog ekstremt effektivt og det er det der er brug for på et bundhold.

Masser af bevægelse af spillerne uden bold på nær 20 minutter i 2. halvleg, hvor den gamle "syge" viste sit grimme ansigt. Men heldigvis trådte Falk i karakter og holdt på bolden for at skabe lidt ro.

Der er kvalitetsmangler på holdet - hvor nok Toppel er den svageste - ja, vel nærmest svageste 1. målmand i ligaen. Elendig boldomgang og sparketeknik. Derudover har vi jo i flere kampe set ham lave deciderede drops - det går bare ikke i længden.

Til sidst en Forumobservation: der er nærmest larmende tavshed på Forum, når OB har vundet - så er der ikke noget at brokke sig over - det er sgu lidt (meget) trist....
                      Enig i det hele. Jeg er af den overbevisning at vi burde have vundet den kamp mindst 3-0 med de 100% chancer som Spelmann, Kryger og Larsen har. Så det eneste man kan ærgre sig over i går er at spillerne ikke fik et selvtillidsboost ved at lukke kampen tidligere.

Mht tavsheden på forum, så tror jeg de mange dårlige oplevelser i 3 år har begrænset begejstringen ved at vinde af frygt for den næste kamp. Måske det snart kan vende...

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

MvH ChrisOB
                        det var også derfor at jeg skrev at det skal ses

Comment

Ove lever op til den tillid, jeg havde til ham. Og TRoels til den mistillid jeg fik til ham. Vi rykker ikke ned. Men er vi ikke lige lovligt afhængige af storindkøbet Lasse Nielsen. Og så skal vi stadig have en god angriber mere og ja, der er ingen vej udenom, en førstemålmand.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Det tangerer satme verdensklasse :-)
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

Jeg husker en TB som i 2,5 år skreg på genpres... Og hvad skete der - ikke en fløjtende fis!
                              Så ser jeg en Ove P som på 2 måneder har bragt en Azer ind, fået holdet til at arbejde sammen ved hjælp af en helvedes masse møder og samtaler - og hvad sker der så? Genpresset fungerer - og vi vinder så mange bolde over det mest boldsikre hold i ligaen, at vi ender med at føre possesion-%.
                              Azer uden bold var intet mindre end fremragende i går - han var ikke så stærk med bolden, men han har så meget format! Forlæng - og gør ham til stamspiller.
                              Jeg ser en Lasse Nielsen dirigere og råbe til sit forsvar, så os oppe på række 19 tydeligt kan høre anvisningerne! Jeg ser ham gestikulere til fansene de sidste 5 minutter - det her betyder noget for ham! Fantastisk!
                              Jeg ser en offensiv med en reel plan nu - hvor vi har perioder hvor vi skubber på - og perioder hvor vi tager det stille og roligt.

En stamme med Lasse Nielsen, Emil Larsen, Rasmus Falk og Azer - suppleret med en god målmand og enten en ny angriber eller Lado i topform - så synes jeg det ser fantastisk ud. Med Ove P på sidelinien!

Comment

Oprindeligt indsendt af Rene_Razz Se indlæg
                                Jeg husker en TB som i 2,5 år skreg på genpres... Og hvad skete der - ikke en fløjtende fis!
                                Så ser jeg en Ove P som på 2 måneder har bragt en Azer ind, fået holdet til at arbejde sammen ved hjælp af en helvedes masse møder og samtaler - og hvad sker der så? Genpresset fungerer - og vi vinder så mange bolde over det mest boldsikre hold i ligaen, at vi ender med at føre possesion-%.
                                Azer uden bold var intet mindre end fremragende i går - han var ikke så stærk med bolden, men han har så meget format! Forlæng - og gør ham til stamspiller.
                                Jeg ser en Lasse Nielsen dirigere og råbe til sit forsvar, så os oppe på række 19 tydeligt kan høre anvisningerne! Jeg ser ham gestikulere til fansene de sidste 5 minutter - det her betyder noget for ham! Fantastisk!
                                Jeg ser en offensiv med en reel plan nu - hvor vi har perioder hvor vi skubber på - og perioder hvor vi tager det stille og roligt.

En stamme med Lasse Nielsen, Emil Larsen, Rasmus Falk og Azer - suppleret med en god målmand og enten en ny angriber eller Lado i topform - så synes jeg det ser fantastisk ud. Med Ove P på sidelinien!

Comment

Working...
                                X