Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråden januar 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Rygtetråden januar 2014

    Med fare for samme ballade som i sommers med div. håbløse skænderier åbnes en sætskilt tråd til rygter (som om) ..

    Har ikke selv nogen men faldt over et fra det gamle forum vi kan ligge ud med .. http://ob.dk/forum/post/677106.aspx

    Har ikke hørt medierygter om afgange eller tilgange selvom Ruud har meldt ud at han vil væk senest til sommer og Emil iflg. medierne kun kan forlade OB med hans spil og lave klausulbeløb.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    der kommer næppe til at ske meget i denne tråd og det vi ved er jo at Löffe er fortid, og Ruud er væk senest til sommer. Skoubo er med overvejende sandsynlighed også væk sammen Vadòcz til den tid. Jeg tror der arbejdes på at finde en ny klub til Vadòcz og Ruud i vinterens vindue, og ligeledes til N'koum som for alvor ser ud til have udspillet sin rolle, og klubben vil sikkert strække sig langt for slippe ud af kontrakten, men det kommer til at koste penge at få ham videre.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      der kommer næppe til at ske meget i denne tråd og det vi ved er jo at Löffe er fortid, og Ruud er væk senest til sommer. Skoubo er med overvejende sandsynlighed også væk sammen Vadòcz til den tid. Jeg tror der arbejdes på at finde en ny klub til Vadòcz og Ruud i vinterens vindue, og ligeledes til N'koum som for alvor ser ud til have udspillet sin rolle, og klubben vil sikkert strække sig langt for slippe ud af kontrakten, men det kommer til at koste penge at få ham videre.
      Uden tvivl, men hvis man ser benhårdt på bundlinien og præmissen er at han ikke kan bruges i førsteholdstruppen, så er det jo bedre fortsat at betale fx 50% af hans løn, hvis en anden klub vil overtage ham, end at hænge på det hele. Det vil være ærgerlige penge at skulle af med, men trods alt hellere 30K/md. end 60. Desto mere hvis man samtidig slipper af med en potentiel uromager, som der jo er noget der tyder på at CNK er.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
        Uden tvivl, men hvis man ser benhårdt på bundlinien og præmissen er at han ikke kan bruges i førsteholdstruppen, så er det jo bedre fortsat at betale fx 50% af hans løn, hvis en anden klub vil overtage ham, end at hænge på det hele. Det vil være ærgerlige penge at skulle af med, men trods alt hellere 30K/md. end 60. Desto mere hvis man samtidig slipper af med en potentiel uromager, som der jo er noget der tyder på at CNK er.
        Nu kan det godt være, jeg har misset noget, men på hvilken måde er CNK en uromager? Udover, at han sov for længe en dag, eller hvad det nu var.
        I mine øjne gjorde han det ganske fint, da han startede mod FCV. Jeg er ikke den store fan af ham, men hvorfor er alle så sikre på, at han er på vej ud? I øvrigt skal der jo en erstatning ind, hvis han smutter, så de 30k ryger jo bare tik en ny spiller, og så er spørgsmålet, om han overhovedet er bedre.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
          Nu kan det godt være, jeg har misset noget, men på hvilken måde er CNK en uromager? Udover, at han sov for længe en dag, eller hvad det nu var.
          I mine øjne gjorde han det ganske fint, da han startede mod FCV. Jeg er ikke den store fan af ham, men hvorfor er alle så sikre på, at han er på vej ud? I øvrigt skal der jo en erstatning ind, hvis han smutter, så de 30k ryger jo bare tik en ny spiller, og så er spørgsmålet, om han overhovedet er bedre.
          Det var ikke et enkeltstående tilfælde. Han har generelt udvist disciplinære problemer.
          "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
          RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
            Nu kan det godt være, jeg har misset noget, men på hvilken måde er CNK en uromager? Udover, at han sov for længe en dag, eller hvad det nu var.
            I mine øjne gjorde han det ganske fint, da han startede mod FCV. Jeg er ikke den store fan af ham, men hvorfor er alle så sikre på, at han er på vej ud? I øvrigt skal der jo en erstatning ind, hvis han smutter, så de 30k ryger jo bare tik en ny spiller, og så er spørgsmålet, om han overhovedet er bedre.
            Og oveni dét, så kan man sige, at hvis der er en spiller, der vil "gå for" 30 K om måneden, så er det nok ikke en spiller, vi som fans skal forvente os voldsomt meget af...
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Og oveni dét, så kan man sige, at hvis der er en spiller, der vil "gå for" 30 K om måneden, så er det nok ikke en spiller, vi som fans skal forvente os voldsomt meget af...
              Den del af CNK´s løn vi måske kan spare ved sådan et arrangement skal jo ikke nødvendigvis dække HELE lønnen til en nyankommen. Måske JH har lidt på kistebunden i forvejen. Kan han så lægge 30K sparet CNK-løn oveni, så kan han pludselig tilbyde - eksempel - 80K/md. isf 50. Det kan måske godt friste en eller anden.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                Det var ikke et enkeltstående tilfælde. Han har generelt udvist disciplinære problemer.
                Det er du nødt til at dokumentere.
                Det eneste jeg har hørt er at OB sagde at "det ikke var det eneste", da de smed ham på andetholdet.
                Umiddelbart virker det som en måde at forsøge at presse ham ud på....
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Det er du nødt til at dokumentere.
                  Det eneste jeg har hørt er at OB sagde at "det ikke var det eneste", da de smed ham på andetholdet.
                  Umiddelbart virker det som en måde at forsøge at presse ham ud på....
                  Du bør vel så også dokumentere det, hvis det du påstår er at OB ikke siger sandheden?
                  Last edited by ScouserTommy; 17-12-2013, 20:21.

                  Comment


                    #10
                    Der er meget, der endnu ikke er kommet frem i lyset!

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
                      Der er meget, der endnu ikke er kommet frem i lyset!
                      kan du dokumenterer det
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Det er du nødt til at dokumentere.
                        Det eneste jeg har hørt er at OB sagde at "det ikke var det eneste", da de smed ham på andetholdet.
                        Umiddelbart virker det som en måde at forsøge at presse ham ud på....
                        Ja, det er svært at dokumentere, når alt ikke findes på skrift. Sådan er det med rygter. Men der blev udtalt:
                        -Man skal se det som en helhed. Vi har haft flere samtaler med Cedric. Der har været nogle episoder, og i forhold til det har vi sagt, at han ikke længere kan være i førsteholdstruppen, siger Jesper Hansen.

                        Så der ligger mere bag, end denne ene gang han kom for sent?
                        -Ja, men mere kan jeg ikke sige. Personaleting tager vi internt.

                        Men er der tale om flere disciplinærsager?
                        -Det kan man godt sige.

                        Det hænger selvfølgelig også sammen med den løn han får (70-75k om måneden). Til den pris forventer man sig mere.
                        "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                        RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                          Nu kan det godt være, jeg har misset noget, men på hvilken måde er CNK en uromager? Udover, at han sov for længe en dag, eller hvad det nu var.
                          I mine øjne gjorde han det ganske fint, da han startede mod FCV. Jeg er ikke den store fan af ham, men hvorfor er alle så sikre på, at han er på vej ud? I øvrigt skal der jo en erstatning ind, hvis han smutter, så de 30k ryger jo bare tik en ny spiller, og så er spørgsmålet, om han overhovedet er bedre.
                          nu siges der vel også potentiel uromager, men never mind. Jeg kan da føje til historien at N'koum er før blevet spottet i byen på et tidspunkt hvor der var træningssession i Ådalen, og kilden her er ganske pålidelig og troværdig
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #14
                            nuvel jeg lægger "rygtet" her også, hvis den anden (og nystartede) tråd dør ud

                            med situationen omkring EL som med stor sandsynlighed er væk senest til sommer, og måske allerede i januar, og superliga interessen for Boysen i Lyngby gør vel at han naturligt er et rygte til OB værd.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              nuvel jeg lægger "rygtet" her også, hvis den anden (og nystartede) tråd dør ud

                              med situationen omkring EL som med stor sandsynlighed er væk senest til sommer, og måske allerede i januar, og superliga interessen for Boysen i Lyngby gør vel at han naturligt er et rygte til OB værd.
                              Er det et rygte du har hørt eller er det en "logisk konklusion"? Har læst en del klub-navne i forbindelse med Boysen, men har endnu ikke set OB som en del af spekulationerne?

                              Comment

                              Working...
                              X