Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCN 23/11/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Rene_Razz Se indlæg
    Jeg husker en TB som i 2,5 år skreg på genpres... Og hvad skete der - ikke en fløjtende fis!
    Så ser jeg en Ove P som på 2 måneder har bragt en Azer ind, fået holdet til at arbejde sammen ved hjælp af en helvedes masse møder og samtaler - og hvad sker der så? Genpresset fungerer - og vi vinder så mange bolde over det mest boldsikre hold i ligaen, at vi ender med at føre possesion-%.
    Azer uden bold var intet mindre end fremragende i går - han var ikke så stærk med bolden, men han har så meget format! Forlæng - og gør ham til stamspiller.
    Jeg ser en Lasse Nielsen dirigere og råbe til sit forsvar, så os oppe på række 19 tydeligt kan høre anvisningerne! Jeg ser ham gestikulere til fansene de sidste 5 minutter - det her betyder noget for ham! Fantastisk!
    Jeg ser en offensiv med en reel plan nu - hvor vi har perioder hvor vi skubber på - og perioder hvor vi tager det stille og roligt.

    En stamme med Lasse Nielsen, Emil Larsen, Rasmus Falk og Azer - suppleret med en god målmand og enten en ny angriber eller Lado i topform - så synes jeg det ser fantastisk ud. Med Ove P på sidelinien!
    Er enig langt hen ad vejen , dog ikke med dit syn på Azer , som jeg syntes er alt for langsom i både tanke og handling . Bortset fra et par ganske gode kampe har han ikke udviklet sig i posetiv retning og kører dermed videre på det 1.div niveau han havde da han kom . Det behøver imo ikke blive til en forlængelse af hverken ham el Schoop , de ville begge gøre sig ganske godt på et hold som Fredericia el Horsens , Superliga er de for mig at se ikke helt gode nok til .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #77
      At kalde det Azer render og laver for 1. Divisions niveau, det er i mine øjne godt nok alvorligt skudt ved siden af...

      Ikke siden de glade medalje dage har vi haft en figur som ham, hvis vi da overhovedet havde det dengang...

      Og det end da med tanke på hans lange skade, samt manglende opstart...

      Der skal bare forlænges, eller så er vi simpelthen selv ude om det...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Rene_Razz Se indlæg
        Jeg husker en TB som i 2,5 år skreg på genpres... Og hvad skete der - ikke en fløjtende fis!
        Så ser jeg en Ove P som på 2 måneder har bragt en Azer ind, fået holdet til at arbejde sammen ved hjælp af en helvedes masse møder og samtaler - og hvad sker der så? Genpresset fungerer - og vi vinder så mange bolde over det mest boldsikre hold i ligaen, at vi ender med at føre possesion-%.
        Azer uden bold var intet mindre end fremragende i går - han var ikke så stærk med bolden, men han har så meget format! Forlæng - og gør ham til stamspiller.
        Jeg ser en Lasse Nielsen dirigere og råbe til sit forsvar, så os oppe på række 19 tydeligt kan høre anvisningerne! Jeg ser ham gestikulere til fansene de sidste 5 minutter - det her betyder noget for ham! Fantastisk!
        Jeg ser en offensiv med en reel plan nu - hvor vi har perioder hvor vi skubber på - og perioder hvor vi tager det stille og roligt.

        En stamme med Lasse Nielsen, Emil Larsen, Rasmus Falk og Azer - suppleret med en god målmand og enten en ny angriber eller Lado i topform - så synes jeg det ser fantastisk ud. Med Ove P på sidelinien!
        Har sjældent været mere enig i noget som helst!
        Lasse Nielsen kunne høres på Stiften i anden halvleg, selv om han stod nede på den modsatte banehalvdel og skreg. Om det så skyldes den manglede larm fra lægterne, eller Lasses brøl er en anden sag. Men ja, han har i de sidste 3 hjemmekampe flere gange gestikuleret til Stiften - han har fandme viljen.
        Lasse Nielsen bør gøres til anfører ASAP. Han går forrest på banen, til træning og virker til at have folks respekt. Det er dog lidt kompliceret at give ham det nu uden at sende et signal til Skulason, men sådan er gamet fandme, og Ari har slet, slet ikke gjort sig fortjent til det anførerbind.

        Mht. vores spil under Ove, så har jeg mærket en helt anden ro i mig, når vi spiller. Jeg frygter ikke, at det hele kan falde sammen når som helst. Der er ved at blive skabt et fundament. Desuden er mængden af uprovokerede fejl formindsket DRASTISK!

        Azer er måske den eneste midtbanespiller vi har, der kan finde ud af at placere sig rigtigt. Han giver den desuden fuld smadder i nærkampene, og har en ro på bolden som Spelmann og Ari aldrig har vist. At han så er lidt ustabil i afleveringspillet, kan jeg godt leve med, og det bliver måske også bedre, når han lærer medspillerne bedre at kende. Det er simpelthen så vigtigt med de interne relationer. At påstå, at han ikke spiller på Superliganiveau er helt skudt ved siden af i mit hoved.

        Comment


          #79
          Helt enig i, at Azer er god og kan blive bedre. Jeg er klar på, at han har nogle grimme boldtab i går, som kunne være blevet straffet hårdt. Det er altså prisen for at udvikle en ung spiller, der skal dække så vigtig en position. Jeppe Andersen i EfB, Daniel A Pedersen i Silkeborg, Jeppe Tverskov i Randers laver også grumme fejl ind imellem, men de er lige så klart inde i en positiv udvikling på en position, hvor vi har savnet kvalitet.

          Hvis vi ikke længere har råd til at købe kvalitet, så må vi have tålmodigheden til at udvikle den.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Helt enig i, at Azer er god og kan blive bedre. Jeg er klar på, at han har nogle grimme boldtab i går, som kunne være blevet straffet hårdt. Det er altså prisen for at udvikle en ung spiller, der skal dække så vigtig en position. Jeppe Andersen i EfB, Daniel A Pedersen i Silkeborg, Jeppe Tverskov i Randers laver også grumme fejl ind imellem, men de er lige så klart inde i en positiv udvikling på en position, hvor vi har savnet kvalitet.

            Hvis vi ikke længere har råd til at købe kvalitet, så må vi have tålmodigheden til at udvikle den.
            Nemlig
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #81
              Det vigtigste rent offensivt for at vi fungere bedre nu, er at Ove virkelig har fået sat Emil igang igen. Han bliver sat meget mere i scene nu, og er både så farlig så han selv burde have scoret minimum en enkelt igår, og har samtidig assist til Lado. Fremragende, når Falk samtidig også viser fremgang i hans form på den anden fløj. Hans samarbejde med Ruud bliver sgu savnet efter jul

              Comment


                #82
                bortset lige fra den dårlige præstation i randers har det været ganske opløftende, eller ja hjemme mod silkeborg var vi ikke fremragende men formåede at få point, hjemme mod hobro, klart bedre, også inden de fik det røde kort, ude mod sønderjyske kunne vi godt have fået et point med hjem, for da var spillet ikke helt ringe, også igår, samtidigt med FCV virker til at mangle en ja Lasse Nielsen i deres forsvar og er begyndt at tabe mere og mere, så når sæsonen er færdig, tror jeg fcv og silkeborg rykker ned

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                  bortset lige fra den dårlige præstation i randers har det været ganske opløftende, eller ja hjemme mod silkeborg var vi ikke fremragende men formåede at få point, hjemme mod hobro, klart bedre, også inden de fik det røde kort, ude mod sønderjyske kunne vi godt have fået et point med hjem, for da var spillet ikke helt ringe, også igår, samtidigt med FCV virker til at mangle en ja Lasse Nielsen i deres forsvar og er begyndt at tabe mere og mere, så når sæsonen er færdig, tror jeg fcv og silkeborg rykker ned
                  der er mange point at spille om endnu og pt er OB i en latent risiko for en nedrykning. Det værste det kan ske nu er at der går "AGF" i den og spillerne får den opfattelse at "vi er for gode til at ligge hvor vi gør". Den risiko er jeg glad for st vi har OP og Spellman og LN til at minimere, men der kan stadig ske nedsmeltninger hvor absolut intet fungerer.
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #84
                    Vi skal vidst være glade for at vi ikke møder FCN idag. De spiller pt brøndby ud af banen.

                    Og nuj hvor er jeg misundelig på dem at de har en målmand der kan sparke og tage med hænder.
                    Han er bare god!

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Vi skal vidst være glade for at vi ikke møder FCN idag. De spiller pt brøndby ud af banen.

                      Og nuj hvor er jeg misundelig på dem at de har en målmand der kan sparke og tage med hænder.
                      Han er bare god!
                      Nu skal du også huskeat de er hjemme på deres lortebane af plastik.. Og Brøndby er uden agger til at dømme kampen. Desuden er de en mand i overtal

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                        Nu skal du også huskeat de er hjemme på deres lortebane af plastik.. Og Brøndby er uden agger til at dømme kampen. Desuden er de en mand i overtal
                        De spillede også Brøndby ud af banen inden udvisningen.
                        Men grunden til jeg skrev var mere pga deres målmand. Ham ville jeg gerne have i OB.
                        Ham Lucas R var også vildt god idag.

                        De 2 er bare klasser bedre en Toppel

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          De spillede også Brøndby ud af banen inden udvisningen.
                          Men grunden til jeg skrev var mere pga deres målmand. Ham ville jeg gerne have i OB.
                          Ham Lucas R var også vildt god idag.

                          De 2 er bare klasser bedre en Toppel
                          Hradecky, Johansson, D. Jensen, Haugaard, Stender og N. Larsen er bedre end Toppel. Dubravka og S. Andersen er til dels bedre. Det er kun Rask, T. Mikkelsen og Silkeborgs Nørgaard der er nede omkring Toppels niveau. Og de er ofte bedre.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Hradecky, Johansson, D. Jensen, Haugaard, Stender og N. Larsen er bedre end Toppel. Dubravka og S. Andersen er til dels bedre. Det er kun Rask, T. Mikkelsen og Silkeborgs Nørgaard der er nede omkring Toppels niveau. Og de er ofte bedre.
                            De fleste er jo ikke bare bedre. De er MEGET bedre i stort set alle facetter af spillet for en målmand.. Det eneste sted hvor Toppel måske kan være med er reaktionsevnen inde på stregen... Og så har vi så en reserve målmand der er ENDNU ringere

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              De fleste er jo ikke bare bedre. De er MEGET bedre i stort set alle facetter af spillet for en målmand.. Det eneste sted hvor Toppel måske kan være med er reaktionsevnen inde på stregen... Og så har vi så en reserve målmand der er ENDNU ringere
                              Toppel er ret stærk på stregen, og i én-mod-én. I alle andre aspekter er han for dårlig til superligaen. Det siger noget om det katastrofale indkøb af Jesper C., at Toppel kunne fortrænge ham.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Toppel er ret stærk på stregen, og i én-mod-én. I alle andre aspekter er han for dårlig til superligaen. Det siger noget om det katastrofale indkøb af Jesper C., at Toppel kunne fortrænge ham.
                                Jep.. Det var en dyr fejlinvestering.....

                                Comment

                                Working...
                                X