Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanaktion til Træning i Ådalen Lørdag d. 1 November

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Jeg synes især Morten Crone hinter til voldsomt til en større historie, som de åbenbart ikke rigtigt vil ud med.

    Der bliver sagt: "skeletterne vælter ud af skabene", og det bliver direkte sagt, at de har kilder på, at Troels Bech og Jesper Hansen har været voldsomt uenige om indkøb af spillere. De er faktisk overraskende tydelige på, at det måtte være enten JH eller TB, der måtte ryge.

    Det er da noget af en historie. Det er faktisk en virkelig tung afsløring, der bliver ret henkastet smidt i manegen. Det undrer mig så bare, at de ikke knalder den på forsiden, for det er sgu da stærke sager: hvis de har så gode kilder, som de selv står og hinter til, hvorfor bliver den historie så ikke slået større op? Morten Crone indrømmer selv, at det er en svag historie at køre på ligegyldige småting som Red Bull og kakaomælk. Altså står BTs sportsredaktør på deres egen interne TV-kanal og lufter en gedigen sensation, mens det der ryger til klik på BT-sporten er kakakomælk. WTF???
    Har ikke set indslaget på "BT-TV", men tanken har strejfet mig voldsomt, da TB blev fyret "for tidligt". JH henter gode solide arbejdsmænd som Spelmann, Skulason, T.Mikkelsen, Kirkeskov og Lasse Nielsen. Der er andre der ikke passer helt ind i beskrivelsen, men det er den måde JH grundlæggende tænker, hvor TB mere tænker Emil og Schoop typer, det vil sige fokus på teknikken.

    Det vi har brug for, er det rette mix, hverken det ene eller det andet.

    Comment


      #77
      Har også været lidt skeptisk da jeg hørte om fanaktionen. Det viste sig jo at være et rigtigt godt initiativ med varme og humor vendt mod spillerne.

      Spillerne virkede klar fra start med stor spilelyst og energi - er sikker på at fanaktionen har haft en positiv medvirkende årsag.

      Godt gået.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
        Har også været lidt skeptisk da jeg hørte om fanaktionen. Det viste sig jo at være et rigtigt godt initiativ med varme og humor vendt mod spillerne.

        Spillerne virkede klar fra start med stor spilelyst og energi - er sikker på at fanaktionen har haft en positiv medvirkende årsag.

        Godt gået.
        Samme her, men det var fordi det var lidt svært at blive klog på... og ikke, som der i forargelse gættes på, fordi jeg ikke kunne få det som jeg ville have det... men "protest aktionen" gik jo godt...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #79
          Ved ikke om det er mig der undervurderer programmet her, men synes nu ikke der smides så stor en bombe... Som de siger, det er jo tydeligt at folk som TM, Kryger, osv, ikke var TB idéer... samt at JH er ledelsens "nye" opfindelse, og han gør jo faktisk præcis det han er ansat til... den kamp ville TB tabe uanset hvad....

          At en eller flere ansatte ikke er tilfreds med chefen, ser jeg heller ikke det store i, men det bliver vel taget med, da der jo er indført uro i truppen, som så kommer sig af noget der er over et år gammel, eller hvad..? Morten Crone..? det var jer selv der brugte denne gamle nyhed, jer selv der slog det op som var det problemet her og nu... så hvis det hele går op i kakao og energi drik, er det jeres egen skyld...

          Hvis Crone sidder inde med anden viden, han ikke har bragt op i en uge som den vi lige har været igennem, ikke bringer det op i et program som det her, ikke nævner det på hans blog, i artikler der i forvejen omhandler tilstandende i OB.... ja så må det edderhyleme være noget stort... (eller bare så tilpas tyndt, at ikke engang BT vil bringe det)
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment

          Working...
          X