Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Randers - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    vi kan stensikkert vente at se et OB-hold med håndbremsen trukket når typer som Azer, Schoop og Desler er ude af truppen, på trods af at er alle er "fit for fight". De 3 herre besidder mere offensiv kvalitet/kreativitet end Spellman, Ari og Kryger, men der er sikkert meget mere aggressivitet og flere kilometer i beneren på de 3 sidstnævnte
    Der er til gengæld ikke meget defensivt over Kryger og Azer, vi har problemer offensivt men større problemer defensivt. Kunne vi lukke helt ned bagtil og spille 0-0 i samtlige kampe ville vi have et bedre pointgennemsnit end nu... Ikke at 33 point har været nok de sidste 5 år 😉
    Syntes sq at det er svært at stille et afballanceret hold med de spillere vi har når vi er så tinge defensivt.. Vi skal bruge 5 mand+keeper for ikke at blive løbet over ende uanset om vi spiller med 3 centerforsvarsspiller og to wingbacks eller 4 forsvarsspillere og en defensiv midt... og selv da ser vi ikke sikre ud....😳
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      vi kan stensikkert vente at se et OB-hold med håndbremsen trukket når typer som Azer, Schoop og Desler er ude af truppen, på trods af at er alle er "fit for fight". De 3 herre besidder mere offensiv kvalitet/kreativitet end Spellman, Ari og Kryger, men der er sikkert meget mere aggressivitet og flere kilometer i beneren på de 3 sidstnævnte
      Både Azer og Desler er altså med i truppen

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Både Azer og Desler er altså med i truppen
        my baad....jeg må være skeløjet efter at have sat havemøblerne ind kl 0200 i nat som vintertiden kræver
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          vi kan stensikkert vente at se et OB-hold med håndbremsen trukket når typer som Azer, Schoop og Desler er ude af truppen, på trods af at er alle er "fit for fight". De 3 herre besidder mere offensiv kvalitet/kreativitet end Spellman, Ari og Kryger, men der er sikkert meget mere aggressivitet og flere kilometer i beneren på de 3 sidstnævnte
          Af de tre er det vist kun Schoop, der er ude af truppen?
          http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod-randers-23282.aspx

          Så måske er der alligevel bare en smule fodbold i vente... 😊

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            my baad....jeg må være skeløjet efter at have sat havemøblerne ind kl 0200 i nat som vintertiden kræver

            Comment


              #21
              Er 99% på at det bliver denne

              MT
              ER-LN-KL-MK
              LK-MS-AS-RF
              EL
              TM

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Er 99% på at det bliver denne

                MT
                ER-LN-KL-MK
                LK-MS-AS-RF
                EL
                TM
                det er jeg lidt mere end 99% sikker på holder
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #23
                  Hvordan syntes I at EL gør det som hængende i forhold til kant?
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Hvordan syntes I at EL gør det som hængende i forhold til kant?
                    jeg er lidt usikker på det, men det er vel den plads han kan besidde i OPs system. OP kræver hårdtarbejdende kanter, og her er RF en del bedre end EL, så når OP siger at det er hans pligt at få plads til 2 fantastiske offensive kræfter på holdet er det vel her han udnytter kreativiteten bedst muligt. Kan OP få held til at EL kommer tættere på målet og gennem nogen scoringer kan få mere selvtillid er det helt iorden.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      vi kan stensikkert vente at se et OB-hold med håndbremsen trukket når typer som Azer, Schoop og Desler er ude af truppen, på trods af at er alle er "fit for fight". De 3 herre besidder mere offensiv kvalitet/kreativitet end Spellman, Ari og Kryger, men der er sikkert meget mere aggressivitet og flere kilometer i beneren på de 3 sidstnævnte
                      nu er både azer og desler med i truppen....men mon dog de starter inde. Og så ved jeg ikke lige om jeg tænker azer = kreativitet ;)

                      men anyways vi spiller på udebane mod et tophold der hverken score meget eller lukker mange mål ind. Kan vi holde nullet (hvilket i sig selv er ret usandsynligt) så er vi nået rigtig langt og får jo så min. 1 point med hjem....så je tror vi kommer til at se et OB hold med håndbremsen trukket - men formår vi overhovedet andet lige pt.?
                      - starter vi med falk og emil bør det dog trods alt kunne skabe lidt mere fremadrettet.

                      Jeg drømmer om et flot spillende OB mandskab der producere mange chancer og hiver den ene sejr hjem efter den anden.....men det kommer vi næppe til at se på den her side af jul ;)
                      - så får vi point idag efter en kedelig men trods alt opløftende indsats vil jeg være fint tilfreds.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        jeg er lidt usikker på det, men det er vel den plads han kan besidde i OPs system. OP kræver hårdtarbejdende kanter, og her er RF en del bedre end EL, så når OP siger at det er hans pligt at få plads til 2 fantastiske offensive kræfter på holdet er det vel her han udnytter kreativiteten bedst muligt. Kan OP få held til at EL kommer tættere på målet og gennem nogen scoringer kan få mere selvtillid er det helt iorden.
                        enig, Emil er jo ikke ligefrem kendt for sit defenssive arbejde, det så vi måske i mandags hvorfor. Og skal vi skabe noget fremadrettet skal der gøres plads til både ham og falk.

                        - en anden vinkel kunne være at vi pt ikke har 2 deciderede angribere som træneren ønsker at stille med fra start

                        Comment


                          #27
                          http://mobil.bold.dk/#/nyt/rfc-ob-ko...or-at-dominere
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            enig, Emil er jo ikke ligefrem kendt for sit defenssive arbejde, det så vi måske i mandags hvorfor. Og skal vi skabe noget fremadrettet skal der gøres plads til både ham og falk.

                            - en anden vinkel kunne være at vi pt ikke har 2 deciderede angribere som træneren ønsker at stille med fra start
                            TM passer vel bedre ind i OPs spil end Lado gør, som jeg tror er købt til TBs boldbesiddende spil med mange indlæg i feltet. Jeg håber dog at tiden arbejder for Lado så han kan få lov at vise sit sande potentiale som han har præsenteret i andre ligaer
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #29
                              Da jeg desværre sidder i udlandet og ikke har et link der virker til stream på mobil, håber jeg at der er en der gider opdaterer på kampen. Ekstra bladets live kommentering får man ikke så meget ud af synes jeg...

                              Comment


                                #30
                                Nå nu går turen snart til Randers , nogen ide om hvor mange der tager turen derop . Ville være opløftende hvis vi kan mønstre bedre opbakning end i Esbjerg hvor der var stille som graven i vores afsnit .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X