Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Gratis billetter til kampen på Søndag klokken 14!! Først til mølle.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Gratis billetter til kampen på Søndag klokken 14!! Først til mølle.

    ER VÆK!!

    Skriv mig en PB og du får linket til mine to print selv billetterne,
    da jeg har billet og derfor ikke selv kan bruge dem!


    Modtaget på mail:

    Kære OB-ven!
    På søndag spiller vi en meget vigtig kamp mod Hobro IK. Det er klokken 14, og vi håber meget,
    at du kommer på stadion og bakker drengene op.

    Derfor har vi sat to billetter ind på din Club OB-konto. Du skal blot logge ind, indløse og printe –
    billetterne er tilgængelige allerede nu. Der er begrænset antal billetter og derfor kører vi først til mølle!

    Og husk at bruge billetterne, hvis du printer dem - ellers er der en anden stribet fan, der ikke får
    muligheden.

    Vi ser frem til at opleve et stadion med mange tilskuere, der kan hjælpe holdet frem til et godt resultat –
    for det er lige præcis det, som vi behøver i øjeblikket. Gode resultater og sammenhold.

    Der er sikkert nogle, der spørger, om alvoren er gået op for os i OB. Det er den. Vi håber derfor,
    at du er klar til at hjælpe os på tribunen. Det gælder på søndag og i de kommende kampe.

    Vi vil meget gerne give dig en sejr på søndag, og du har en hovedrolle at spille.

    Lad os holde fokus på det positive i kampen – lad spillere høre, at du er der, når de vinder en duel eller
    tager det sure løb.

    Vi glæder os til at se dig på søndag.

    Med venlig hilsen
    Odense Boldklub
    Last edited by Familien L; 29-10-2014, 20:02.

    #2
    Jeg har også to til rådighed, som jeg ikke selv skal bruge.

    - Bare smid en PB

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
      Skriv mig en PB og du får linket til mine to print selv billetterne,
      da jeg har billet og derfor ikke selv kan bruge dem!


      Modtaget på mail:

      Kære OB-ven!
      På søndag spiller vi en meget vigtig kamp mod Hobro IK. Det er klokken 14, og vi håber meget,
      at du kommer på stadion og bakker drengene op.

      Derfor har vi sat to billetter ind på din Club OB-konto. Du skal blot logge ind, indløse og printe –
      billetterne er tilgængelige allerede nu. Der er begrænset antal billetter og derfor kører vi først til mølle!

      Og husk at bruge billetterne, hvis du printer dem - ellers er der en anden stribet fan, der ikke får
      muligheden.

      Vi ser frem til at opleve et stadion med mange tilskuere, der kan hjælpe holdet frem til et godt resultat –
      for det er lige præcis det, som vi behøver i øjeblikket. Gode resultater og sammenhold.

      Der er sikkert nogle, der spørger, om alvoren er gået op for os i OB. Det er den. Vi håber derfor,
      at du er klar til at hjælpe os på tribunen. Det gælder på søndag og i de kommende kampe.

      Vi vil meget gerne give dig en sejr på søndag, og du har en hovedrolle at spille.

      Lad os holde fokus på det positive i kampen – lad spillere høre, at du er der, når de vinder en duel eller
      tager det sure løb.

      Vi glæder os til at se dig på søndag.

      Med venlig hilsen
      Odense Boldklub

      Godt at se de gør noget aktivt , lad os så vise vi også gør noget .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #4
        Jeg har også to i København, hvis nogle har tænkt sig at tage turen.

        Comment


          #5
          nogen af jer der rent faktisk har fået et link der virker har prøvet siden jeg fik mailen,men den går i time out hele tiden.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af storm68 Se indlæg
            nogen af jer der rent faktisk har fået et link der virker har prøvet siden jeg fik mailen,men den går i time out hele tiden.
            ja havde lidt problemer men til sidst lykkedes det.

            Comment


              #7
              Jeg har også to billetter. Skriv til mig så sender jeg dem

              Comment


                #8
                Mine billetter er foræret væk og det lykkedes inde på Facebook under OB siden :-D

                https://www.facebook.com/odenseboldklub?fref=ts

                Comment


                  #9
                  Jeg har også to, skriv en besked!

                  Comment


                    #10
                    Har også 2 billetter, skriv en PB.

                    Comment


                      #11
                      Billetter til Nordsjælland

                      Oprindeligt indsendt af W0o0q Se indlæg
                      Har også 2 billetter, skriv en PB.
                      Nogen der har nogen til Nordsjælland? Går ikke ud at man bare kan printe alle dem man har lyst til?

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af sørenf Se indlæg
                        Nogen der har nogen til Nordsjælland? Går ikke ud at man bare kan printe alle dem man har lyst til?
                        Jeg har fået indsat 2 fribilletter til kampen imod FCN, Jeg giver dem gerne væk

                        Comment


                          #13
                          Jeg havde købt i god tid for at få gode siddepladser, så det kostede lige 170 kr. Men det var pengene værd. Til en afveksling.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Jeg havde købt i god tid for at få gode siddepladser, så det kostede lige 170 kr. Men det var pengene værd. Til en afveksling.
                            Gratisbilletterne er også til FS, så du kunne ikke have fået dem gratis alligevel :)

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                              Jeg har fået indsat 2 fribilletter til kampen imod FCN, Jeg giver dem gerne væk
                              Ok, hvordan får jeg dem? Kan du sende mig en mail med dem?

                              Comment

                              Working...
                              X