Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dagens træning (17/11-14)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Lyder umiddelbart som Emil Peter, er gået over stregen, men hvem ved?
    http://www.ob.dk/artikel/emil-og-emil-beklager.aspx
    Det må bestemt give en hård straf til Emil Peter, og kontrakten bliver næppe forlænget efter det.
    Last edited by Faurskov; 18-11-2014, 18:13.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Lyder umiddelbart som Emil Peter, er gået over stregen, men hvem ved?
      http://www.ob.dk/artikel/emil-og-emil-beklager.aspx
      Det må bestemt give en hård straf til Emil Peter, og kontrakten bliver næppe forlænget efter det.
      Nja... Det kommer vel an på så meget. Hvis det er ude af systemet, og der ikke er sure miner, så behøver det vel ikke betyde noget for nogens karriere? Det er jo trods alt ikke en Brian Steen nogen af dem lavede...

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Lyder umiddelbart som Emil Peter, er gået over stregen, men hvem ved?
        http://www.ob.dk/artikel/emil-og-emil-beklager.aspx
        Det må bestemt give en hård straf til Emil Peter, og kontrakten bliver næppe forlænget efter det.
        Håber nu ikke en enkeltstående hændelse bliver afgørende for en spillers kontraktforhold. Hvis Emil Peter er go nok skal der da forlænges. Han er ung og skal lære endnu.

        Derudover synes jeg vi skal passe på med at dømme udfra en lille artikel i en avis der lever af sensationer. Vi ved ikke hvad der er gået forud, om Emil Larsen har provokeret, de to generelt har et anspændt forhold eller om den ene har knaldet den andens dame��

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          træls at det var BT der fik den historie. JH lander den sikkert blødt med en forklaring om at det er fint med tænding på til træningen, og at det viser at motivationen er i top 👌
          Det gjorde han så ikke og det skal han da heller ikke, spillerne skal da ikke slå på hinanden.....
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Lyder umiddelbart som Emil Peter, er gået over stregen, men hvem ved?
            http://www.ob.dk/artikel/emil-og-emil-beklager.aspx
            Det må bestemt give en hård straf til Emil Peter, og kontrakten bliver næppe forlænget efter det.
            Hold da op!!! Så er det vel ikke værre. Ingen grund til at sætte sig i rundkreds for at diskutere den episode ...

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Hold da op!!! Så er det vel ikke værre. Ingen grund til at sætte sig i rundkreds for at diskutere den episode ...
              Jeg tror de fleste der har dyrket holdsport af den fysiske slags, har oplevet at blodet og temperamentet lige tippede over, og man stod brystkasse til brystkasse med en holdkammerat... for så at tage en øl sammen 30 minutter senere, uden nogen husker eller bekymrer sig om sagen. Så hvis det samme er tilfældet her (altså at sagen er lukket, der er givet hånd, og der er drukket en øl), skal der da ikke gøres mere ved det. Sker det igen, kunne det være man skulle reagere, men én ophidset situation? Come on...

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Jeg tror de fleste der har dyrket holdsport af den fysiske slags, har oplevet at blodet og temperamentet lige tippede over, og man stod brystkasse til brystkasse med en holdkammerat... for så at tage en øl sammen 30 minutter senere, uden nogen husker eller bekymrer sig om sagen. Så hvis det samme er tilfældet her (altså at sagen er lukket, der er givet hånd, og der er drukket en øl), skal der da ikke gøres mere ved det. Sker det igen, kunne det være man skulle reagere, men én ophidset situation? Come on...

                Mvh

                MaxHH
                zEnig i ovenstående, men i tilfældet Emil mod Emil er det jo et knytnæveslag direkte i hovedet, det kan og skal ikke tolereres, det er jo vold.
                Men mon ikke ledelsen har taget hånd om sagen internt, og vi hører ikke mere til det.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Jeg tror de fleste der har dyrket holdsport af den fysiske slags, har oplevet at blodet og temperamentet lige tippede over, og man stod brystkasse til brystkasse med en holdkammerat... for så at tage en øl sammen 30 minutter senere, uden nogen husker eller bekymrer sig om sagen. Så hvis det samme er tilfældet her (altså at sagen er lukket, der er givet hånd, og der er drukket en øl), skal der da ikke gøres mere ved det. Sker det igen, kunne det være man skulle reagere, men én ophidset situation? Come on...

                  Mvh

                  MaxHH
                  Enig i ovenstående, men i tilfældet Emil mod Emil er det jo som jeg har forstået det, et knytnæveslag direkte i hovedet, det kan og skal ikke tolereres, det er jo vold.
                  Men mon ikke ledelsen har taget hånd om sagen internt, og vi hører ikke mere til det.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    Enig i ovenstående, men i tilfældet Emil mod Emil er det jo som jeg har forstået det, et knytnæveslag direkte i hovedet, det kan og skal ikke tolereres, det er jo vold.
                    Men mon ikke ledelsen har taget hånd om sagen internt, og vi hører ikke mere til det.
                    Årh hold da op. Jeg har tit også haft lyst til at slå EL, når jeg ser hans ligegyldige attitude på banen. Nu var der endelig en, der gjorde det!

                    Spøg til side, selvfølgelig er det ikke i orden, at man slår på hinanden, men tingene kan gå hurtigt for sig i kampens hede, og EPJ slår næppe uden at have følt sig provokeret eller truet - det er menneskets natur.

                    Ifølge bold.dk er Emil + Emil begge ærgerlige over det, og det er vidst klaret internt.
                    Det eneste, der kan forarge mig i denne sammenhæng er, at man spilder kilobytes på sådan en gang ligegyldig pladder på bold.dk (det kommer dog ikke spor bag på mig, at det er breaking news hos EB - sensationsliderlig lorteavis).

                    Comment


                      #25
                      Nå, men så kan vi da konkludere, at det "ligegyldige" håndgemæng formentlig holder EL ude af kampen mod FCN. Det er jo bare great, og noget vi fint har brug for i denne tid. Not.

                      Comment


                        #26
                        Nr 7 er muggen over hele sagen og nu leger han skadet..

                        Comment


                          #27
                          Det kan der ikke herske NOGEN tvivl om. Fedt skrevet. Bare jeg var så kvik og god med ord.

                          Comment

                          Working...
                          X