Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Gratis billetter til kampen på Søndag klokken 14!! Først til mølle.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
    Arh det ved jeg nu ikke hvad jeg skal sige til
    Der er slet ikke nogen diskussion
    Det smager naturligvis ikke af blancherede broccoli eller lynstegte asparges, men det forventer man heller ikke når man ser navnet pølsemix !!

    Comment


      #32
      Hvis nogle ligger inde med to billetter er jeg da vældig interesseret. Måske oven i købet i 3 hvis det kan lade sig gøre. ;)

      Comment


        #33
        Jeg kan lige hente mine to og sende til dig?
        De er til ståpladserne ved Fyens tribunen..

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
          Der er slet ikke nogen diskussion
          Det smager naturligvis ikke af blancherede broccoli eller lynstegte asparges, men det forventer man heller ikke når man ser navnet pølsemix !!
          Pølsemix er ikke lige mig. Jeg synes der er for mange pølser og for få pommes!

          Comment


            #35
            2 billetter til nordea tribunen, hvis man er interesseret. skriv en besked.

            Comment


              #36
              Kan man ikke reservere pladser på Wupti til søndagens kamp? Jeg kan ikke fra min PC i hvertfald. Nogen der ved noget?

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Kan man ikke reservere pladser på Wupti til søndagens kamp? Jeg kan ikke fra min PC i hvertfald. Nogen der ved noget?
                Hmm det ser ud til der er ved at være udsolgt og kun Nordea billetter tilbage. Wupti er jo også til sæsonkort også, måske du gør bedst i at kontakt OB for at høre ad om der er problemer med onlinebestilling, eller om pladserne er væk.

                Comment


                  #38
                  Jeg har to til Stiften hvis nogen skulle være interesserede.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                    Jeg har to til Stiften hvis nogen skulle være interesserede.
                    Har sendt PM.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
                      Hmm det ser ud til der er ved at være udsolgt og kun Nordea billetter tilbage. Wupti er jo også til sæsonkort også, måske du gør bedst i at kontakt OB for at høre ad om der er problemer med onlinebestilling, eller om pladserne er væk.
                      Hvis det er med dine invitations-billetter, så er det fordi der ikke bliver givet gratisbilletter til Wupti. Jeg indløste mine dagen efter vi fik dem, og der var heller ikke pladser hverken på Wupti eller Stiften.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Hvis det er med dine invitations-billetter, så er det fordi der ikke bliver givet gratisbilletter til Wupti. Jeg indløste mine dagen efter vi fik dem, og der var heller ikke pladser hverken på Wupti eller Stiften.
                        Nej det var almindeligt billetkøb, at det den 18. så ud til udsolgt.

                        Comment


                          #42
                          Det kan simpelthen ikke passe at der er udsolgt så tidligt. Jeg har børnene med, og vi skal køre rimelig langt for at se fodbold, så vi gider ikke sidde bag målet, hvor vi ikke kan se noget.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                            Det kan simpelthen ikke passe at der er udsolgt så tidligt. Jeg har børnene med, og vi skal køre rimelig langt for at se fodbold, så vi gider ikke sidde bag målet, hvor vi ikke kan se noget.
                            Tror ganske enkelt ikke på, der er udsolgt....hvornår har der sidst været udsolgt i Odense?
                            End ikke, når der er fri entre overalt, er der "udsolgt"
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                              Det kan simpelthen ikke passe at der er udsolgt så tidligt. Jeg har børnene med, og vi skal køre rimelig langt for at se fodbold, så vi gider ikke sidde bag målet, hvor vi ikke kan se noget.

                              Kontakt dem dog:

                              Henvendelser ang. billetter, TREFOR Park og OB's hjemmekampe
                              Har du spørgsmål om billetsalg og billetter er du velkommen til at kontakte Danbillet på +45 66 14 01 10eller personlig henvendelse i Overgade 12.

                              Andre billetrelaterede spørgsmål eller info om TREFOR Park og hjemmekampe kan også mailes på clubob@ob.dk.

                              http://www.ob.dk/info/kontakt_13355.aspx

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                                Det kan simpelthen ikke passe at der er udsolgt så tidligt. Jeg har børnene med, og vi skal køre rimelig langt for at se fodbold, så vi gider ikke sidde bag målet, hvor vi ikke kan se noget.
                                Den her krævementalitet er simpelthen alt hvad jeg foragter ved dagens Danmark. Du har altså ikke krav på nogetsomhelst i det her tilfælde. Det er et tilbud, som man kan vælge at tage imod. Generøst af klubben at give billetter væk. At det så gør værdien af deres eget produkt mindre værd på den lange bane, er en anden sag.
                                Ja ja , jeg er godt klar over at værdien af produktet ikke er fantastisk pt, men folk forventer jo at de får billetterne gratis hver gang, ellers så gider de ikke komme. Og sådan har det været længe. Nyderne bliver flere og flere, yderne færre og færre. Stemningen lider også under den her mentalitet.

                                Comment

                                Working...
                                X